Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Veikkauksia, päättyikö tämä "romanssi" nyt tähän?

Vierailija
18.06.2012 |

Olemme etäisesti tuttuja vuoden takaa, mutta 2 viikkoa sitten olimme samoissa juhlissa ja vaihdoimme puhelinnumeroita. Näimme muutaman kerran, oli oikein mukavaa yhdessä ja seksiäkin oli.

Nyt miehestä ei ole kuulunut muutamaan päivään mitään, viimeksi minä otin yhteyttä. Tiedän että on kiireinen, mutta silti ihmetyttää. Hyvin alkoi, mutta lopahti näin pian.

Vai olenko itse vain kärsimätön?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olette siinä ajassa nähneet useamman kerran ja ehtineet sänkyynkin, ja nyt olet jo muutaman päivän odotellutkin?

Miehillä tuo ajantaju on joskus vähän erilainen, joten en vielä huolestuisi.

Tai sitten etenitte turhan nopeasti ja mies sai jo haluamansa. :/

Vierailija
2/6 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta aika sen näyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen vaan tottunut, että jos natsaa, niin ollaan yhteydessä miltei päivittäin. Tai sitten jokin vaistoni sanoo, että tämä on tässä.

Voi myös olla, että mies sai mitä halusi. Toisaalta siinä tapauksessa parempi nyt kuin kuukausien päästä kun itse olisi ehtinyt rakastumaan. Nyt vähän harmittaa kun miehestä ei kuulu, mutta ei sen vakavampaa. Vähän ehdin jo ihastua.

ap

Vierailija
4/6 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten teillä muilla on parisuhteet alkanut? Onko siis ihan normaalia että menee päiviä ilman viestiä tai mitään ilmoitusta itsestään? Minulle tämä on ihan uutta, mutta haluaisin odottaa mieheltä seuraavaa askelta. Oman kiinnostukseni olen mielestäni tuonut ilmi.

-kärsimätön ap-

Vierailija
5/6 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...Jos odotat mieheltä muuta kuin seksiä. HA HA HA

Vierailija
6/6 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö miehiltä siis saa muuta kuin seksiä? ;)

Kyllä minä olen aikaisemmissa suhteissa saanut paljon muutakin. Myös niissä suhteissa, jotka ovat lähteneet ns. yhden illan jutusta.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan