Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keskiviikkoa HUHTIkuiset!

23.11.2005 |

Avataampa uusi ketju tälle päivälle.

Viimeistä päivää viedään sairaslomasta, huomenna pitäisi taas raahautua töihin. Eipä minulla sitä vastaan kyllä mitään ole, kiva päästä vähän " tuulettumaan" . Eilen tuli syötyäkin jo paremmin, melkein normaalisti, mutta taas tuli tosi paha olo. Toivottavasti tänään pysyisi kaikki sisällä...

Huomenna olisi neuvola. Katselin, että jää just vajaasta viikosta kiinni, ettei käydä täyttelemään niitä Kela-papereita. Näköjään tulee ensi viikolla täyteen se 154 päivän raja, että saa todistuksen raskaudesta. Tosin ei tässä mikään kiire ole. Eiköhän sitä ihmeteltävää riitä muutenkin.

Taidan lähteä koisimaan kun lapsetkin vielä nukkuu hetkisen...

T: Siriin ja mussukka rv 20+6

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka kaikille ja iloista ihanaa keskiviikkoaamua!

Eilen rakenneultrassa näkyi sitten maailman hienoin pippeli! =) ja näkyi sen verran selvästi ja hartaasti ettei tarvi miettiä onko tyttö vai poika, kyllä se poika on. Miehelle kokemus oli tosi hieno ku oli nyt eka kertaa " isänä" mukana näissä vauvajutskuissa. =) Ja oikein reipas vauva siellä olikin ja koko ja rakenteet normaalit ja liike hyvä. Ihanaa!! Meille tulee pikkupoika!! Rakas ystäväni muistutti minua eilen tekstarissa että nyt sä sitten saat sen rasavillin pikkupojan joka tuo niitä sammakoita sisälle jota aina halusit =) Tuli ihan tippa linssiin. =)

Ehtoolla vauva sit alkoi taas hieman potkiskella ja yöllä koitti saada leikkikaveria äidistä mutta mua nukutti joten en jaksanu leikkiä " mami tönäisee vauva potkaisee" -peliä. Jalat on alkanu tuntua kankeelta vaikka liikun paljon ja olen huomannu että liikkeet on hidastuneet. Vettä menee PALJON päivässä ja sen myötä päänsäryt on helpottuneet.

Iloista keskiviikkoa kaikille huhtimammoille! =)

Annu ja Pikku-J rv 21 tasan

Vierailija
2/25 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoinvointi ollut nyt viikon ajan kokonaan pois, tänään se peikko jotenkin nosti taas päätään, toivottavasti ei nyt ala uudelleen. Oli se jatkuva oksentamien niin kauheeta.

Liikkeitä odotellaan, muistaakseni esikoisesta tuntui jo näillä viikoilla. 18 vkoa tulee täyteen huomenna.

Neuvolaan ensi viikolla ja uä joulukuun alussa. Kiva olisi nähä sukupuoli, vaikka pääasia olisi, että kaikki on kondiksessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin koneella näin aikaisin... Kahdeksan päivän työputki takana ja jotenkin tämä rytmi on jäänyt näköjään taas päälle. Herättiin siis tytön kanssa seitsemän maissa. Onneksi saa lorvia aamutakki päällä, eikä ole kiire minnekään.

Minulla on viime aikoina tuntunut ikävää viiltävää kipua masun sivuilla, melkein kyljissä. Taitaa olla vaan liitoskipuja, mutta ikäviä ovat silti. No, muistaapa aina himmailla eikä painaa vanhaan tahtiin.

Masu näkyy jo selvästi. Eipä siitä ole kuin pari viikkoa, kun sitä kaipailin ja nyt se olla möllöttää tuossa edessä. Ihanaa...

Muuten ei kummempia. Mies työmatkalla, palailee vasta perjantai-illalla. Saadaan siis tytön kanssa viettää laatuaikaa ilman iskää ;)

Tämän päivän suunnitelmissa oleskelua ja Ikean reissu. Jos löytäisi jotain jouluideaa sieltä.

Ai niin, joku tuossa päivä, kaksi sitten kyseli äitiyspakkauksesta. En meinaa myöskään sitä ottaa. Esikoiselta on kaikki tarpeellinen jäljellä ja itseni tuntien haluan käydä ostelemassa pieniä bodyja...

Mukavaa päivää!

s rv 21+4

Vierailija
4/25 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas ulkona vielä pimeää - ja lämpöasteita taas, PLÄÄH.

Eilen en koneelle ehtinytkään, oli neuvolaa ja kamala hässäkkä töissä. Esikoinen sairasti korvaansa mummun luona ja oltiin kotona vasta illalla. Tänään vein tytön päiväkotiin silläkin uhalla ettei ihan terve vielä ole.

Omaan napaan: Eilen oli neuvola ja sokerit taas koholla. Sain nyt sitten lähetteen sokerirasitukseen, mutta vasta rv 26. Ei kuulemma tehdä aikaisemmin. En ole edes syönyt mitään makeaa, nyt tuli sitten kielto syödä hedelmiäkään yli 2 päiväsä, ja rasvaa pitäisi välttää... HUOH! Joku kysyi eilen himoista, eipä ole nyt väliä mitä tekee mieli kun on vaan syötävä terveellisesti. Sf-mittakin mitattiin ensimmäisen kerran ja oli käyrien yläpuolella (tosin rohkenen olla kohdun korkeudesta eri mieltä arvoisan terveydenhoitajani kanssa). Odotan nyt vaan kauhulla ensi viikon rakenneultraa että näen onko masussa joku jättiläinen, jos on saanut liikaa sokeria alkuajan;)

Sydänäänet sentään kuului oikein voimakkaana ja verenpaine oli ihan älyttömän matala (ihme että ylipäänsä pysyn pystyssä), että jotain positiivista edes.

Lala76 19+4

P.S: Onko muilta mitattu hemoglobiini neuvolassa joka kerta? Tajusin aamulla että multa on mitattu vain ekalla nlakäynnillä eikä sen jälkeen kertaakaan!? (Mun neuvolantäti on tehnyt monta vuotta vain lastenneuvolaa, joten se tuntuu olevan vähän pihalla meidän äitien kanssa...)

Vierailija
5/25 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja oikein mukavaa keskiviikkopäivää! :)

Meillä on pian lähtö perhekerhoon, kiva päästä taasen muiden äitien kanssa jutskailemaan. Ja lapset pääsee touhuamaan. Eilen oltiin sit koko päivä lasten kanssa kaupungilla jouluostoksilla. Ja sain kyllä ylihyvin ostoksia tehtyä! Paremmalla mallilla joululahja-asiat kuin aikaisempina jouluina :) Lapsetkin jaksoivat kaupungilla hyvin, välillä vain käytiin kahvittelemassa ja sit päivän lopuksi syömässä. Nami Hesen kanasalaatti!

Pettymys kyllä oli, kun kävin tsekkaa Lindexin mamma-malliston..!! Ei sitten yhtäkään vaatetta minkä voisi ostaa! Housuissa mä en tykännyt siitä " resorijatkeesta" , ja kaikki housut oli mulle muuteskin aivan liian leveitä reisien ja takamuksen kohdalta. Farkutkaan ei istuneet yhtään. Sit mä en osaa ollenkaan pitää sellasia " kaftaani-tyylisiä" paitoja, eikä siellä juuri muuta ollut. Joten täytynee vain hakea trikoita henkkamaukasta! Ootteko toiset löytäneet vaatetta?

Napaan ei kummempia, liikkeet eilen ja tänä aamuna taasen olleet hiljaisempia, pitää tänään yrittää tiitiäistä vähän herätellä! Olo muuten mukava ja rento, joten eipä valittelemista! =)

Nyt täytyy alkaa pukea lapsia, että kerhoon keretään!

Iloista päivän jatkoa! :)

tilda 18+3

Vierailija
6/25 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen sun kans mam-mam-tilda samaa mieltä lindexin mammavaatteista! Siis ihan vitsi koko mallisto. Mä en oikeen löydä mistään hyviä mammavaatteita jotka istuis, ok ymmärrän et niitä on varmaan vaikee tehdä mut kaikki housut on takapuolesta ja reisistä ihan valtavia. Vannon Henkan trikoopaitojen nimeen ja pidän koko ajan samoja mammafarkkuja töissä... =) Varsinainen tyyliniekka. Miksiköhän edullisia ja hyvännäköisiä mammavaatteita ei kertakaikkiaan ole? Mä kuuluun siihen väestöön että en viitsi ihan hirveesti tuhlata mammavaatteisiin kun todella laadukkaan maksaa ihan mansikkaa. Noh, näillä mennään mitä on ku ei ilmankaan ilkee =)

