Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies saa lapsen toisen naisen kanssa. Tämä tapahtunut

Vierailija
13.06.2012 |

(siis siittäminen) sen parin kk:n aikana, jonka me olimme "tauolla". Itselläni ei ollut ketään tuolloin, jotenkin kuvittelin että yhdessä jatkaminen on silti itsestäään selvää molemmille. Mies on suurin rakkauteni ja haluan olla hänen kanssaan ja suunnitella tulevaisuutta,hän tuntee samoin. Mutta tätä raskausasiaa ei voi vain ohittaa. Miehen mukaan nainen huijasi ehkäisyssä,en tiedä onko totta.Mies haluaisi että muuttaisimme toiseen kaupunkiin "aloittamaan alusta", mahd kauas tulevasta lapsesta ja tämän äidistä, elarit aikoo hoitaa ja tutustua lapseen mikäli mahdollista sitten kun hän on isompi kuin vauva. Mitä fiksua tässä nyt vois tehdä? Kokemusta kellään?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

..se heiluu toisenkin kerran..

Vierailija
2/27 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

..se heiluu toisenkin kerran..

Hänhän siis EI pettänyt minua,kun ei silloin virallisesti seurusteltu.Eli mullakin ois "saanu" olla muita,ei vaan ollu kun ei tuntunu siltä että oisin tarvinnu/kaivannu/halunnu.ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokemus, muutimme sitten sinne toiseen kaupunkiin ja yritimme kaikkemme, teimme lapsen ja blaablaablaa. Ei se mitään muuttanut, en koskaan päässyt asian yli oikeasti ja tulin sairaalloisen mustasukkaiseksi. Olin loukkaantunut, ja olen edelleen - erostamme on yli viisi vuotta. Olemme miehen kanssa nykyään hyvissä väleissä, tavallaan varmaan rakastan häntä lopun elämäni, mutta koskaan en voisi hänen luokseen palata. Se ei olisi reilua kumpaakaan kohtaan.

Jos sanot, että pääset asian yli, olisi sinun tosiaan myös päästävä. Minä en päässyt. Ei ole miestäkään kohtaan reilua nostaa asiaa esille joka riidassa (meillä sen verran erilainen juttu, että meillä ei ollut mitään väliaikaista eroa, mies petti ja nainen tuli raskaaksi) kun kerran on anteeksi antanut.

Oma kokemukseni on, ettei toimi, mutta ei kai me kaikki ihmiset olla samanlaisia...

Vierailija
4/27 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huijasi kuka huijasi ja ketä, lapsi on tulossa ja vaton sekoiluunne. Jos miehessä on selkärankaa, mies pysyy lapsen elämässä tapaamisineen ja muutoinkin.

Vierailija
5/27 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo lopulta niin ihmeellinen juttu ole. Sulla on mies, jolla on lapsi toisen naisen kanssa. Mulla myös. :) Sun tapauksessa se lapsi vain on nuorempi kuin monella muulla.

Vierailija
6/27 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei tosin ole koskaan ollut sen muksun kanssa tekemisissä, eikä äitinsä annaaan, vaikka ottaa elarit lupauksestaan huolimatta. Valahteli miehelleni, ettei voi saada lapsia.

Mulla ylipääsemiseen meni kyllä varmaan 10 vuotta tosin ja sitten vielä oma vauva petoksen perään.

Vierailija
7/27 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei tosin ole koskaan ollut sen muksun kanssa tekemisissä, eikä äitinsä annaaan, vaikka ottaa elarit lupauksestaan huolimatta. Valahteli miehelleni, ettei voi saada lapsia.

Mulla ylipääsemiseen meni kyllä varmaan 10 vuotta tosin ja sitten vielä oma vauva petoksen perään.

Kiitos viesteistänne ja kokemuksistanne. Mulla vielä kai jokin shokkivaihe päällä,en oikein osaa hahmottaa miten paljon tää juttu vaikuttaa meidän koko elämään ja tulevaisuuteen. En todellakaan halua että mies "hylkää" lapsensa (siis ettei ois tämän elämässä läsnä)enkä usko että sitä tekiskään,missään olosuhteissa.Omista tunteistani vaikea sanoa mitään,pääsenkö yli vai en..Ois niin paljon "helpompaa" jos tosiaan ois pettäny, pettäminen on mulle ehdoton Ei.

Mies suhtautuu tosi vihamielisesti tähän naiseen,joka hänelle laittelee neuvolakuulumisia ja muita viestejä..Itteeni lähinnä säälittää ja tunnen myötätuntoa,ei varmasti ole helppoa olla yksin moisessa tilanteessa.Argh,ahdistaa!ap

Vierailija
8/27 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hänellä on lapsi syntymässä. Jos hän ei osallistu synnytyksiin, lapsen elämään, hoitoon jne. en edes haluaisi tuollaista miestä itselleni joka kykenee oman lapsensa hylkäämään.

Vaikka olitte tauolla, niin hänpä on heti laittanut tosissaan tuulemaan. Eikä tule tuohon kertaan jäämään. Rakastunut mies ei petä. Joku teennäinen tauko ja että sillä verukkeella nyt sitten siitetään lapsia maailmaan - aika säälittävää.

Ukko ei ole käyttänyt ehkäisyä. Tämä toinen nainen on ollut niin luotettava ja ihana, että paljaalla on menty.

Vierailija
9/27 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies on ollut todella vastuuton jos on luottanut naisen käyttävän pillereitä sekä raskauden ehkäisyn suhteen että erityisesti tautien kannalta! Kondomi aina uuden kumppanin kanssa ja siitä luovutaan vasta kun se 3kk suhdetta takana ja testit puhtaat. Kertoiko mies sulle kun palasitte yhteen että on pannut vieraita naisia ilman kumia? (kai olet itse käynyt testeissä?)

En ymmärrä oikein myöskään tuota miehen pakosuunnitelmaa. Jos haluatte jatkaa yhdessä niin kai sen voi tehdä samalla paikkakunnalla? Tietysti jos itse olet halukas muuttamaan niin mikäs siinä, mutta eikö tuon tulevaisuuden (lapeen tutustuminen) kannalta olisi ihan hyväkin asua lähellä? Suhteen jatkamien takia tietysti on tärkeää, että hyväksyt tilanteen sellaisena kuin se on, ei muita vaihtoehtoja oikein ole..

Vierailija
10/27 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttakaa muualle. Kun ei tunnesidettä naiseen tai lapseen niin mikä estää. Raskaana oleva oli vastuuton kun alkoi noin lyhyen ajan jälkeen lisääntyä.

Vierailija
11/27 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaa-aa paha mennä neuvomaan. Toisaalta kannattaa todellakin miettiä, että jatkamalla kyseisen miehen kanssa joudut elämään loppuelämäsi myös tuon asian kanssa. Se vaikuttaa siinäkin vaiheessa kun te mahdollisesti yhdessä saatte lapsia (nämähän tulevat olemaan sisaruksia keskenään ja jakamaan mahdollisen perinnön jne). Tuollainen pakeneminen ei varmasti kuitenkaan ratkaise ongelmaa.

Mä en vaan omalla kohdallani pystyisi sanomaan miestä suurimmaksi rakkaudekseni jos hän olisi toiminut kuvaamallasi tavalla.. Mielestäni tauko suhteessa tarkoittaa jotain ihan muuta kuin muiden naisten kanssa sekstailua.

Vierailija
12/27 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä noin vain uskoa, että pentu on sille.

Toiseksi en hyväksyisi, että pitäisi lapseen yhteyttä. Jos joku epätoivoinen vanhapiika on biologisen kellon tikittäessä valehdellut käyttävänsä ehkäisyä niin sitten hoitaa pentunsa itse.

Tiedän, että olen vittumainen, mutta kyllä naisellakin pitää joku vastuu olla, ennen kuin haaransa aukaisee ja munan päästä jyskyttämään pilluaan. Pitää ehkäisystä huolen niin ei tarvitse lähetellä epätoivoisia neuvolakuulumisia oletetulle lapsen isälle.

Todennäköisesti pennun isä voi olla kuka tahansa. Jos antaa oudon miehen liottaa munaansa pillussaan ilman ehkäisyä, on antanut panna itseään kyllä useammankin miehen ilman kondomia, joten pentu voi olla kenen tahansa

Vierailija
13/27 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttakaa muualle. Kun ei tunnesidettä naiseen tai lapseen niin mikä estää. Raskaana oleva oli vastuuton kun alkoi noin lyhyen ajan jälkeen lisääntyä.

lisääntymään noin lyhyen ajan jälkeen? Ei se nainen näet yksin raskautunut.

Vierailija
14/27 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä noin vain uskoa, että pentu on sille.

Toiseksi en hyväksyisi, että pitäisi lapseen yhteyttä. Jos joku epätoivoinen vanhapiika on biologisen kellon tikittäessä valehdellut käyttävänsä ehkäisyä niin sitten hoitaa pentunsa itse.

Tiedän, että olen vittumainen, mutta kyllä naisellakin pitää joku vastuu olla, ennen kuin haaransa aukaisee ja munan päästä jyskyttämään pilluaan. Pitää ehkäisystä huolen niin ei tarvitse lähetellä epätoivoisia neuvolakuulumisia oletetulle lapsen isälle.

Todennäköisesti pennun isä voi olla kuka tahansa. Jos antaa oudon miehen liottaa munaansa pillussaan ilman ehkäisyä, on antanut panna itseään kyllä useammankin miehen ilman kondomia, joten pentu voi olla kenen tahansa

siitä että liottaa munaansa oudon naisen pillussa ilman ehkäisyä? Ja kysyä voi että monenko naisen pillussa se muna ui tauon aikana, tuskin tuo ainut kerta oli.

Siinä olen kanssasi samaa mieltä että isyystesti kannattaa vaatia ennen lapsen tunnustamista. Eipä sitten kukaan pääse asiaa enää epäilemään. Ja jos lapsi on miehen niin sitten mies kantaa sen vastuunsa, rehellisesti ja rehdisti. Jos munaansa uittaa pillussa niin sitten vastaa seurauksista.

Vierailija
15/27 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän hyvin miehen vihan naista kohtaan, mutta on silti erehdys olla pitämättä mitään yhteytta lapseen. Sinun täytyy vähintään hyväksyä mahdollisuus, että mies myöhemmin rupeaa myös tuon lapsen isäksi. Mielestäni sinun pitäisi oikeastaan kannustaa miestä pehmeästi siihen suuntaan, että tämä ottaisi isänä täyden vastuun lapsesta. Äidistä miehen ei tietenkään tarvitse perustaa vaan vain lapsesta. Se on tavallinen asetelma eroperheissä. Jos et pysty hyväksymään sitä, että miehellä on jo yksi lapsi, josta jossain vaiheessa tulee tärkeä osa miehen elämää, on parempi lopettaa suhde.

Vierailija
16/27 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annat muiden elää seksielämäänsä rauhassa. Jatka pihtaamista.

Vierailija
17/27 |
10.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaisi mitä kuuluu viestiketjun alottaneelle? ..oletteko jatkaneet yhdessä?

Vierailija
18/27 |
10.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on muuten kumma miten ne naiset aina huijaa ehkäisyn kanssa? Ja sekin on kumma, että mies rakastaa toista ja silti panee toisen kanssa, tietenkin ilman kumia vain luottaen (lähes tuntemattoman) naisen sanaan. Tilanteessa jossa mies EI halua lasta. Jotenkin sitä tuossa tilanteessa kuvittelis, että se kumi olis ehdoton. Mutta toisaalta mä olen nainen, ehkä miesten ajattelu on erilaista.

Oikeasti mä luulen, että miehet suurimmalta osin vain luottaa hyvään tuuriin, paljaalla on kiva panna ja nainenhan ne seuraukset kantaa loppupeleissä. Ja ainahan voi kaikille väittää, että nainen huijasi.

Vierailija
19/27 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2013 klo 08:33"]

Ketä kaikki arvon naisista odotaa muutaman kuukauden, ennen kun antaa paljaalla rynnätä sisään?

Toivottavasti mies kantaa vastuunsa ja tulee olemaan alusta asti lapsen elämässä. Ei kai kukaan nainen voi olla miehen kanssa, joka oman lapsensa hylkää naisen takia!

M1966

[/quote]

Esimerkiksi mä odotan muutaman kuukauden ennen kuin kosken mieheen ilman kumia. Toisekseen mullekin olisi todella vaikeaa hyväksyä lasta, joka saa alkunsa suhteemme aikana toiselle naiselle. Se olisi joko ero tai todella selvät pelisäännöt.

Vierailija
20/27 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha juttu :P