Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

voiko yli 30v pitää pitkiä hiuksia?

Vierailija
15.06.2012 |

Jos ne eivät ole superpaksut ja taipuisiat. Vaan enempi ohuita hiuksia mutta paljon, osaan kyllä laittaa niitä. Esim. ponnari,nuttura, kiharat jne.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ne on useimmille nuorekkaammatkin kuin lyhyet. Tietysti jos naamanmuotoon ei yhtään sovi pitkä tukka tai sitä tukkaa ei laita vaan se roikkuu hiirenhäntänä pitkin päätä niin voisi olla parempi leikata, mutta muuten yleensä tukan leikkauttaminen vanhentaa.

Jouduin itse oppimaan tämän pari kk sitten kantapään kautta. Olin jo jonkin aikaa kampaajalla alkanut puhua siihen malliin että kun nyt alkaa olla 40 ikää mittarissa niin täytyisiköhän sitä leikata jo tämä pitkä tukka pois ja ehkä laittaa vaaleammaksikin. Kampaaja tietysti rohkaisi, saahan se itsekin enemmän töitä taas kun puolen vuoden välin tapahtuvan latvojentasauksen sijaan joudun juoskemaan siellä joka toinen kk leikkauksessa ja värissä. Ja voin sanoa että näytän nyt lyhyessä kananpersetukassa, joka vielä on epämääräisen raidoitettu vaaleanruskea-maantienvärinen, ainakin 10 vuotta vanhemmalta kuin pitkässä tummassa tukassani :(

Vierailija
2/9 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voiko yli 30v pitää pitkiä hiuksia?

Vierailija - 15.06.12 09:47 (ID 15040507)

Jokainen pitäköön hiuksensa sen pituisena, kun itse tykkää. Toiselle sopii kalju, toiselle pitkät hiukset jne. itse sitä yleensä tietää mikä sopii ja mikä ei. Tosin kaikki ei välttämättä tiedä(niitäkin näkee).

Huvittavimpia ovat ihmiset, jotka tuunavat hiuksensa aina sen hetkisen muodinmukaan vaikka tyyli ei sopisi ilmeeseen mitenkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 41v ja minulla pitkät hiukset.

Vierailija
4/9 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. Jennifer Lopez on ihan kamalan näköinen kun on pitkät hiukset ja yli nelikymppinenkin!

Vierailija
5/9 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. Jennifer Lopez on ihan kamalan näköinen kun on pitkät hiukset ja yli nelikymppinenkin!

Kyllä jenniferin pitäis tajuta siirtyä jo kananpersemalliin XD

Vierailija
6/9 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jenniferin pitäis tajuta siirtyä jo kananpersemalliin XD

Näissä kysymyksissä ei ole järjen hiventä. :)

Vierailija
7/9 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mummoni piti pitkiä hiuksia yli 90-vuotiaaksi aina kuolemaansa asti. Olivathan ne lopulta ihan harmaat ja hieman harvat, mutta ihan toimivat.

Vierailija
8/9 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa ihmisistä todella elää sen mukaan, mitä "pitää" tehdä.

Kun en leikkauttanut pitkiä ja paksuja hiuksiani kolmekymppisenä, alkoi moni eukko jurnuttaa minulle, että pitkät hiukset vanhentaa. Ja pitäis sun vaihtaa pukeutumistyyliäkin. Sillai kiva farkkuhaalari olis mukava ja nätti. Ja kun tuut äidiksikin, et voi nyt enää leikkiä teiniä ja pitää pitkää tukkaa.

Ja kaikilla näillä oli leikattu hiukset lyhyiksi ja oli ostettu tuulipuvut ja "siistit varkut"

Ok, leikkautin sitten hiukseni ja ostin niitä aikuismaisia vaatteita ja yritin olla mammamainen. Ok, kaipa sitä sitten oli ns. sisäsiistin näköinen. Mutta en jotenkin kokenut oloani omaksi itsekseni.

Kun täytin 42v, päätin, että nyt loppui toisten mukaan eläminen. Jos niitä ahistaa mun tukka ja pukeutuminen niin ahistaa. Nappailkoot pillereitä siihen ahdistukseen. Minä elän omaa ainutlaatuista elämääni.

Kasvatin pitkän tukan ja ostin taas nahkatakin ja pillifarkut. Kyllä nyt tuntuu olo kotoisalta. MUtta se jurnutus on taas alkanut:

"miksi et leikkaa hiuksia kun pitkät hiukset vanhentaa ja tollaset farkut, eikö sillai villakangashame olis siistimpi"

Blaa blaa.

Siellä jurnuttaa.

Vierailija
9/9 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät hiukset sopii minulle mutta myös lyhyet. Hiukset on vähän ohuet ja pelkään niiden näyttävän karmeilta pitkinä. Vedän aina takaa hiukset sivuille eteen jos hiukset auki, että hiukset näyttäisivät paksummilta, mutta eihän ne meinaa pysyä niin. =(

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan viisi