Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka helposti mies voi viedä lapsen riitaisassa erossa?

Vierailija
13.06.2012 |

Mieheni uhkaa viedä pienen alle vuoden ikäisen lapsen mukanaan erossa, ja jotenkin todistaa että olen kyvytön äidiksi.

Olen aivan täysjärkinen ja mies ei ole viettänyt lapsen kanssa aikaa kahdestaan kuin iltapäivisin kun käyn suihkussa. Minä olen hoitanut lapsen kokonaan ja kodin yms. Voiko silti olla mahdollista että jollain tapaa saa toteen uhkauksensa? Tämä on pahin pelkoni ja kaiken muun saa viedä, mutta lapsen on parempi minun kanssani!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulla on jollakin tavalla pakkomielteinen suhtautuminen asiaan, niin silloin helpostikin. Eikä lasta kukaan sillä tavalla vie, vaikka lähihuoltajuus määrättäisiinkin jommalle kummalle vanhemmalle. Mietit ehkä hieman vääriä asioita nyt. Lastenvalvoja tulee aikoinaan jotakin kommentoimaan, ja sitten voit virallisemmin miettiä miten vastaat.

Vierailija
2/3 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa miehillä ei ole tasan mitään oikeuksia omiin lapsiinsa, vaan nainen vie "voiton" melkein aina ja parhaimmillaan pystyy vierottamaan lapsen isästään hyvinkin täydellisesti vastoin tämän tahtoa.

Kaikki voittaa - paitsi lapset ja mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole pakkomielteinen, mutta tietenkin sitä pelkää kun on oma ja ainoa lapsi, jonka kanssa elänyt melkein symbioosissa kohta vuoden ajan.

Tarkoitus ei ole riistää lapselta isää, mutta en anna myöskään isän riistää lapselta äitiä, melkein yksinhuoltajana olen ollut tähänkin asti..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi