Löysinpä hauskan syöttötuolin :)
-enpä ole aiemmin tällaista nähnyt! Onkohan kellään hintatietoa ja/tai käyttökokemusta ko. tuolista? www.seimi.fi ja siellä rinki-syöttötuoli, aika fiksu kun käy myös tavallisena jakkarana.
Kommentit (11)
Moi,
hieno tuli oli, joo... mutta varmasti kallis. Ihastuin itse joskus tuohon ensisänkyyn, mutta hinta oli muistaakseni useampi sata euroa, joten se jäi sitten sinne kauppaan.
Tripp Trap tuoli on myös kätevä, kun se kasvaa lapsen mukana, jos et halua perinteistä syöttötuolia.
Kerrankin kivannäköinen syöttötuoli! Ja vieläpä käytettävissä muutenkin. Pitänee selvittää hinta...
Tripp Trapp on varmasti käytännöllinen, mutta minun silmääni ihan kamalan ruma... :/
Kuinka kauan lapsi voi turvallisesti istua tuossa? Meillä ainakin huojuminen puolelta toiselle,kurkottelu eteen ja taakse ja kaikenmoinen muu alkoi jo aika varhaisessa iässä...
Tosi kätevä ja nätti kyllä tuo. Minä ihastuin täysillä tuohon Peti 0-6+... Siis aivan unelma!! Mutta tosiaan,hinnta on varmaan sit ihan omaa luokkaansa...
jossa tiedustelin Rinki-syöttötuolin hintaa. Tässäpä vastaus:
Rinki-syöttötuolin hinta on eur 220 ja sille on 5 eri värivaihtoehtoa. Avaamme ensi viikon keskiviikkona myymälän Helsingin Munkkiniemeen - jos vain pääset, kannattaa tulla käväisemään, meillä on kaikista tuotteistamme erikoistarjouksia jouluun asti :)
Osoite on Hollantilaisentie 9, aukioloajat ja kartta löytyvätkin kotisivuiltamme. Toimitamme rinkejä, kuten muitakin tuotteitamme, myös postitse muualle Suomeen, ilman postikuluja.
Aivan mahtava! Tuoli oli jopa tarjouksessa ja on muuten todella laadukas.
Meidän 2-vuotias istuu nyt siinä ihan onskuna =-)
Nyt ryhdytään katsomaan kuinka ruokailu sujuu :)
Kävin siellä uudessa myymälässä ja normaalihinta oli siis tuo 220,- josta sai alennusta -10%, sain juteltua hinnan 195 euroon ;-)
-olen kyllä todella tyytyväinen, meillä oli vaihtoehtona TrippTrapp ja toisena Artekin syöttötuoli, joka oli 265 euroa, mikä on musta vähän liikaa, etenkin kun tuolilla ei sitten oikeesti tee mitään vauva-ajan jälkeen. Meillä on nyt toinen tulossa, saas nähdä kuinka vanhempi tytsy suhtautuu tuolin menetykseen :-), onneksi siihen on vielä aikaa.
T. Pirre
http://www.leppakerttu.fi/product.php?path=1;2;8
Tässä siis malli, joka asetetaan tavalliseen tuoliin. Ei käyttökokemusta meillä, näyttää hauskalta.
pitkän käyttöajan vuoksi. Hauskojahan noi on, vähän erinlaista " desingia" :)
www.seimi.fi
-onnistuiko?