Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä olen 37-v, mulla on neljä lasta, uusi mies ja haluan vielä vauvan..

Vierailija
15.06.2012 |

Mitä mieltä olette tästä asiasta? En ollut tällaista suunnitellut, mutta olen löytänyt aivan ihanan miehen, joka haluaa lapsen/ lapsia. Mulle on myös tullut vauvakuume.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä vastaan niin että onnea; onnea että sulla on uusi parisuhde ja mahdollisuus saada haluttu lapsi! Mikä sen ihanempaa?

Vierailija
2/6 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten sun täytyy tehdä se vauva. Minkä ikäinen on nuorin noista neljästä? Milloin erosit lasten isästä?

Mä olen lähes sun ikäinen, kahden vanhemman lapsen ja yhden vauvan äiti. Mutta olen jo noiden kahden jälkeen ajatellut, että jos haluan tehdä lisää lapsia, teen ne nykyiseen parisuhteeseen. Jos tulee ero, niin sitten haen seuraavalta parisuhteeltani jotain muuta. Mutta ymmärrän, että tuollainen tilanne voi tulla vastaan, jos löytää lapsettoman miehen. Eli koskaan ei voi sanoa ei koskaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko Porvoosta? Vai huoleton romani/white trash?

No mikäs, jokaisen kannattaa tehdä sitä mitä parhaiten osaa, ei muuta kun jalat auki ja menoks.

Kyllä mä veronmaksajana mielelläni rahoitan sun äitiyspakkauksia.

Vierailija
4/6 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli vain yksi lapsi aiemmasta liitosta, mutta 39-vuotiaana synnytin vielä toisen. Eikä kaduta yhtään.

Vierailija
5/6 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia et kadu koskaan ja kohtahan et voi enää saada niitä joten pidä kiirettä

Vierailija
6/6 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko Porvoosta? Vai huoleton romani/white trash?

No mikäs, jokaisen kannattaa tehdä sitä mitä parhaiten osaa, ei muuta kun jalat auki ja menoks.

Kyllä mä veronmaksajana mielelläni rahoitan sun äitiyspakkauksia.

Ei täytä mielestäni wt- tai vastaavia kriteerejä. Oikeastiko meinaat että tuon ikäinen wt-nainen löytäisi miehen jolla ei ole vähintään kolmen naisen kanssa lapsia ennestään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä