Minua ei kutsuttu kummitytön ylioppilasjuhliin
Hänen äitinsä - lapsuudenystäväni - lopetti yhteydenpidon kanssani pari kuukautta sitten.
Syynä syöpäni ja erityisen huono ennusteeni. Onhan se törkeää sairastua, vaikka kummitytöllä on tärkeät juhlat...
Toivottavasti postittamani lahja kelpaa kivalle tytölle.
Kommentit (12)
Isovanhempamme ja vanhempamme tunsivat toisemme. Olemme tunteneet toisemme jo hiekkalaatikolla ja olleet samalla luokalla yläasteella.
Ystäväni ei vastaa puheluihini, tekstiviesteihini tai FB-viestiin. En tiedä, mikä hänellä on.
Tilanne on erittäin ikävä.
Me ei ainakaan kutsuttu ketään erikseen.
Aiempiin juhliin on kutsuttu.
En tavoittanut ystävääni. Tyttärelle en ole soittanut, koska oletin kutsun tulevan hänen äidiltään.
Olen keskustellut ystäväni miehen kanssa soitettuani perheen lankapuhelimeen. Ystäväni katkaisi puhelun, kun soitin hänelle hetkeä aiemmin. Mies ei uskonut lainkaan, kun kerroin yhteydenpidon katkenneen muutama kuukausi sitten.
Ystäväni ei soittanut minulle, vaikka mies lupasi kertoa soitostani.
anna olla! Jos kaveri jostain syystä on saanut sinusta tarpeekseen, asiaa ei edistä se, että soittelet kaikkiin mahdollisiin puhelimiin saadaksesi hänet kiinni. Miksi muuten soittelet, haluaisitko kysyä, miksi sinua ei ole kutsuttu?
En kyllä usko tuota syöpäjuttua. Kunhan haet sympatiaa.
ilman kutsua. Et tainnut tätä tietää.
Ei kukaan voi lopettaa yhteydenpitoa tuosta syystä.
yleensä kyllä nuoriin ollaan yhteydessä ihan suoraan, nyky lapsillakin on KÄNNY !
eli mä olen tekstaillut ihan pinillekin suoraan, esim hei mukavaa nimpparipäivää tms
eli itse meidän kummitytölle pitkin kirjoitusten tekastailin silloin tällöin, kyselin miten sujuu, toivotteleni menstystä ja tsemppiä jn ej ne
ja onnittelut laitoin heti , kun tieto tuli et läpi meni
ap siis , mieti asiaa, KYSEESSÄ ON JO NUORI AIKUINEN !!!!!!
aikuinen luo omat suhteet kummiin ja muihinkin ihmisiin , moni jo vuosia aikaiseemin on tehnyt sen.
eli ap nyt rohkeasti ITSE soitat aikuiselle yo lapslle : )
en oikein ymmärrä miten mielestäsi aikuisen ihmisen äidin pitäisi teidä suhdetta pitää yllä ?????????
Luulen, että hän ei kykene käsittelemään sairauttasi. Ajatus kuolemasta tulee hänelle lähelle läheisen ihmisen ennusteen kautta ehkä eka kertaa. Tämä ei tee hänen käytöksestään hyväksyttävämpää, mutta voisi sitä selittää. Olet kyllä oikeutetusti loukkaantunut.
Hänen äitinsä - lapsuudenystäväni - lopetti yhteydenpidon kanssani pari kuukautta sitten.
Syynä syöpäni ja erityisen huono ennusteeni. Onhan se törkeää sairastua, vaikka kummitytöllä on tärkeät juhlat...
Toivottavasti postittamani lahja kelpaa kivalle tytölle.
veli kiukuttelee, masentunut kun on.....
ei kutsu, ei tekstaa, ei käy....jne
mut kyl mä sen lapsille tekstailen, jokunen vasstaa jos muistaa, toinen ei.....
eli sanoisin, et kyse on nuorista, niin kyllä se lapsi/aikuinenlapsi ihan itse tekee päätöksensä kehen pitää yhteyttä kehen ei !!!
en mäkään aijo lopun ikää yksipuoleista soittelua ja muistamista jatkaa...jos ei kelpaa , niin ei kelpaa....
oli syy sit mikä vaan
mikään raha-automaatti en aio olla... jos ei mitään kiitos viestiä edes kuulu mistäää.....
eli ap, kekskity säkin vaan omaan paranemiseesi ja jaksamiseesi !!
anna idioottien itsekkäiden ihmisten olla iha rauhassa !!!!!!
anna olla! Jos kaveri jostain syystä on saanut sinusta tarpeekseen, asiaa ei edistä se, että soittelet kaikkiin mahdollisiin puhelimiin saadaksesi hänet kiinni. Miksi muuten soittelet, haluaisitko kysyä, miksi sinua ei ole kutsuttu?
En kyllä usko tuota syöpäjuttua. Kunhan haet sympatiaa.
Et usko syöpäjuttua, hakee sympatiaa?
Mulla on omakohtainen kokemus siitä, miten ihmiset suhtautuu syöpäuutisiin (ei, en hae sympatiaa) tältä keväältä. Jotkut ottaa asian hyvin ja tukee, toiset katoaa. Usko pois. Ja mun ennusteeni on hyvä, mutta ihmisiä kaikkoaa silti. Eivät osaa, eivät uskalla, mitä ikinä, lopputulos on kuitenkin se, että joistain ei kuulu enää.
AP, mä olen tosi pahoillani sun puolestasi. Tällä hetkellä vanhan ystävän tuki olisi varmasti tervetullut. Tyttö varmasti osaa arvostaa lahjaasi.
Hyvää kesää sulle!
Syöpä pitää paikkansa. Harvinainen syöpä, joka kuuluu kymmenen tappavimman joukkoon.
Yritin ottaa yhteyttä ystävääni useammalla tavalla, koska en ymmärrä hänen käytöstään. Toisen vakava sairaus on mielestäni kurja syy katkaista yhteydenpito.
Ap
Olisi kiva joskus kuulla, mitä jonkun tuollaisen ihmisen päässä liikkuu - miten voi hylätä ystävänsä, joka sairastaa syöpää.