Paljonko tulee veronpalautusta? Mulle 1200€6
Kommentit (11)
en oo lappua saanut, mutta tiedän sen muutenkin.
Voi viettää vaikka sinkkujoulun Tallinnan risteilyllä.
ja rapiat... lentoliput sukulaisiin maksais juurikin tuon verran... kattellaaa sit kesän jälkee oltaisko lähdössä.. :)
Osaan muutenkin säästää ja sijoittaa, ettei tarvitse persaukiselle valtiolle henkilökohtaista vuoden korotonta lainaa antaa.
Osaan muutenkin säästää ja sijoittaa, ettei tarvitse persaukiselle valtiolle henkilökohtaista vuoden korotonta lainaa antaa.
etten koe minään hirveänä riistona jos valtio saa minun veronpalautuksistani korkotuloja, ei ne palautukset meikäläisellä kuitenkaan niin isoja ole.
Tein viime vuonna neljässä eri paikassa töitä ja mulla oli neljä eri verokorttia vuoden aikana. Jännitin ihan hulluna, et miten veroprosenttien kanssa käy. Nyt on helpompaa tänä vuonna, kun sain tuosta neljännestä paikasta nyt pitkän sopimuksen.
luulin, et olis tullut enemmän, mut työsuhde päätty ja vuoden lopussa sain useamman tonnin lomarahoja, joiden määrää en tienny tarkkaan, niin oli vaikea arvioida veroprosenttia. mutta ei onneks mätkyjä tullu:)
pitänee oikeasti vähän tarakstella tän vuoden korttia uudelleen...
miehelle tulee 850€.
Ja toiselle pitää sitten laitta vielä parin tonnin kotitalousvähennykset.
tullu vielä lappua, mutta minulla on yli tonnin vähennykset ja tulonhankkimiskulut niin että kyllä sieltä sitten muutama satanen tulee jahka pääsen selostuksen tekemään.
ihan kivasti tähän kotihoidontuen päälle joulurahaa :)