Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensikertalainen esittäytyy....

23.11.2005 |

Nyt uskalsin tulla esittäytyyn ja kuumetta on mullakin mutta nyt on sit perjantaina tiukat paikat,meen testeihin ku menkat on myöhässä viikon!

No joo mulla on kyllä ollut pari viikkoo jo kauheita oloja ja oon jopa muutamana aamuna oksentanutkin ja nälkä vaivaa koko ajan,ja väsyttää ihan tautisesti ja muutenki oon itkuinen välillä ja taas hetken päästä nauran...tai sitte raivoon ku hyeena ilman mitn syytä...

Voisko joku kertoo että onko noi edes hiukan raskauteen liittyviä mutta tietenkin ne on yksilöllisiä kaikki oireet ja niin jäi mainitsematta että käyn koko ajan pissalla ja vatsa on löysällä...

Mutta joo elikäs siis se esittäytyminen ku tärkeimmät on juoruttu:)

Eli oon 30v ja naimisissa ja miehellä on kaksi poikaa (3ja 4v) pojat jotka meillä joka toinen viikonloppu....Mutta mitäpä tässä tän enempiä esittäytyyn...

Vastailkaa niin tiedän jotain sitten mitä on odotettavissa perjantaina että onko toivookaan raskaudesta(jota on odotettu ku kuuta nousevaa) vai saako odottaa negaa (joka on tullut monet kerrat jo)!!!!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleva la. olis sit vissiinkin elokuussa,niinhän? Tule tuonne elokuisten pinoon juttelemaan jos vaan kiinnostaa,siellä meitä on muitakin vastaavas tilantees olevia... peukutukset sulle plussan puolesta! bdbdbddbdbdbdbdbbdbddbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbb

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla