Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tällainen on Pomarkun surmaperhe

Vierailija
19.06.2012 |

http://www.mtv3.fi/uutiset/rikos.shtml/2012/06/1568314/tallainen-on-pom…

Eilen kuolleena löytyneet pienet lapset ja perheen isä asuvat pienellä kylällä noin kymmenen kilometrin päässä Pomarkusta. Perheessä on neljä alle kouluikäistä lasta: 5-vuotiaat kaksostytöt, 3-vuotias tyttö ja maaliskuussa syntynyt poika.

MTV3 Uutisten saamien tietojen mukaan vanhemmat ovat alle 40-vuotiaita. Perheen isä on viljelijä ja äiti parhaillaan äitiyslomalla Pomarkun kunnasta. Vanhimmat lapset olivat päivähoidossa.

Kyläläiset ymmällään

Pienellä kylällä eletään nyt hämmennyksen vallassa. Kyläläisten näkökulmasta perheessä oli kaikki paremmin kuin hyvin.

— Ei tätä meinaa todeksi ymmärtää. Niin ihana ja tavallinen perhe, vanhemmat hyvin lapsirakkaita. Miksi juuri tämä perhe, kysyy eräs kyläläinen, joka ei halua nimeään julkisuuteen.

Surmaperhe tunnettiin Pomarkussa ja omalla kylällä varsin hyvin. Isä osallistui kylätoimikuntaan aktiivisesti ja oli myös aktiivinen paikallisvaikuttaja.

Suora nettilähetys Pomarkun perhesurman tiedotustilaisuudesta klo 13.55

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 lasta viidessä vuodessa.

Vierailija
2/18 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksoset kun 3. lapsi syntyi, siitä sitten 3 v syntyi 4., jne.

kukaan ei tappanut ketään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tragediat ahdista. Jos lähipiirissä tapahtuisia samaa, niin silloin kyllä mutta nyt ei tunnu missään. Olenko psykopaatti?

Tämä on sitä kriisiapua, että voi purkaa mieltään keskustelupalstalla, ei kannata moralisoida. Jos aahdistaa kirjoittelu, niin netti kiinni tai ainakin pois palstoilta:)

Jos täysin tuntemattomat tappavat toisiaan niin ei mua ainakaan ahdista tippaakaan. Asioista on kiva spekuloida ym mutta ei tunteita herätä.

Empatia ja samaistuminen puuttuvat täysin.

Toivotaan, ettei tunneta. Ainakaan kovin läheisesti. Yritän pysyä kaltaisistasi kaukana.

Vierailija
4/18 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähinnä mietin josko yksi selittävät tekijä voisi olla väsymys, stressi ja masennus ja monta pientä lasta vie -kuten varmasti tiedät - paljon aikaa ja energiaa, etenkin jos on vaikka valvottava vauva tjsp. En siis missään nimessä tarkoita että tälleinen oikeuttaisi, mutta ehkä selittäisi osan, ihmiset kun kestävät eri tavalla esim. väsymystä.

kaksoset kun 3. lapsi syntyi, siitä sitten 3 v syntyi 4., jne.

kukaan ei tappanut ketään

Vierailija
5/18 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että henkiin on jäänyt nuorimmainen.

Vierailija
6/18 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää on mun virallinen mielipide.

Vierailija
7/18 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://fi.wikipedia.org/wiki/Pomarkku

Pieni kyläpahanen joten tänne ei tulle tarkempaa tietoa perheestä.

Vierailija
8/18 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

löytyy murha.infosta

Vierailija
9/18 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

..

Vierailija
10/18 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on sitä kriisiapua, että voi purkaa mieltään keskustelupalstalla, ei kannata moralisoida. Jos aahdistaa kirjoittelu, niin netti kiinni tai ainakin pois palstoilta:)

Vierailija
11/18 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

[i Pomarkussa vain 2413 asukasta tai siis nyt 2410

.

[/quote]

Vierailija
12/18 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei haastateltu kyläläinen halunnut nimeään julkisuuteen. Hänhän olisi halunnut hengiltä jonkun toisen perheen...

Vierailija
13/18 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko miehen sukutila vai naisen?

Miksi isovanhemmat ei soittaneet apua jos kerran olivat paikalla?

Vierailija
14/18 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei haastateltu kyläläinen halunnut nimeään julkisuuteen. Hänhän olisi halunnut hengiltä jonkun toisen perheen...

Voi hurja kun olet jo nokkela! Ja kiitos kovasti, kun kerroit tämän niin ihan itse näppärästi keksityn jutun muillekin!

Vierailija
15/18 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsi kyllä nyt huoli, että onkohan tuo väkiluku päivitetty Pomarkussa virallisesti vastaamaan sitä mitä se nyt on tämän teon jälkeen.

Vierailija
16/18 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos täysin tuntemattomat tappavat toisiaan niin ei mua ainakaan ahdista tippaakaan. Asioista on kiva spekuloida ym mutta ei tunteita herätä.

Vierailija
17/18 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Empatia ja samaistuminen puuttuvat täysin.

Toivotaan, ettei tunneta. Ainakaan kovin läheisesti. Yritän pysyä kaltaisistasi kaukana.

Vierailija
18/18 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on samanikäiset tytöt, 2007 ja 2009...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä