Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisen voi jättää yksin

Vierailija
18.06.2012 |

(siis mielestäsi, mitään lakiahan tähän ei ole) klo iltayöksi, vanhemman kuppilareissun ajaksi.

Olin itse 11-vuotiaana (omasta pyynnöstäni), mutta se varmaan on kaikista pöyristyttävää.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä toi on yksilökysymys.

Meillä olis pojan voinut jättää vaikka jo 7v mutta tyttö ei varmaan vieläkään jäis, kun täyttää 10v.

Vierailija
2/12 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti olla , että n. klo. 24.00 saakka. Mutta jotain ihan muutahan tuonne kirjoittelin:/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vanhempi on töissä, eli siis puhelimen päässä selvinpäin, niin reippaan 13v ikäisen vois ehkä jättää..

Meillä jäi 14v vanhin ''kotimieheks' synnytyksen ajaksi, mutta se on mielestäni vähän eri asia, kun se ei toistu ja siitä oli lasten kanssa etukäteen sovittu.

Vierailija
4/12 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vanhempi on töissä, eli siis puhelimen päässä selvinpäin, niin reippaan 13v ikäisen vois ehkä jättää..

Meillä jäi 14v vanhin ''kotimieheks' synnytyksen ajaksi, mutta se on mielestäni vähän eri asia, kun se ei toistu ja siitä oli lasten kanssa etukäteen sovittu.

t: 2

Vierailija
5/12 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka 15-vuotias edes on kotona ennen puolta yötä (viikonloppuisin)?

kymmenen vuotiaan voipi jo hyvin jättää jos itse uskoo pärjäävänsä.

Vierailija
6/12 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kymmenen vuotiaan voipi jo hyvin jättää jos itse uskoo pärjäävänsä.

Ja kiva, että onkin.

Vierailija
7/12 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

'ennen puoltayötä'. Ei ei meidän lapset onneksi edes halua lähteä minnekään 'kaupungille', he ovat kotona kavereiden kanssa tai kavereiden kotona. Vapaampaa vapautta näin kesäaikaan he saavat maistaa kun ovat mökillä keskenään.

Mun mielestä on heitteillejättö ja ls-ilmoituksen paikka jos 15v hengaa yöllä kaupungilla, vaikka ei oliskaan humalassa sillä kertaa..

Vierailija
8/12 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on heitteillejättö ja ls-ilmoituksen paikka jos 15v hengaa yöllä kaupungilla, vaikka ei oliskaan humalassa sillä kertaa..

Vierailija
9/12 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

illaksi yksin, vaikka jotenkin tyhmää sekin varmasti.

Kerran jätin omat 14 ja 11 veet, kun kävin baarissa kaverini kanssa, mutta toistuvasti en tätä tekisi.

Vierailija
10/12 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

.

Vanhin täyttää elokuussa 16v eikä hengaa viikonloppuisin missään. Kavereita kyllä on, mutta ovat yleensä jonkun kotona (tai meillä). Jos venyy pidempään, ovat yötä. Näin siis ihan omasta halustaan.

Vierailija
11/12 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi reps teidän juttuja!

Vierailija
12/12 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi reps teidän juttuja!

mutta 'kunnottoman' vanhemman se kyllä tekee jos päästää 15v lapsen kaupungille yöaikaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme