Hän ei taida enää välittää minusta...?
Olen 42v nainen, jolla ei ole ollut monia suhteita. Pitkä aviolitto, joka päättyi äkisti miehen löydettyä uuden. Eron jalkeen muutama lyhyt säätö ja sitten aika pian tapasin nykyisen miesystäväni. Ihastuttiin ja rakastuttiin.
Mies oli aluksi todella sitoutumishaluinen, minä jarruttelin (ero vielä tuore, lapsi). Sitten rakastuin enemmän ja annoin mennä. Tapasimme vielä harvakseltaan, ettei lapseni elämään tulisi heti uusia ihmisiä.
Ekat riidat. Lisää riitoja. Minusta tarpeellisia, jotta toiveet ja ajatukset tulevat esille. Hän ei halunnut vastata toiveisiini esim. pienistä huomion ossoituksista tai avoimesta puhumisesta.
Hän alkoi etääntyä, minäkin koska en halunnut roikkua. Tapasimme edelleen viikonloppuisin ja meillä oli hyvä olla yhdessä, on vieläkin.
Hän ei enää tekstaa niin usein. Hän sanoi, että elämää pitää priorisoida, työ vie liian paljon aikaa. Täytyy saada liikunnalle lisää aikaa. Kysyin, monentenako minä ole prioriteettilistalla. Hän sanoi "en tiedä, mutta työ on liian korkealla". Sydämeni särkyi tuostakin. Lapsi ei ole häntä tavannut kuin vilaukselta, koska hänestä suhteen pitää ensin olla vakaa. Hyvä periate, mutta kertoo että suhteemme ei ole vakaa.
Kun olemme yhdessä, minulla on ihan hyvä olo. Kun olemme erossa, olen surullinen koko ajan. Ajattelen vain, että suhteemme on päättymässä. Mietin, että minun pitää tehdä siitä loppu koska olen niin tuskissani. Sen jälkeen olen vielä enemmän. Ero vei itsetuntoni ja nyt kaipaan korostuneesti eleitä, jotka kertovat välittämisestä. Ehkä olen kohtuuton. Ehkä pitää luovuttaa, en tiedä kun minulla on niin vähän kokemusta.
Kommentit (3)
olemme molemmat tahoillamme naimisissa ja yhteisestä tulevaisuudesta on puhuttu, tosin nyt se on vajaan 3v jälkeen minusta aina vaan kauempana. Samoin työ on hänelle se ykkönen, vaikka aina sanoo että muuttaa tapansa ja olen sanonut suoraan että romanttisempikin saisi olla (alussa todella oli, mutta ehkä se oli tietoista hurmaamista)....
Tiedän ahdistuksesi määrän, vaikka tilanteemme onki erilainen, mutta paljon samaa :(
Onko suhteessa tapahtunut muutosta suuntaan tai toiseen?