Onko täällä ketään joka EI ole Facebookissa?
Itse en ole, puoli vuotta sitten sain tarpeekseni ja poistin profiilini eikä ole yhtään kaduttanut! Ei mitään hinkua takaisin.
Kommentit (19)
Mulla oli siellä jonkin aikaa tili, mutta ei siellä tullut kuin kerran päivässä käytyä tsekkaamassa. TYmpäisi lisäksi ne kaikenlaiset pelikutsut, ihme ryhmiin liittymiskutsut, kaveripyynnöt jne joita tippui sähköpostiini. Ei kiinnostanut yhtään. Joten otin pois koko profiilini, nyt jo puolitoista vuotta ilman.
Ketä oikeasti aidosti kiinnostaa ne turhanpäiväisyydet?
...perheeni ja kahden ystäväni kanssa tekemisissä naamakkain. Ystäviä minulla ei ole koskaan ollut tuon enempää enkä osaa enempää kaivatakaan
ystäväni eivät ole. Onhan se sellainen turhanpäiväisyyksien ja itsensä korostamisen rovio. Mutta silti olen jotenkin koukussa, vaikken juuri koskaan itse päivittelekään. Mietin häipymistä.
Nyt huomaan että ihmiset, jotka todella haluavat jakaa juttujaan kanssani, ottavat muuten yhteyttä.
Perjantaina työkaverini tuli duuniin ja aloitti "koska et ole facessa, valitan nyt ihan erikseen miten tekemäni homma haihtui... jne. " Toinen kaverini joka asuu Australiassa, lähetti justiinsa erikseen sähköpostin koska en ole facessa.
Minusta tuntuu siltä, että pikkuhiljaa yhteisöllisyys on palaamassa askeleen taaksepäin, on se julkiyhteisöllisyys facessa ja se yksityisyhteisöllisyys niiden kanssa joiden kanssa haluat olla tekemisissä muutenkin.
Itse en viitsisi jakaa elämääni netissä, joten vastavuoroisuus puuttuisi jos olisin facessa vaan lukemassa.
En ole koskaan ollut, enkä haluakaan sinne.
ikinä liittynyt. Muutoin notkun kyullä netissä, bloggailen ym. Mutta FBei vaan oo mun juttu. En halua ketään ylitirkistelemään elämääni...
Alkoi ahdistaa kun oli liikaa kavereita ja työkavereita eikä tullut aina mietittyä ketkä näkee tilapäivitykseni. Toisinaan tuli kännissä päivitettyä, juumh... ;|
Kyse on lähinnä saamattomuudesta, mutta toisaalta mua tökkii koko Facessa muutamakin asia, mm. jo ihan se, että on jokin tuollainen järjestelmä, johon kaikkien muka pitää kuulua, kun kaikki muutkin kuuluvat...
Mua ei kiinosta kirjotella elämästäni nettiin. Tykkään nähdä ja pitää yhteyttä ystäviin muuten.
se ollut minun juttuni, jotten lopetin.
En ole ikinä ollut facebookissa. En oikein tiedä, miten koko juttu edes toimii, mutta sen perusteella, mitä tiedän, ei kiinnosta vähääkään. Jos joku tuttava haluaa ottaa yhteyttä, hän voi soittaa tai laittaa tekstarin. Edes s-postia en käytä aktiivisesti. Kirjekavereita minulla on myös muutama. Yksi hyvä ystäväni asuu kauempana ja hänellekin laitan välillä kirjeen, luulen, että se ilahduttaa enemmän kuin jostain facesta lukea kuulumiset, joita en kohdista kenellekään erityisesti. Miehenikään ei ole facebookissa ja sitä kovasti ihmetellään, mutta meillä riittää tekemistä muutenkin.
Ei tullut käytettyä, joten tilini kaiketi poistettiin jossain välissä.
En ole katsonut tarpeelliseksi liittyä facebookiin. Mielestäni se on vain uteliaille ja itsensä esille tuojille.
Puolisot eivät varmaankaan kaikki tiedä, mitä heistä sinne kirjoitetaan. Tokkopa puoliso haluaisi, että siellä on hänen koko "sairaskertomuksensa".
enkä tajua ihmisiä,jotka siel luuraa.
Ei silloinkaan tullut tarvetta jaella kaikkea tietoa itsestä siellä.. Puoli vuotta jaksoin ja sitten meni hermo, kävin katsomassa profiilia kerran viikossa, ja kaverit urputti kun mua ei saa kiinni. Eli siellä olisi pitänyt roikkua koko ajan! On mulla PUHELIN jos tulee kiireellistä asiaa....mutta se taitaakin olla jo so maat season, että soittais ihmisille :o
tuolla toisessa ketjussa mietinkin, josko lopettaisin. Ketään ei kiinnosta mun asiani.
Tulee vain entistä pahempi mieli, kun ilman facea on yksinään, eikä kukaan pidä yhteyttä, sitä voi aina lohdutella itseään sillä, että ihmisillä on kiireitä ja se soittelukin maksaa jne., ja kun ei itselläkään ole varaa soittaa kellekään, tai voimia tavata.
Mutta facessa ei ole sit näitä tekosyitä.. Siellä on sit niin ihqua katsella, kun läheiset jakavat rakkaudentunnustuksiaan toisilleen, ja sä olet näkymätön.