Annu taas

Vierailija
7/25 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole mitattu kuin ekalla kerralla rv 11 ja tänään kävin lekurilla rv 17+5 ja ei mitattu. Olen syönyt oma-aloitteisesti LadyVitaa, koska tiedän että hemppa laskee näillä viikoilla kuin lehmänhäntä. Mutta mielestäni olisivat voineet sen nyt mitata, koska tässä nyt ollut 6 viikkoa käyntien välissä.

Vierailija
8/25 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siinä kävi taas kerran, että " takasyksy" tuli ja lumet lähti. Tosin, taitaa hiihtäminen jäädä tältä talvelta anyway vähiin masun kanssa.

Meillä neuvolassa mitataan hemog. joka kerta, jos itsestä vähänkin tuntuu siltä. Mullakin se on ollut laskussa ja voip olla, että ens maanantaina laitetaan rautakuurille.

Eilen illalla sängyssä maatessani meidän pippuri antoi mamille kunnon potkut. Ihan huomaamatta täytyi " oiiih" kirkaisu päästää, kun pippuri taisi osua pissarakkoon. Jännä juttu, että sitten yhtäkkiä liike voi tuntua kuin salama kirkkaalta taivaalta tosi voimakkaasti. Nyt olen elävä esimerkki muille esikoista odottaville, että kyllä ne liikkeet vielä sutkin yllättää:)

Väsyttää aamuisin vietävästi. Varmasti tää auringon puute saa talvihorroksen päälle. Ruokaa uppoaa aika tuhtisti, mutta silti se näyttää kertyvän vain onneksi tuohon etukenoon. Jokohan kohta olis aika kertoa anopille huhtivauvasta?

Mukavaa keskiviikkoa!

Madelei & pippuri 19+2

Vierailija
9/25 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt kyllä lukemassa pinoja, mutten ole jaksanut kirjoitella...

Viikko sitten pe saatiin mamma (äidin äiti) saatettua ´haudan lepoon´ (tuhkataan), ja sitten minulle vielä iski tämä ilkikurinen syys(?)flunssa - ensin se oli poskionteloissa, sitten nielussa ja nyt tuntuu et se ryömii keuhkoihin!?

Edellis viikolla oli neuvola, yläkäyrien yläpuolella mennään sf-mitoissa. Verenpaineet hieman koholla, johtuupi kuulemma nuhasta? Hemppa on mitattu joka neuvola kerta, ja mulla on vaan noussut normaalia korkeammalle (140), ilman lisärautaa. En muutenkaan popsi mitään keinolisäravinteita, uskon ravinnon mukana saavani kaiken tarpeellisen.

Masu on aika muhkee, varsinkin iltaisin se nousee ihan rintojen alapuolelle ja on kuin olisin jo synnärille lähdössä. Rinnat kasvaa, kutisee ja tullut ´raskausarpia´, kiva juttu, esikoisesta ei tullut mitään! Ei auta edes rasvailu tohon arpien muodostumiseen...No, pieni hinta maailaman ihanimmasta lahjasta.

En sitten ole tilannut rakenneultraan aikaan, ei ole muka ehtinyt, ja nyt viimeksi neuvolatäti sanoi, että nyt on jo liian myöhäistä? Et olis pitänyt siellä rv 18+ mennä. Mut eikös se lain mukaan ole rv 24 asti? Toki haluaisin tietää onko vauvalla kaikki ok, mutten usko semmoista asiaa olevankaan et keskeyttäisin raskauden, vaikka jotain vikaa löytyisikin...No, täytyypi kattella.

Ajattelin Joulun jälkeen alkaa kattella tulokkaalle sitteriä ja turvakaukaloa. Ajattelin ottaa taas äitiyspakkauksen. Ajatuksenani on säilyttää molemmille lapsille pakkaukset kunnes ovat aikuisia. Onpahan yksi ´muistoesine´ lisää monien joukossa.

Nyt olen päätöksen tehnyt, että jään tästä uudesta tulokkaasta kolmeksi vuodeksi kotiin. Ja esikoinen jää nyt sitten tammikuun puolenvälin jälkeen kanssani kotiin, kun aloitan talvilomalla, käyn kaksi päivää töissä, jatkan kesälomalla ja sitten vielä mamis alkaa 3.3.´06!!!Päätöstä helpotti kummasti se, että kotikuntamme alkaa ensi vuoden alusta maksamaan kuntalisää alle 2-vuotiaasta lapsesta,jes.

Noh, tulipa tarinata. Jakselkaa! Ja sallikaa itsenne herkuttelevan!

Vierailija
10/25 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi pitkästä aikaa!

Olen ollut jotenkin tosi laiskalla päällä viime aikoina, joten ei ole tullut tännekään kirjoitettua. Nyt on ollut parin päivän ihana " loma" miehen kanssa kotona (eli molemmilla vapaapäiviä samaan aikaan), joten on tosi virkistynty ja reipas olo! Tavallisten kotitöiden lisäksi ollaan ehditty tehdä kaikkea kivaa yhdessä. Saatiin myös lauantaina kaikki joululahjat ostettua, mistä olen todella tyytyväinen! Nyt on aikaa tehdä piparkakkuja ym kivaa joulua varten, kun ei tarvitse enää stressata lahjoista. Ollaan parina vuonna tehty semmonen veto mun ja miehen perheiden kesken, että lahjat on ostettava ja pakattava 1.12. mennessä, muuten " joutuu" tarjoamaan hyvän aterian kaikille muille. Veto on tepsinyt kaikkien osalta tähän asti ja tuonut stressittömiä jouluja.

Oman napaan: tunnen liikkeitä jo ainakin muutaman kerran per päivä, mikä on ihanaa! Eilen tuli oikein kunnon potkuja oikealle puolelle ja kun koitin mahan päältä, niin tuntui siihenkin. Harmitti kun mies ei just silloin ollut vieressä..

Ens viikolla on rakenneultra, odottelen sitä jo innolla, kun on kiva päästä näkemään pikkuinen taas. Toisaalta mua vähän jännittää, koska en haluaisi tietää sukupuolta ja pelottaa, et jos se näkyy niin, että mäkin tajuan sen. Uskon ja toivon kuitenkin, etten tajuu mitään näkemääni ilman selitystä... Onko kokemuksia muilla miten olette välttäneet sukupuolen selviämisen?

Toinen asia, josta haluaisin vihjeitä: mistä olette löytäneet hyviä äitiysfarkkuja? Kuten pinossa jo kommentoitiinkin, Lindex on täysin avuton mitä tulee äitiysvaatteisiin ja Hennesistäkin oon löytänyt vaan paitoja. Housut on sielläkin karseen isoja reisistä, jos ovat mahasta ja pituuden puolesta sopivia. Yhdet ihan siedettävät ostin Bebesistä, mutta nekin on kyllä reisistä isot...

Mukavaa päivää kaikille!

Sannima 18+6

Vierailija
11/25 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi!

Onko huhtikuisille perustettu yahooseen omaa ryhmää? Mielellään liittyisin : )

Vierailija
12/25 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät ja nuorekkaat äitiysfarkut löysin lastentarvikeliikkeestä,joita on ympäri Suomen. (Liikkeen nimi on siis Lastentarvike) Merkiltään nämä farkut on tête-a-tête ja jäävät masun alle,strechiä,säätökuminauha vyötäröllä. Suosittelen!

Simsku 20+3

Vierailija
13/25 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, noi kuulostaa hyviltä! En olekaan tiennyt että Lastentarvike myy myös äitiysvaatteita. Täytyy pistäytyä siis!

S

Vierailija
14/25 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin vapaapäivän kunniaksi täytyy kirjoitella. Yöllä alkoi sitten tuntua, että flunssa iskee päälle. Ei vielä ainakaan paha mutta on vähän voimat pois. Olin jo ihmetellytkin että enkö muka tänä vuonna sairasta sitä ollenkaan. Flunssasta huolimatta raahauduin kaupungille, koska olin sen jo valmiiksi suunnitellu. Sain ostettua kummilapsille joululahjoja ja tietenki omalle tulokkaalle vaatteita. Tällä kertaa puolipotkareita. Sitte yhtäkkiä iski paniikki, että entä jos se täti sanoi rakenneultrassa sukupuolen väärin ja minä ostanki koko vaatevaraston täyteen väärän värisiä vaatteita. Tosin luotan siihen kyllä lähes täysin koska näin omin silmin. Kappahlissa on aivan huippusulosia tyttöjen vaatteita!!!!

Liekö johtunu flunssasta, koska seuraavaa " oiretta" ei ole aikaisemmin ollut. Tuntu, ettei järki leikkaa joissain tilanteissa. Tapahtu semmosia juttuja, joissa ois kuvitellu toimivansa toisin ja kaiken huipuksi ajoin bussilla ohi meidän pysäkin ja jouduin sitten patikoimaan pussien kans vähä pitemmästi.

Naparintamalle ei kuulu ihmeempiä. Joku kysyi, että onko neuvolassa mitattu joka kerta hemoglobiini. Multa mitattiin ihan ekalla kerralla ja sitten viikolla 20+ jotain. Ehkä se perustuu siihen, että hemppa laskee yleensä ihan alussa tai puolenvälin tietämillä. Ainaki mulle kerrottiin neuvolassa niin. Puolessa välissä sikiön verimäärä väliaikasesti lisääntyy ja siitä seuraa että hemppa laskee. Meillä on muuten tosi hyvä neuvola. Tosi asiantuntevilta vaikuttavat ja selittävät asiat tarkkaan. Just niinku tuon hemoglobiinijutunki. Joku jossain keskustelussa valitti, että kun ei meinaa millään päästä saikulle. Tuolta neuvolasta kirjotetaan saikkua heti jos vaan tulevasta äidistä tuntuu siltä. Tietenki luuserit on asia erikseen ;) mutta mehän ei olla luusereita. 10 pistettä ja papukaijan merkki Koskelan neuvolalle Oulussa.

Mulla kans on ollu ongelmia löytää äitiysvaatteita. Mikään ei oikein oo mun makuun. Yhet hyvät housut oon ostanu mut ne on vielä liian isot ja pelkään että niitä saa sitten vaan koko ajan kiskoa ylöspäin. Kiristysnyöri puuttuu. Mua ahistaa jos housut vähänkään kiristää mahan kohdalta. Tulee heti maha kipeäksi.

Pitää nyt alkaa askartelemaan joulukortteja. Mä rakastan joulua!!!!

Lyyli rv 21+4

Vierailija
15/25 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä osoite:

http://groups.yahoo.com/group/huhtihurmurit06/

Tiedät varmaan, miten toimia ryhmään liittymiseksi?

Aika aktiivinen ryhmä, olemme jo kerran tavanneetkin ja tapaamme uudestaa joulukuussa glögien merkeissä :)

Aibell

Vierailija
16/25 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipa mieleen ku luin ton lyyli-tädin kuulumisia ja sanoit siinä että välillä on olo että järki ei leikkaa niin mä olen ihmetelly ihan samaa. Tosin sitä on kestäny about viikon. Siis mulla on olo että mulla käy pää todella hitaalla. No esikoistani kun odotan niin en tiedä kuuluuko asiaan että olen hajamielinen ja vähän ulkona koko ajan =) Kysyin eilen mieheltä kaks kertaa peräkkäin että minkälainen päivä oli töissä. Ihan niinku ois joku keskittymiskyvy puute tai jotain. Ja sit mulla jää vesihana tosi usein valumaan ihan keskenään ja mä tajuan sen vasta ku alan ihmetellä vähän päästä sihinää... Kai mulla on joku raskausdementia.

Oispa kiva kuulla onko muilla ollu vastaavaa hajamielisyyttä havaittavissa näin puolenvälin tuntumassa?

Annu

Vierailija
17/25 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ja toinen juttu on, et mä " hutiloin" hirveesti. Lähinnä se näkyy siinä, et mikään ei pysy mun kasissä, ja olenkin hajottanut jo vaikka kuinka monta lasia! Sama juttu on kyllä ollut jokaisen raskauden kohdalla, joten mieskin vain enää huokailee, kun kuuluu lasin kilinää ja kiroilua! ;)

Sitä piti vielä kysymäni, et paljonko noin suunnilleen ne Lastentarvikkeen mammafarkut maksoi? Ei oikein pysty suuria summia asiaan tuhlailemaan...

Mulle just soitettiin, et tartteis mennä tuuraamaan kaks aerobiciä tänä iltana, joten eikun hippulat vinkumaan, niinkuin Fröbelin Palikat asian ilmaisee!

kuulumisiin!

tilda

Vierailija
18/25 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

... kirjoitella keskittymiskyvyn puutteesta, kun joku kyseli " kohtalotovereita" . Täällä myös yksi. Parhaimmat esimerkit lienevät kaksi tenttipäivää. Ensimmäisellä kerralla oli kaksi kysymystä ja minä istuin tentissä 2,5 tuntia, mikä ei todellakaan ole minulle normaalia. Tuijottelin pitkin seiniä ja mietin niitä näitä, kunnes havahduin, että jotain pitäisi varmaan tehdä. Viime kerralla ei käynyt ihan niin hyvin. Olin valmistautunut tenttiin aivan normaalisti, mutta kun avasin tenttikuoren, niin en osannut kerrassaan mitään. Normaalisti nyt edes yritän, mutta nyt ei yhtään mitään.

Jossakin määrin olen todellakin alkanut tuntea itseni tyhmäksi. Oikein kauhistuttaa palauttaa noita kirjoitustöitä, kun ei tiedä mitä hölmöyksiä sinne on kirjoittanut. Tulin jo siihen tulokseen, että jopa gradun tutkimussuunnitelma on pakko luetuttaa miehellä läpi ennen kuin menen otattamaan siitä 15 kopiota muulle ryhmälle.

Omaan napaan ei ihmeempiä, asukki tuntuu olevan kovin aktiivinen tapaus. Toivottavasti viikon päästä paljastaisi kumpi on tulossa, kun ollaan menossa äippäpolille selvittelemään perinnöllisen hyytymishäiriön lääkitystä tms., mutta joka tapauksessa siis veritulppariskin minimoimisesta on kyse. Jossakin määrin unettomat yöt vaivaavat. Yöllisen vessareissun jälkeen ei uni tahdo tulla silmään.

Mutta lienee syytä palata tenttikirjan ääreen, jottei käy samalla tavoin kuin viimeksi.

Elliina

Vierailija
19/25 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi kaikille! Nyt se sitten alkoi... Ensimmäistä kertaa sairaslomalla ja vähän ihmeissään mitä sitä touhuais?! Ja ensimmäistä kertaa kirjoitan tänne vaikka usein tulee seurattua keskustelua sivusta!

Noista äitiysvaatteista: yllättävän surkea valikoima missään kaupoissa mutta itsekin ostin tate-farkut jotka aivan ihanat ja koko ajan päällä. Hintaa kylläkin aika paljon, noin 70e. Ostin joitain housuja myös huuto-netistä, siellä aika kivasti tarjolla kun vaan jaksaa etsiä!

Meillä oli rakenneultra 19 viikolla mutta kätilö ei edes suostunut katsomaan kumpi tulossa, menee kuulemma niin usein vikaan arvaus. Liikkeitä en vielä paljon tunne mutta lääkäri sanoi että ensimmäisen kanssa ne kestää ennen ku oppii huomaamaan. Mutta ainakin ku neuvolassa ollaan kuunneltu niin kova meno on päällä, syke noin 150. Kumpaa mahdetaan odottaa?

Nyt vaan keksimään viikon ajaksi kivaa touhua ja toivotaan että ilma kirkastuu!

Hanna 20+1

Vierailija
20/25 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain rikottua kolme päivää vanhojen ulkojouluvalojen muuntajan ku olin innoissani menossa sytyttämään niitä. Se vaan lipsahti käsistä :) Ja samana päivänä tuntu kaupassa että oon melko säheltäjä ku en meinannu millään saaha muovipussin suuta auki. Mitähän tässä vielä ehtii tapahtua. Mulla ei toaiaankaa oo ollu koko raskauden aikana ennen tällasta.

Niin ja siitä unettomuudesta. Joku tossa ihan äskön kirjotti ettei tahdo uni tulla vessareissun jälkeen. Täällä on toinen yökukkuja. Melkein joka yö herään neljän-viiden aikoihin, käyn vessassa ja valvon aivan pirteänä tunnin tai pari. Se on aika tylsää, varsinki jos on aamulla töihin lähtö.