Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi haluat yhdyntää vaikket saa siinä?

Vierailija
15.06.2012 |

Miksi te haluatte panemista ennemmin kuin sormea tai nuolemista vaikka ettei saisi orgasmia panemalla?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

upsis

Vierailija
2/18 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkinm kun mies aina ensin nuolee sen orgasmin mulle. :P

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina kun tuntuu siltä etten laukeaisi niin en kyllä miehellekään sitä suo. Eli silloin ei seksiä meillä harrasteta, ellen ole täysin kiimassa. Jos mies kestää aivan liian vähän ja jään ilman niin jään kärttyiseksi ja valitettavasti saa kuulla siitä :/

"Valitettavasti" saa kuulla siitä... No jos se on susta niin valitettavaa, että mies saa kuulla siitä, niin voitko lopettaa huomauttelun?

Vierailija
4/18 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta se läheisyys, yhdessä toimiminen, iho vasten ihoa, nautinto.. sitä ei tavoita omin avuin, eikä sitä tuota myöskään toisen sormi tai kieli yksinään. Mulle seksi on kokonaisvaltainen nautinto, haluan usein ja paljon, mutta en laukea yhdynnän aikana koskaan. Ei haittaa minua :)

Vierailija
5/18 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä se matka on määränpäätä tärkeämpi. Seksi ei vaan ole suoritus, jossa pitää saavuttaa jotakin.

Vierailija
6/18 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta se läheisyys, yhdessä toimiminen, iho vasten ihoa, nautinto.. sitä ei tavoita omin avuin, eikä sitä tuota myöskään toisen sormi tai kieli yksinään. Mulle seksi on kokonaisvaltainen nautinto, haluan usein ja paljon, mutta en laukea yhdynnän aikana koskaan. Ei haittaa minua :)

Muutaman kerran viikossa ihan mielelläni suon nautinnnon miehelleni, nautin itsekin mutta O on ollut viimeaikoina hukassa kaikin tavoin.

Meillä vaan on periaate että hyvä seksi, läheisyys ja helliminen kuuluu avioliittoon

Vierailija
7/18 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiihottavaa, seksikästä, miehen läheisyys, kosketus kaikki.

Vierailija
8/18 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse tykkään yhdynnästä, vaikka harvoin laukean, koska kun sen toisen läheisyys on niin ihanaa! Se hetki kun ollaan toisissa kiinni ihan kirjaimellisesti on vain niin ihanaa!

Vierailija
9/18 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin minusta yhdyntä tuntuu hyvälle ihan sellaisenaankin. Orgasmi on sitten hyvä lisämauste, mutta ei itse tarkoitus.

Yleensä en yhdynnässä saa, mutta joskus olen saanut. En kyllä oikein voi sanoa että nuo yhdynnät joissa olen saanut olisivat olleet jotenkin parempia.

Vierailija
10/18 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tuntuu hyvältä ilmankin sitä saamista. Ja on hauska kattoa kun mies saa. Haluaisin toisinaan ihan sellaista lahnaseksiä, jossa mies vaan panisi, enkä itse olisi kovin mukana, ihan vaan siksi kun on mukava kattoa kun mies saa, mutta miehen mielestä se on jotenkin ällöä. Ymmärrän kyllä, että ehkä se on. Eikö jotkut (monet?) miehet vaadi melkein että tällaista yksipuolista seksiä pitäisi olla aina saatavilla? Omalle miehelleni tuo ei valitettavasti riitä.

Vierailija
11/18 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse tykkään yhdynnästä, vaikka harvoin laukean, koska kun sen toisen läheisyys on niin ihanaa! Se hetki kun ollaan toisissa kiinni ihan kirjaimellisesti on vain niin ihanaa!

Ja kyllä meillä mies hoitelee mullekin orkun, joko nuolemalla tai lelulla joten ilman en jää =)

Vierailija
12/18 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin ollaan jo vuosien ajan pidetty sauvoja apuna yhdynnässä. Ei vaimonikaan saa juuri koskaan yhdynnässä ilman apua ja meistä se oli itsestään selvää, että sitten naidaan siten, että molemmat savat. Hänellä on sellainen pallopäinen sauva, jolla hän hieroo klitoristaan samalla kun nain häntä. Ja aina saadaan molemmat ja hyvin. Typerää pitäytä vaan munan pilluun työntelyssä jos nainen ei siten laukea.

Vierailija
13/18 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli hoitelen miehen ihan perhesovun takia

Vierailija
14/18 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerrasta toiseen vain suuseksiä/käsipeliä toisen kanssa. Eli vaihtelua. Ja kyllä sitä stimulaatiotakin tulee, vaikka se ei riitä saamiseen asti.

Vierailija
15/18 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos o:n siinä tilassa haluaa, niin siihenkin on apuvälineet olemassa.

Vierailija
16/18 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisäksi nautin siitä, kun näen, kun mies saa. Ja eihän seksi ole pelkkää itsekästä orgasmin metsästämistä, vaan ainakin meillä molemmat haluavat myös tuottaa toiselle nautintoa. Kyllä mun mieskin antaa mulle tosi mielellään suuseksiä, vaikkei itse mua nuollessaan saakaan.

Vierailija
17/18 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä parhaiten juuri yhdynnässä, mutta tykkään silti kaikesta muustakin hyväilystä. En saa orgasmia aina yhdynnässä ja koen tulevani "tyydytetyksi" vaikken saisikaan (orgasmiherkkyys riippuu eniten omasta fiiliksestä mulla ainakin).. eli seksissä orgasmi on vain osa koko nautintoa.

Vierailija
18/18 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina kun tuntuu siltä etten laukeaisi niin en kyllä miehellekään sitä suo. Eli silloin ei seksiä meillä harrasteta, ellen ole täysin kiimassa.

Jos mies kestää aivan liian vähän ja jään ilman niin jään kärttyiseksi ja valitettavasti saa kuulla siitä :/

Nuoleminen ei tunnu missään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi