Kerro jokin asia mitä et ole ikinä kertonut kenellekkään?
Kommentit (34)
sen johtuvan siitä että olen huono äiti
Rahat tuhlattu taivaan tuuliin omissa vastuuttomissa elämäntilanteissani.
vuotta kakkalla taloyhtiön saunatiloissa kun en kehdannut kakata miehen läsnäollessa kun pelkäsin että se kuuluu :)
keksin mitä kummallisempia tekosyitä miksi piti lähteä äkkiä käymään jossain :D
Nyt ollaan oltu jo 11 vuotta yhdessä ja kakkaaminen vaikka toisen seisoessa vieressä onnistuu, alussa en vaan halunnut että kuulee että minäkin pieren ja kakkaan ja haisen :)
En ole koskaan kertonut tätä miehellekkään, pitäisi hulluna varmaan...
"mä haluan naida sua" ja niin sitten tapahtui.
miksi pitää lähteä poikaystävän luota aamuisin, oikeasti menin kotiin paskalle.
"mä haluan naida sua" ja niin sitten tapahtui.
Keskenmenosta ja hedelmällisyyshoidoista en ole kertonut kenellekään tutulleni, mutta niistä on ollut kerrottava muulle hoitohenkilökunnalle.
annoin koiran nuolla, kaksi kertaa..
annoin koiran nuolla, kaksi kertaa..
pelkään että ip osoitteni voidaan jäljittää.
Mun juttu on rankempi kuin pierut.
saan mieheltä niin vähän seksiä. Olemme olleet naimisissa yli 10v enkä ole ikinä ollut kenenkään muun kanssa sängyssä.
Inhoan anoppiani koska olen hänelle suunnattoman kateellinen. Haluaisin oikeasti elää mieheni siivellä, enkä mennä töihin ollenkaan. Pidän miestäni raasuna joka pukeutuu käsittämättömän huonosti. Olen koko avioliittoni ajan ajatellut, että paremman puutteessa tuli tyydyttyä liian vähään. Tällainen nainen olisi saanut ja ansainnut paremman. Olihan tuossa jo. Niin, lapsiani pidän keskivertoina älylliseliltä lahjoiltaan tai jopa hieman alle keskiarvon olevina. olen opettaja.
Olen kärsinyt syömishäiriöstä 8vuotta.
Mies ja lapset tiedää varmasti, mutta asiasta on vaiettu aina.
tulin vahingossa raskaaksi ja tein abortin.
En kertonut miehelle mitään.
Miksi tässä on niin vähän vastauksia mutta niin monta lukijaa?
että kaikilla ei ole tuollaisia salaisuuksia.
Kukaan yksittäinen ihminen ei tiedä minusta kaikkea mutta moni tietää minusta melko paljon.
Ystäväni tietää, esim. että eksäni pahoinpiteli. Kaikki läheisemmät ystävät tietävät, että minulla on sukupuolitauti.
Kukaan ei tiedä, teen sitä vain yksin.
mä läpätän aina kaiken jollekin, viimeistään humalassa. Ja mulle on sentään tapahtunut kaikenlaista nolompaakin, en vaan osaa olla kertomatta.