Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Onko nykyään "kaikilla" yhden illan panoja?
13.06.2012 |
Jos nyt ei ole mitään kummempaa uskonnollista tai muuta vakaumusta seksin suhteen, harraastaako suurin osa ihmisistä sinkkuaikanaan seksiä satunnaisten kumppanien kanssa?
Mä en kehtaa ikinä seurassa kertoa, että en ole itse koskaan harrastanut tällaista, kun jotenkin tuntuu siltä, että se kuuluu normaalin ihmisen elämään.
Olen yli kolmekymppinen.
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
.