Monelta teidän 10-vuotiaat menee nukkuun näin lomalla?
Kommentit (9)
(10 ja 11 v) eli puol 9 sänkyyn (jos haluaa lukea tai ysiltä viimeistään) ja ysiltä valot pois. Heräävät viimeistään klo 7. Eivät ole hoksanneet kysyä myöhempää aikaa; varmaan voisi puolella tunnilla joustaakin lomalla. Rytmi on kuitenkin parempi näin, kun pikkusisarukset (hyssyttelystä huolimatta) herättävät huushollin yleensä ihan viimeistään klo 7.
En kyllä aina tiedä, monelta, kun itse käyn aikaisemmin nukkumaan ennen kuin mun loma alkaa. Tyttö käy monesti toivottamassa hyvät yöt ja herään siihen, mutta en katso kelloa. Itse olen käynyt nukkumaan n. 23.30 ja tyttö joskus sen jälkeen. Omakin rytmi siirtyy ensi viikola, kun loma alkaa.
Päiväleirillä on eli nukkumaan klo 21.00. Sitten kun alkaa loma, eli kun minun lomani alkaa, voi kukkua pidempään...
menevät nukkumaan noin 23, joskus hieman aiemmin, joakus myöhemmin. Arkena menevät klo 21.
Viimeistään kymmeneltä sänkyyn, mutta saa lukea vielä jonkin aikaa.
kaveri tai nukkuu esim. teltassa veljen kanssa. Silloin ehdoton takaraja on klo 23.
Nukkuu aamulla nyt 08-8.30 saakka, kun arkisin nousee 7 mennessä. Ihan hyvä näin. :)
Syksyllä sitten hyvissä ajoin ennen koulun alkua siirrytään 20.30 sänkyyn, 21 valot kiinni -rytmiin.. :)
Ihanaa, just oikea rytmi mullekin.