Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tuli mieleen tuosta toisesta ketjusta -miten voin puuttua raskaana olevan tutun juomiseen?

Vierailija
14.06.2012 |

Lapsi ei ollut suunniteltu ja mies häipyi, aborttia jahkasi muttei kuitenkaan tehnyt. Näin sivustakatsojana ainakin näyttää että alkoa alkanut mennä suruun yli riskirajojen,ja huolettaa vauvan puolesta. Tukenut olen ja puhe ei auta,äiti vähättelee juomistaan (joka kuitenkin on viikottaista)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yrittäisin kyllä puhua asiasta tutulle. Hänellähän tulee olemaan todella rankkaa jos lapselle tulee alkoholin vuoksi vaurioita esim. ylivilkkautta, sydänvika, älyn heikentymistä... Joskus järkyttää se, kuinka lyhytnäköisiä ihmiset toiminnassaan ja päätöksissään ovat :/

Jos puhe ei auta niin voiko lastensuojeluun tai neuvolaan ottaa yhteyttä tuossa asiassa? Kyseessä on kuitenkin vauvan etu eikä raskaana olevan juomista saa hyssytellä. Kannattaa toimia mahdollisimman nopeasti sillä joka ryyppy lisää riskiä!

Vierailija
2/5 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo niin pitkälle että aborttia ei voi enää tehdä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

polta, silloin sikö ei saa happea, alkoholi harvoin aiheuttaa mitään ellei tosiaan ihan deegu ole.

Vierailija
4/5 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelasta se lapsi vaikka sitten ystävyyden kustannuksella!!!!!

Ilmoita viranomaisille, jos ei muu auta!!!!!!

Jos arveleuttaa, niin googleta ensin FAS-lasten kuvia netistä. Onko yhtään hyvää syytä, että äiti saa juomisella tehdä lapsestaan sellaisen? Voit tulotaa kuvan sille ihanalle ystävällseikin ja näyttää hänelle. Toivottavasti ei ole jo liian myöhäistä.

Vittu kun tuollaiseet hirviöt voisi kastroida ennen kuin alkavat sikiämään.

Vierailija
5/5 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sanonut,että kertoo neuvolassa jotta saisi apua,suuttui ja raivostui mulle ettei ole mitään ongelmaa.Ei siis ole äippäneuvolassa kertonut.

En tiedä tarkkoja määriä paljonko juo,pelkään että se on vielä enemmän kuin mun tietämät määrät.Etenkin sen jälkeen,kun tuomitsin asian niin rajusti,pelkään et on alkanut salailemaan. Polttaa myös tupakkaa.

Mitä voin tehdä?

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi