Miksi niin monet 35-40v miehet
A) Näyttävät niin vanhoilta B) Ovat niin huonokuntoisia C) Osa on ukkoontunut ja pahasti
Kommentit (10)
Olin tässä keväällä luokkakokouksessa peruskoulun päättymisen 20-vuotisjuhlan kunniaksi, ja oli kyllä aikamoisia ukkoja siellä. En kyllä yhtään ihmettele sitä että puumanaisia on entistä enemmän liikkeelle.
Useimmilla sen tekee alkoholi. Toisilla stressaava työ ja liian vähäinen yöuni.
Jo tuon ikäisillä epäterveet elämänvalinnat alkavat näkyä ja selkeästi.
Toivoo terveellisen elämän puolesta puhuva mies.
Olut, viina, makkara, hampurilaiset, liikkumattomuus, ihonhoidon laiminlyönti, nukkumattomuus, masennus, tupakka, karppaaminen... Onhan noita syitä.
Oma mies ei ole ikinä polttanut, ei käytä alkoa, syö suht terveellisesti ja liikkuu paljon; ikää 37 ja todella hyvässä kunnossa.
jo 3-kymppisillä on vatsaa; eivät siis liiku ja syövät liikaa & väärin, luultavasti oluttakin kuluu paljon. Jotkut kaljuuntuvat varhain; kurjaa, mutta sille ei kaiketi voi mitään koska johtuu useimmiten geeneistä. Toisilla on kauhean huonot hampaat ja huono iho; kuvottavaa, koska se kieliin pääosin vain huonosta hygieniasta ja välinpitämättömyydestä, vaikka toki jollakin voi olla sairaudesta kyse, tuskin kuitenkaan kovin monella.
Tuntuu epäreilulle, että alle 4-kymppisillä sinkkumiehillä on kauheasti valinnanvaraa ainakin jos pelkästään naisten ulkonäköä katsoo, sillä moni 30-40-v nainen on todella nätti ja hyväkuntoinen. 40 ikävuotta lähestyvä, oman ikäista seuraa mielivä nainen on paljon kovemman urakan edessä. Olen siis itse ehdottomasti sitä mieltä, että ulkonäöllä on paljon merkitystä parin valinnan hetkellä - ulkonäkö ei tietenkään ratkaise kaikkea, mutta jos habitus ei miellytä on itseä vaikea motivoida tapaamaan kyseistä henkilöä.
Pitäkää siis miehet parempaa huolta itsestänne!
liikkuu aktiivisesti ja on hoikka - ja on tosiaan ikäistään nuoremman ja muutenkin raikkaan ja houkuttelevan näköinen. Ei mikään absolutisti ole mutta ei toisaalta tinttaa kännejäkään. Lihavuus ja liikkumattomuus vanhentaa melkeinpä enemmän kuin Kohtuullinen alkoholin/tupakan käyttö.
Pyhä kolminaisuus. Geeneille nyt ei voi mitään, jos tukka lähtee ja muuta, silti voi pitää itsensä nuorekkaana muuten, tällä en tarkoita nuoruuden epätoivoista etsintää.
Alkoholi