Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomalainen design: unikkokuosi ei ole sama kuin Marimekko!

Vierailija
19.06.2012 |

Toisessa ketjussa ihmeteltiin, että AV:llä ei tunneta nimeä Artek. Eipä oel ihmekään. Olen todella monta kertaa törmännyt siihen, että Marimekko on yhtäkuin unikko-kuosi. Eikä sitten mitään muuta. Työkaveri oli ostanut uudet verhot. Kysyin, että millaiset. No Marimekot, oli vastaus.

-"No millaiset Marimekot?"

-"No siis Marimekot, tiiätkö, ne sellaset kukkajutut".

-"Niin, mutta millaiset kukat?"

-"Siis mitä, etkö tiedä, millainen on marimekkokangas?? Miten olet voinut siltä välttyä, kun se on niin suosittu! Kännykät, kumisaappaat, sakset jne"

Annoin olla, kunnes kävin kylässä ja näin unikkoverhot. Sanoin ,että Marimekolla on muunkinlaisia kankaita, niin nainen oli ihmeissäänn, että onko oikeesti? Hän luuli, että marimekko tarkoittaa vain ja ainoastaan unikkoa.

Olen törmännyt tähän muulloinkin.

Miksi muuten unikkokuosi on aina vain niin suosittua, vaikka on tosi nolo?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tavannut tuollaista ihmistä, kuin ap kuvaili.

Vierailija
2/3 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole mitään unikkoa, mutta mikään kuosi itsessään ei ole nolo. Jos jotakin pitää nolona koska se on niin suosittu, niin on itse aika nolo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vaan koska sitä on joka paikassa. Marimekko on muuten ok. Pidän myös Artekin toiminta-ajatuksesta, mutta en kaikista huonekaluista.

Suomalainen design on muuten aika skandinaavisen kaunislinjaista :)

Myös minua hävettää ihmiset, joita ei vähänkään kiinnosta ottaa selvää kotimaisesta suunnittelusta, mutta on hankkivinaan jotain Guess/Louis Vuitton -merkkejä.

Jokainen tavallaan, mutta eikö meidän suomalaisten tulisi vetää vähän kotiin päin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi