Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapset mukaan ultraan?

Vierailija
15.06.2012 |

Saakohan Oulussa (Oys) ottaa lapset mukaan rakenneultraan? Ois kiva kokemus heillekin.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelin vain että kun lapset ovat jo sen verran isoja, etteivät häiritse ultraajaa. Ja en kyllä aiemmin ole tavannut niin tärkeää ultraajaa, joka ei häiriöitä siedä, mutta ehkä on vain sattuneet kivat tädit mun kohdalle.

Mielestäni jos jotain ikävää näkyy, niin lapset voivat mennä käytävälle odottamaan.

Mut hei kiitos kannustavista viesteistänne.

ap.

Vierailija
2/13 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan haluaisi että lapset tulevat häiritsemään minua työtehtävissä. Olen kai sitten tärkeä ihminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sydänvika oli?

Vierailija
4/13 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin siitä on jo aikaa.

Vierailija
5/13 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidin selvänä,ettei lasta voi ottaa mukaan.Käytännön syistä jouduin kuitenkin ottamaan 8-vuotiaan mukaan ja ajattelin ,että hän voi odottaa käytävällä ja lukea kirjaa.Hoitaja kuitenkin kysyi haluaako isoveli tulla mukaan ja se oli mukava kokemus meille kaikille.

Vierailija
6/13 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan lääketieteellinen tutkimus.

Ei lapsia mukaan. Ihan kiva jos siellä selviääkin jotain ikävää.

Vierailija
7/13 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa kerrottiin vastaanottoaika.

Ainakin Helsingissä siinä kirjeessä luki että lapsia ei saa ottaa mukaan.

Vierailija
8/13 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ainakaan Helsingin kättärillä ei saanut. Perusteluina se, että lapset häiritsevät ultraajaa, ja lisäksi jos ultrassa ei olekaan hyviä uutisia, on tilanne ahdistava lapsillekin. Eli se on vanhempia varten vain.

Vierailija
9/13 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin järkyttynyt ja itkin.

Enkä ole ainoa, jolle on käynyt näin.

Jos Oys:in hlökunnalla on yhtään järkeä, eivät anna ottaa lapsia mukaan.

Vierailija
10/13 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulemma heittävät lapset pihalle jos pientäkään häiriötä tulee. Enkä ihmettele, työrauha se on ultraajallakin oltava ja muista myös se että aina ultrasta ei saada pelkkiä hyviä uutisia. Se tilanne tuskin on lapsille kovin kiva kokemus.

Vierailija
11/13 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just kun siellä voi ilmetä jotakin ja itseä sitä paitsi ihan turhaan jännittää, josko ilmenisi ja lapset siinä, vaikkei ilmenisikään.

Vierailija
12/13 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

5

Vierailija
13/13 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

rv 20 tehtävässä ultrassa nimenomaan tarkoitus on nimensä mukaisesti tarkistaa sikiön rakenteet ja ja seuloa poikkeavudet.

Eri asia jos käyt eka kunnallisessa rakenneultrassa ja kaikki OK ja sitten menet "huvittelemaan 4 d ultraan. silloin ehkä voisi harkita lapsien mukaan ottamista. Ei mitään järkeä ottaa kunnalliseen lapsia mukaan katsomaan sitä " avaruusoliota" miltä sikiö niillä vehkeillä näyttää. Ja varsinkin kun on olemassa riski että tuleekin huonoja uutisia.