Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheni suraa minua

Vierailija
17.06.2012 |

Kun olen netissä hän aina kiertää taakseni ja katsoo missä sivuilla olen.Varsinkin netti on hänen seurantakohde numero ykkönen mutta myös kirjeposti, jopa mainokset sekä puhelut. Sitten on kaikki kaupungilla käynnit. Käyn aina päivällä esimerkiksi vaate ostoksilla tai kampaajalla. Mies aina vie. Hän selvästi kärsii siitä että ajan itse kaupunkiin omalla autolla.

Olen huomannut että hän valitsee tupakointipaikkansa ulkona niin että voi seurata missä olen talossa. Kerran laitoin sälärit kiinni niin siitä syntyi ihan kaamea meteli.

Kuulokkeet korvissani saa hänet ihan sekaisin; "nyt meidän tuisi viimeinkin keskustella ihan perin pohjin" jostain, hän aloittaa. Ja minun pitää ottaa kuulokkeet pois ja lopettaa musiikin kuuntelu. Sen jälkeen hän kaivaa kaikki lempikappaleensa omasta nuoruudestaan ja soitaa minulle niitä täysillä.

Tällä hetkellä olen autotallissa ja kirjoitan tätä autossa.

Kumpi meistä on vainoharhainen?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehessä on kyllä jotain vikaa :/

T. parisuhde (9kk) jännittäjä ketjun ap

Vierailija
2/3 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairaalloisen mustasukkainen ja läheisriippuvainen. Ei tunnista erillisyyttä vaan yrittää hallita ajatuksia ja tunteitasi ja pysyä koko ajan selvillä sinusta. Hae apua, käy vaikka puhumassa mielenterveysseurassa tai soita Naisten linjalle tai johonkin kriisipalveluun. Mies kuulostaa vaaralliselta, pian ei varmaan edes päästä sinua kota mihinkään.

Sinuna hankkiutuisin miehestä eroon. Miksi et tee mitään asialle? Onko teillä lapsia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kaksi kouluikäistä lasta ja miehelläni ei ole lapsia.Olemme olleet jo 7 vuotta yhdessä. Mies ei juo eikä ole väkivaltainen mutta tuo ainainen vahtiminen ja seuraaminen ahdistaa.

Kerran kun selitin hänelle että voihan meillä kummallakin olla hiukan myös omaa elämää hän pillastui. Normaali nainen ei kuulemma hänen mukaansa halua omaa elämää, pariskunta on aina yhdessä.

Mieheni joutuu joskus työn puolesta matkustamaan toiselle paikkakunnalle ja silloin oikein rentoudun.

En ole ikinä ollut uskoton, en ole sitä tyyppiä. En viihdy ravitoloissa vaan harrastan puutarhan hoitoa ja käsitöitä sekä luen paljon. Katson netistä ohjeita ja keskustelen käsityö- ja puutarhasivuilla myös ulkolaisilla. En ymmärrä miksi sitä pitää valvoa.

Mies on jättänyt oman harrastuksensa kalastamisen ja istuu nyt kaiken aikaa kotona.Hän kuulemma menee kalaan vain jos lähden mukaan.Minua ei kalat kiinnosta valitettavasti.

Voisin tehdä jotain asialle. Tuntuu vaan siltä että olen itse hieman liian herkkä. Mies aina kysyy että miksi en tykkää että hän suraa minua sohvalta kun olen keittiössä, miksi laitat oven kiinni.

Ehkä olisi hyvä keskustella jonkun kanssa että saisin varmuuden sille mistä on kysymys.