Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen saanut lapsen 15 vuoden lapsettomuuden jälkeen. Haluatko kysyä jotain?

Vierailija
15.06.2012 |

Vastailen. :-)

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on takana 5 vuotta lapsettomuutta ja useita hoitoja, nyt odotamme, miten tämä toinen, IVF:stä ICSI:ksi vaihtunut hoito onnistuu.

Pystyitkö rentoutumaan missään vaiheessa raskautta? Minusta tuntuu, että vaikka tulisinkin raskaaksi, en voisi uskoa asiaa todeksi kuin korkeintaan elävän lapsen synnytettyäni...

Koitko pitkän lapsettomuuden muuttaneen persoonaasi? Kirjoititkin kyllä jo masennuksesta... Onko se helpottunut lapsen saamisen myötä?

Vierailija
2/15 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyitkö rentoutumaan missään vaiheessa raskautta? Minusta tuntuu, että vaikka tulisinkin raskaaksi, en voisi uskoa asiaa todeksi kuin korkeintaan elävän lapsen synnytettyäni...

Tarkemmin luettuani huomasin, että olit jo vastannut samanlaiseen kysymykseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä hoito, mitkä lääkkeet ja paljonko maksoi? Julkinen vai yksityinen?

Vierailija
4/15 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tärppäsi 5v lapsettomuuden jälkeen ja nyt odotamme jo neljättä pientä ihmettä, kaikki hoidoilla alkunsa saaneet. Jäikö alkioita pakkaseen, menettekö vielä hoitoihin?

Vierailija
5/15 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävitko hoidoissa? Miten jaksoit henkisesti?

Itsellä 2v lapsettomuutta takana ja toivo mennyt.

Vierailija
6/15 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö vai poika? :)

Vierailija
7/15 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kysyn miten olet kokenut äitiyden (oletan että olet nainen)

Mikä äitiydessä yllätti eniten positiivisesti ja onko tullut mitään negatiivista vastaan.

Vierailija
8/15 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö syyn lapsettomuuteen vai oliko se selittämätöntä?

Vierailija
9/15 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin hoidoissa, tosin vain kerran, ja se tärppäsi.

Henkisesti jaksoin välillä paremmin ja välillä huonommin. Minulla oli muutama suhde lapsettomuuteni aikoina, ja pari kaatui siihen etten voinut saada luomusti lapsia, ja mies ei halunnut hoitoihin.

Kyllä voin silti sanoa että koko ajan olin enemmän tai vähemmän masentunut, ja masennuslääkityskin oli käytössä lähes koko ajan, välillä kokeilin ilman mutta heikosti onnistui.

Iso halaus sinulle!

Vierailija
10/15 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

poika.

Vierailija
11/15 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö syyn lapsettomuuteen vai oliko se selittämätöntä?

Tiedän syyn, isot munasarjakystat peräperään, ja niitä poisteltiin niin kauan kuin oli jotain poistettavaa...

Vierailija
12/15 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

rentoutumaan ollenkaan raskauden aikana, vai oliko aina matkassa pieni pelko siitä, ettei kaikki meneekään hyvin?

Oletko joutunut kertaakaan vielä pyörtämään sanasi jostain lapsista tai lastenkasvatukseen liittyvistä asioista? Siis suomeksi, sanoitko noiden 15 vuoden aikana useinkin, "Kun minä olen äiti en koskaan tule.." ja nyt huomaat tekeväsi juuri niin.

Vierailija
13/15 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

rentoutumaan ollenkaan raskauden aikana, vai oliko aina matkassa pieni pelko siitä, ettei kaikki meneekään hyvin? Oletko joutunut kertaakaan vielä pyörtämään sanasi jostain lapsista tai lastenkasvatukseen liittyvistä asioista? Siis suomeksi, sanoitko noiden 15 vuoden aikana useinkin, "Kun minä olen äiti en koskaan tule.." ja nyt huomaat tekeväsi juuri niin.

Enpä juuri pystynyt rentoutumaan. :-D Ja varsinkaan, koska minulle laitettiin kaksi alkiota, ja toinen meni kesken heti alussa, siis tuli monta päivää veristä vuotoa.

Ikinä maailmassa en ole jännittänyt niin paljon kuin varhaisultrassa rv 6+5, viikko verenvuodon jälkeen. Ja kun lääkäri katseli hetken, ja sanoi että "joo, kyllä täällä yksi vauvelin alku ainakin on", itkin kun vesiputous.

Vierailija
14/15 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minkä ikäinen olet?"

Täytin juuri 40, lapsen täytti juuri 3 v.

Vierailija
15/15 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan