Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas isoon kusipään kulliin haksahtanut

Vierailija
14.06.2012 |

Kaikki isokulliset miehet jotka olen tavannut ovat järjestään hirveitä pettäviä kusipäitä-enkä opi, en millään. Hyvät ihanat miehet jäävät.Seksi vie minua kymppi-nolla.Mitä teen?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toimintatapaasi tai jatkat noin. Mieti mitä haluat ja toimi sen mukaan.

Vierailija
2/6 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset pidä niistä normikullin kantajista kiinni? Koolla ei näet ole väliä ainakaan virallisesti, mutta mitä naiset keskenään pikku huppelissa tirskuvat niin tuntuu olevan. Hiprakka tuo esiin totuudet. Naiset ovat raakalaisia.

Kaikki isokulliset miehet jotka olen tavannut ovat järjestään hirveitä pettäviä kusipäitä-enkä opi, en millään. Hyvät ihanat miehet jäävät.Seksi vie minua kymppi-nolla.Mitä teen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haksahditko Vonka-Villeen?

Vierailija
4/6 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran tajuat tilanteen etkä muuta sitä niin mitä järkeä on täällä valittaa. Nauti ISOSTA skyrbenistä ja pidä mölinät mahassasi.

Ja totta kai ne isokulliset ja kaikki muutkin pettää. NE pettää ketkä voi. rumat läskit ei voi.

Vierailija
5/6 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja totta kai ne isokulliset ja kaikki muutkin pettää. NE pettää ketkä voi. rumat läskit ei voi.

Täytyy kyllä sanoa, että näin ajattelevat oikeasti ainsaitsevat ihan itse ne kusipäämiehet. Kunnon naiset saavat kunnon miehen, tämä on taivahan tosi nyt ja aina.

Eli ei muuta kuin isoa kalua vastaanottamaan, arvon naiset, siihenhän teidät on luotu!

Vierailija
6/6 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy kyllä sanoa, että näin ajattelevat oikeasti ainsaitsevat ihan itse ne kusipäämiehet. Kunnon naiset saavat kunnon miehen, tämä on taivahan tosi nyt ja aina.

Eli ei muuta kuin isoa kalua vastaanottamaan, arvon naiset, siihenhän teidät on luotu!

Eli ooot läski ruma horoperse?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän