Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

***MAALISKUISET keskella viikkoa (ke-to)***

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=orange]ennen päivätorkkuja. Tulossa olen tapaamiseen ja masut vaan todellakin kaikille esiin, niin eiköhän oikea porukka löydy =).

Jospa sitten illalla vielä tapaamisen jälkeen jaksaisi tulla kuulumisia kirjoittelemaan, monien kanssahan ne saadaan tänään ihan livenä vaihdettua. Omassa (.) ei uutta, eilen vauvalla oli ihan älyttömän aktiivinen päivä, tuntui, että koko päivän muksi ja töykki masua.

-Monkey ja mosse rv. 23+0 (niin se aika vaan menee...)

Vierailija
22/40 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakuutuksista oli puhetta... Meillä oli esikoiselle tarpeen kun oli atooppinen jo ihan vauvasta. Joten kaikki yksityiset ihotautilääkärit, allergiakokeet ym saatiin Tapiolan vakuutuksista. Lisäksi joi pitkään Peptidi-tuttelia kun tavallista ei voinut niin nekin sai siihen. Toisena vuotena taas ei paljoa olla tarvittu, onneksi. Nyt siirretään kaikki vakuutukset samaan firmaan, mutta ei Tapiolaan. Keskitysalennut on huomattava kuitenkin. Itse haluan ehdottomasti vakuutuksen. Siskon lapsilla on ollut juuri nuo putkitukset ja muut mahdolliset vaivat koko ajan riesana, tosi ikävää. Nyt he odottavat kunnalliseen putkien vaihtoon 2,5 kk kolmivuotiaansa kanssa kun ei ole varaa mennä yksityiselle. Mikä taas tarkoittaa sitä että pieni sairastaa koko ajan kuumetta ja muuta... Mutta katsotaan nyt josko he menis sinne yksityiselle kuitenkin, mutta kalliiksihan se tulee. Lisäksi ystäväni joka on lähes valmis lääkäri tekee paljon päivystysjuttuja sairaaloissa ja vaikka en ole suoraan häneltä kysynyt niin olen hieman ymmärtänyt että nuo päivystävät terveyskeskulääkärit ovat usein niitä juuri koulusta tulleita, joiden täytyy olla pakosti työssä siellä pari vuotta ennen kuin voivat erikoistua. Itse kun kävin juuri päivystyksessä niin vaikka ovat kuinka mukavia niin kyllä tuntuu että ammattitaito ei ole ihan vielä kovinta kärkeä, kun se kokemus puuttuu, valitettavasti. Tuolla normaalissa terveyskeskustoiminnassa ilmeisesti on enempi kokeneita lääkäreitä, joilla osalla on sitten omiakin vastaanottoja. Mutta korjatkaa toki jos mun näkemykset tästä asiasta on ihan hulluja. Tällainen kuva vaan mulle on muodostunut. Mutta onhan toki suomen palvelut ihan huippua kuitenkin. Itse asiassa joskus tuntuu ettei yksityiselle saa aina kovin nopeasti edes aikaa. Mutta noissa erikoislääkärikustannuksissa toi vakuutus on ollut meille hyvä.

Tapaaminen on ihan kohta, kivaa! Koetan tulla ajoissa, mutta täällä töissä on kauhea höslä kun erinnäisiä kamppiksia pitää saada käyntiin. Mutta ehtii sitten edes hetkeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoinkin tapaamispinkkaan viestin etten pääsekään paikalle.Tytölle nousi uudestaan kuume ja niska tuli kipeeksi.3-vuotiaan niskakipu on mielestäni sen verran omituista että päätin lähteä lääkärissä käymään,aika on 17.45.

Olin aamupäivällä neuvolalääkärissä.Kohdunsuu oli onneksi ennallaan runsaista supistuksista huolimatta.Mutta kohtu oli sitten kasvanut komeasti vajaassa kolmessa viikossa 6,5cm!!!Epäilen että edellisen käynnin mittaus on ollut väärä sillä itse maha ei ole kasvanut juurikaan eikä painoa ole tullut lisää.Lääkäri sanoi että tilannetta täytyy seurata,seuraava mittaus siis ratkaisee onko tilanne normaali.

Eipä sitten kummempia tällä kertaa.

Pikkarainen 25+6

Vierailija
24/40 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä otan raudan aamulla; heti kun nousen, juon vettä puolisen litraa (on ollut tapa jo monta vuotta) ja nappaan vitskut, nyt siis myös raudan. ja että rauta imeytyisi paremmin ja vatsa kestäisi sen tyhjään mahaan, juon myös ison lasin tuoremehua.

sen jälkeen teen kaikki aamuhommat; käyn pesulla, meikkaan, katson vaatteet yms. ja helposti on mennyt yli puoli tuntia, jonka jälkeen syön (aamiainen on suht valmis kun mies keittää haudekattilaan puuron kun kerran aiemmin herää.)

tää on ainoa keino, muulloin melkein on sen verran ruoassa maitotuotteita mukana (no on kyllä aamiaisellakin mutta uskon että ehtii imeytyä) ettei varmaan toimissi kunnolla. kaikille ei tuo aamulla ottaminen sovi, mutta mulla on tuoremehun avulla vatsa kestänyt spartocinen.

C

Vierailija
25/40 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan flunssa jatkuu ja sen takia en saa kunnolla öisin nukuttua ja sitten päivät töissä yhtä tuskaa..töistä tultuaan ajattelee vaan iltaa ja nukkumaan menoa, kunnes sitten aamulla taas herää tunkkaisena nenä tukossa ja pää kipeenä...

(.) ei erityistä. nyt taas vauveli rauhallisen jakson jälkeen on likkuunut vilkkaasti viimepäivät. maanantaina menen sokerirasitustesteihin paastottuani 12 tuntia! ja nekin työtunnit pitää sitten korvata. meidän kaupunki on tehny jonkun ihme sopimuksen että kaikki neuvolassä ym käytetyt ajat pitää korvata jos joudut niissä työajalla käymään ja joudunhan mä kun pääsääntöisesti teen aamuvuoroa joskus iltaa. Mutta sijoitan neuvolakäyntini aina päivän päätteeksi. saan neuvolasta viimeisen ajan eli 15,30 eli töistä ei tarvi lähteä kuin noin 15 min aikasemmin kun mitä normaalisti työaika loppuisi joten eihän tuota korvattavaa nyt hirveesti tule, mutta sokerirasituksessa menee reilu 2 tuntia..se jo tuntuu : /

Lapsiluvusta ja vakuutuksista ollut puhetta...Mun toiveena olis 4 lasta, mutta miehen mielestä lapsiluku on nyt tämän kolmannen myötä täynnä. katsotaan sitä sitten joskus..iltatähti reilun 5 vuoden päästä olisi ihana, mutta voihan sitä mieli itselläkin muuttua..

Vakuutukset on otettu kaikille lapsille vasta synnytyksen jälkeen. meillä ei fennian vakuutus korvannut kuopuksemme maitoallergiaa kun se oli todettu alle 2-vuotiaana. yli 2 v täyttäneeltä olisi korvannu..että kannattaa olla tarkkana vakuutuksissa. kyllä niissä ihme koukeroita löytyy ; ) Sen sijaan kun hänellä astam todettiin ja hänellä oli päivittäin annaeetava säännöllinen lääkitys niin saimme kelasta hoitotukea 70e/kk vaikka hoidossa ei erityistä osaamista eikä huolenaihetta ollut..kunhan muisti kerran päivässä suihkauttaa astmalääkettä ; ) Noh nyt nämä kaikki on ohi. Astma vaivaa vain sairastaessa ja jatkuvaa lääkitystä ei ole ja maitoallergiakin meni ohi 1,5 ikävuoteen mennessä.

Meillä on koko loppuviikko kauheeta kiirettä. joka päivä pitäis johonki päin lähteä tms..ja mä en jaksais mutta nää hommat pakollisia hoitaa..ainakin melkein ; )

Mukavia tapaamisia sinne helsingin suunnalle päin ja koitan olla hengessä mukana vaikken itse täältä kaukaa pääse ; )

Muksat loppuviikot muuteskin kaikille jos en jaksa itteeni koneelle enään raahata.

T.lyytikki 23+4

Vierailija
26/40 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt mua ilmeisesti närästää. Ikinä ennen ei oo närästänyt enkä oo edes oikein tiennyt millaista se on, mutta nyt kurkussa polttelee ja kuplii niin ikävästi, että närästystä sen on oltava. Täytyy ruveta vähän kattoon mitä suuhunsa laittaa, ahkeralla pulla-kahvittelulla olen tämän ihan itse aikaansaanut. Hyi minua!

Mun miehen vanhemmat Turkissa on ilmiselvästi höpsähtäneet lapsenlapsen tulosta. Ne oli ostanu kannettavan tietokoneen ja webbikameran, että voi nähdä meidän vauvan livenä! Ja mies kertoi myös, että siellä oli jos jonkinlaiset villapuvut neulottuna ja erilaisia vaatesettejä ostettuna! Mun miehen äiti on yleensä hermostunut tiukkis, ei mitään lempeää tai sydämellistä sorttia (sanoo hänen poikansa), mutta nyt tais mummovaistot tehdä tepposet. Täytyy varmaan mennä ens syksynä käymään siellä, edellisestä tapaamisesta on vierähtänyt yli viis vuotta!

Niin, lasten lukumäärästä. Nyt tuntuu, että kolmannen vielä ehkä ehtis tehdä, sitten varmaan on jo ikää ja lapsiakin ihan riittävästi. Nyt oon siis 35 v. ja vauvan syntyessä jo melkein 36. Tämä vauva on meidän ensimmäinen yhteinen.

Harrastuksista on ollut puhetta: kerran viikossa harrastan itämaista tanssia, mutta kaikki muut liikuntaharrastukset on nyt tippuneet pois. Muutenkin musta on tullut ihan sohvaperuna - töitten jälkeen en jaksa muuta kuin pakolliset kotihommat ja ei kun sohvalle... Se voi olla myös tuo raskaushormoonien lahottama pää, joka tekee telkkarista paljon kiinnostavamman kuin ennen. Lisäksi luen lasten ja nuorten kirjoja (samoja mitä mun 9-vuotias tyttö) ja pelaan tietokonepelejä! Ihan niin kuin menisin takapakkia, kohta varmaan alan konttaamaan.

Minä myös olen RH-negatiivinen, Toukotar sitä kysyi.

Eipäs nyt tule muuta mieleen...

Vierailija
27/40 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=green]tänne ehdin jo;)

kiitti kaikille treffeistä, seitsemän+pikkumies meitä siis loppujen lopuksi oli. seuraava tapaaminen jäi reilusti auki; ehdotuksena joko viikolla 50, väliviikolla tai heti uuden vuoden jälkeen (tai sitten pari kertaa näistä, kaikki pvät ei kuitenkaan sovi kaikille).

palataan taas

:) Caddie[color]

Vierailija
28/40 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=orange]Kiitokset minunkin puolesta tapaamiseen tulleille! Oli oikein mukavaa nähdä, että kenen kanssa sitä oikein täällä kirjoittelee. Aika vähänlaiseksi oli seurue todellakin kutistunut, mutta jäipä nimet ainakin mieleen helpommin (positiivista ajattelua =)).

Nyt neitiä nukuttamaan...

-Monkey-

Vierailija
29/40 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpäivä onnellisesti takana ja kaksi vapaapäivää edessä. Tai siis töihin ei tarvitse mennä mutta luennoille kyllä.. No eipähän ole tullut yliopistolla käytyäkään sitten viime viikon. :) Mä menen kiusaamaan heti aamusta kirjaston tätejä kun täytyy kaivella pari opusta gradua varten vielä. Iltapäivällä sitten luennolle ja samoin perjantaina. Viikonloppuna taas töihin molempina päivinä.

Vähän meinaa väsyttää mutta ajattelin odotella miehen kotiin ennen kuin kellahdan sänkyyn. Jalkahieronta olis paikallaan mutta en viitsi pyytää mieheltä kun silläkin on pitkä työpäivä takanaan. Jos huomenna vaikka sitten kehtaisin pyytää.

VAKUUTUKSISTA. Meillä haettiin vauvelille vakuutusta Tapiolasta. Hakemus on siis jo jätetty mutta vastausta ei ole vielä tullut. Meinasivat Tapiolassa että ei kannata kovin aikaisin odotella. Siellä ruuhkaa nimittäin piisaa. :) Mutta tuskin sitä vakuutusta evätään meiltä kun ei raskauden aikana ole mitään kummempaa ollut.. Minä aion käyttää vauvelia aina yksityisellä jos kerran vakuutus saadaan. Täällä Espoossa on niin raivostuttavaa tuo kunnallinen terveydenhuolto etten ala jonottelemaan pääsyä sairaan lapsen kanssa sinne. En nyt tietenkään lääkäriin vie jos vähän nenä vuotaa mutta kyllä kaikki nyt varmaan ymmärsivätkin mun pointin. :)

LASTEN LUKUMÄÄRÄSTÄ. Me tykätään miehen kanssa molemmat kovasti lapsista ja halutaan suuri perhe. Me molemmat ollaan 3-lapsisesta perheestä joten vähintään kolme on toivomuksissa mutta enemmänkin saa tulla jos on tullakseen. Lapsia kun ei tehdä vaan niitä saadaan. :)

Omassa (.) ei ihmeempää. Tänään on ollut niin voimakasta närästystä että olen jättänyt kahvit kokonaan väliin ja juonut vain teetä. Saa nähdä pitääkö mun luopua tuosta kahvista jossain vaiheessa kokonaan. Mites muuten imetysaikana.. Suositellaanko kahvinjuontia silloin laisinkaan? Onko tietoa kenelläkään? Selkä on ollut tänään parempi mutta jalat ja liitokset sitäkin kipeämmät. Alkaa työnteko tuntumaan jo tosissaan ikävältä aika ajoin. Eipä tässä nyt enää tammikuuhun pitkä aika ole mutta saa nähdä pitääkö hakea saikkua jo aikaisemmin. Suppareitakin on tänään tullut joka kerta kun on vähän enemmän pitänyt rehkiä. Toivottavasti ei kuitenkaan ole muutoksia tuolla kohdunsuulla tapahtunut! Neuvola minulla on tuossa parin viikon päästä.

Koskahan äippäpakkaukset mahtaa tulla? Mä olen omat paperini toimittanut KELAlle ja työnantajalle jo ajat sitten. Kovasti tekisi jo mieli päästä hipelöimään niitä pikkuisia vaatteita ja tavaroita. :) Miehen kanssa eilen puhuttiin, että jos ensi viikolla yritettäis jossain vaiheessa ehtiä vähän vaunuja ja kaukaloa katsomaan kauppoihin. Valikoima on niin laaja ja kokemuksia kun ei ole niin täytyy ajoissa lähteä liikenteeseen. :) Ja nyt kun minäkin vielä pääsen liikkeelle niin olisi hyvä alkaa katselemaan. Jos jossain vaiheessa olo heikkeneekin tai jotain muuta sattuu niin mies pääsee sitten ilman minuakin ostamaan. Ei tietysti saisi ajatella niin että jotain sattuu mutta pakko on tässä tilassa sitäkin ajatella..

Se tapaaminenkin oli tänään ja ilmeisesti mukavaa oli ollut. Ainakin näiden parin kirjoituksen perusteella. :) Kiva juttu! Ikävää etten tälläkään kerralla päässyt paikalle. Toivottavasti sitten ensi kerralla.

Jahas nyt ovessa rapisee avain joten taitaapi mies tulla kotiin. Kivaa! Mä menen heti moikkaamaan. :) Mukavaa k-viikkoiltaa kaikille!

Lily & Nappo 26+0

Vierailija
30/40 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on tullut oikein kunnon yökukkuja tän sairasloman myötä. No onpa nyt sit sama rytmi miehen kanssa, se kun on iltaisin ja öisin töissä!

Oon nyt ihan totaalisesti laiskistunut enkä ole oikein jaksanut kirjoitella tänne niin usein kuin aikaisemmin, lukenut olen kylläkin melkein joka päivä. Aika paljon alussa hiljaiseloa pitäneet olette alkaneet kirjoitella... mukavaa.

Oltiin miehen kans tukholman risteilyllä ja tänään aamulla siis tultiin takaisin. Sen takia oikeastaan en jaksanut tulla tapaamiseen kun viime yönä käytiin neljän maissa nukkumaan niin päivällä sit otettiin torkut juuri niihin aikoihin kun tapaaminen oli. Ketä kaikkia siellä nyt sit olikaan?

Sit mulla oli tänään päivällä taas NKL:lla se kontrolli ja kohdunsuun tilanne oli pysynyt ennallaan mikä on loistojuttu eli nyt saan vähän rennommin ottaa, mutta katsoi parhaaksi, että vielä ainakin joulukuun puoleen väliin olisin saikulla. Sit olis vaan 2 vko enää töitä kun sopimus loppuu vuodenvaihteessa. Ennen saikkua oli puhetta, että jatkettais sopimusta mammaloman alkuun asti, mutta tuskinpa jatketaan kun nyt joudun näin kauan oleen poissa. Perjantaina olis pikkujoulutkin ja vähän jännittää mennä (ja mietin meenkö ollenkaan) kun jotenkin tuntuu et en tiedä mitä työkaverit ajattelee ku näin aikaisin jouduin jäämään töistä pois ja sitäpaitsi en siis enää kyseiseen työpaikkaan palaa. Mutta vauvan terveys ensisijalla eikä pitäis ajatella mitä muut ajattelee =D Enkä sitäpaitsi sit pääse enää (ainakaan työpaikan pikkujouluihin) moneen vuoteen... ajattelin siis olla kotona 2-3v lapsen kanssa.

Palaan vielä vähän tohon tän päiväseen ultraan. Meidän kullannuppu nukkua kellotti poikittain masussa ja pää oli vasemalla puolella ja peppu siis oikealla puolella. Selällään maatessa navan oikea puoli jää reilusti korkeammalle, joten olin veikkaillut asennon oikein. Painoa on kertynyt jo n.800g, huimaa vauhtia kasvaa siis. Lääkäri yritti herätellä toista tökkimällä masun päältä (jotta saisi reisiluun mitan paremmin), mutta pikkuinen vain jalkaan heilautti kerran ja jatkoi uniaan =) Sanoi, että n.40min saattaa sikeä uni kestää, että ei hätää kun kerran tunnen liikkeet päivittäin. Alussa vielä kysy tiedetäänkö sukupuoli ja kun kerrottiin ettei, mut oltais halukkaita tietää niin olisi siis kertonut, mutta totes heti, että nyt on kyllä niin sykkyrällä että jää arvoitukseksi. Eka lääkäri kuka ihan oma-aloitteisesti kysyi ja ajattelin, että ensi kerralla herättelen vauvan ennen ultraa...=D

Kylläpäs nyt pätkii pahemman kerran ajatus kun tuo mies koko ajan keskeyttää ja haluaa jutella ja kyselee ties mitä AAARGH, että älkää ihmetelkö jos on jotenkin sekavaa. Itseasias äsken laitettiin pyykit kuivumaan. Mies joutu mua huutelee auttaa. Se on hyvä et se tekee asiat loppuun kun alottaa.. mulla tuppaa venymään.

Voi vide innolla odotan huomista! Varasin itselleni kampaajalle ajan! Oon jo ihan täpinöissäni. Edellisestä kerrasta onkin jo aikaa ihan liian kauan, jo puoli vuotta ja sen kyllä huomaa latvoista. Onneksi soittelin useampaan eri paikkaan. Melkein joka paikassa hesassa maksaa pelkkä leikkaus (sisältää pesun ja kuivauksen) maksaa n.50¿ ja nyt löysin (toivottavasti hyvän) paikan jossa leikkaus vain 32¿, sattui vielä niin kivasti, että marraskuun ajan saa kaupan päälle kulmien muotoilun ja värjäyksen.

Tukholmasta löysin muuten ainoastaan yhden ainoan paidan, mutta on tosi tosi ihana. Jos päätän pikkujouluihin mennä niin laitan sen kyllä päälle. Korostaa tosi kauniisti pyöristynyttä masua ja oikeastaan ehkä jopa suurentaa sitä. Täytyy pyytää miestä ottaa kuvia jos sinne s.postirinkiin saisin aikaseks laitettua kuvia vihdoin. Olettekos muut uusia lisänneet? Käynkin kurkkaamassa kun tän sepustuksen saan valmiiksi. Uudet talvikengät oli takoitus löytää, mutta en sit kelpuuttanut mitään tai sit ei ollut oikeaa kokoa. Mies sen sijaan löysi kolmet!!! kengät. Täytyy mun tyytyä helsingin valikoimaan ;) Vanhoissa talvikengissä on kuivunutta jogurttia kun vähän aika sit tippui kaupassa jogurttipurkki lattialle kun mies huiteli kärryn kanssa jossain kaukana ja laiskotuksissani en jaksanut pyyhkiä sitä kotiin päästyä, onneks mulla on leveälahkeisia housuja niin se ei näy =D =D

Huoh, nyt täytyis mennä nuggumaan... Huvittaa kun kolmosen tsätti on päällä ja tuo (anteeksi nyt) lihava herrashenkilö etsii treffiseuraa ja vaatii, että naisen pitäis olla urheilullinen ja kaunis... saahan sitä toivoa ;) Joo mut nyt siis s.postin kautta nukkuu. Öitä.

Vierailija
31/40 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=slategray] Kiitos kaikille mukavasta kahvittelusta! Paikalla oli siis minä, monkey, fiona77, Minttulia, caddie, pinja72 ja olikos se nyt lumienkeli... ja lumienkelin suloinen poika. Uusi tapaaminen jäi toisiaan auki, eli ehdotuksia saa laitella=)

Oli todella mukava saada kasvot nimimerkeille! Yritän tulla tapaamisiin jatkossakin!

Ja nyt seuraa valitusta... Mä nukuin todella huonosti! Kävin kaksi kertaa yöllä vessassa, suonta veti jalasta ja vieläpä tosi omituisesta kohtaa, mun nilkka oli ihan vinossa! Ja mua on nyt ruvennut vähän mietityttää, kun on noi vauvelin liikkeet mun mielestä vähentyneet... Kyllä se liikkuu, mutta mun mielestä liikkeitä tuntuu reilusti vähemmän ja vaimeampina kun ennen. Viikonloppuna kiinnitin asiaan huomiota ekan kerran... Mitäköhän tässä pitäisi tehdä? Seurailenko vielä vai soitanko neuvolaan?

Mua väsyttää ihan hirveesti, vettä sataa, enkä ottanut edes sateenvarjoa mukaan, vaikka pitäisi bussilla mennä kotiin... toivottavasti iltapäivällä ei sada.

Niin, ja vielä... eilen kun lähdin tapaamisesta bussilla kotiin, jäin KOLME pysäkkiä liian aikaisin bussista!!! Ekaa kertaa menin bussilla uuteen kotiin keskustasta, niin en sitten oikein tunnistanut, että missä pitää jäädä pois. Oli kiva kävellä vihdintien varressa pimeessä ja tihkusateessa. Kyllä oli itku lähellä...

Että sellasta... toivottavasti loppuviikko menee paremmin, kun on se duunin pikkujouluristeilykin viikonloppuna.

NapNap rv25+1 [/color]

Vierailija
32/40 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko pitää pieni tauko lukemisesta. Olen istunut kirjojen keskellä kasista lähtien ja alkaa aivotkin jo puutua. :) Jos naputtelisin teille pari riviä ja sitten vielä hetken lukisin ja sen jälkeen lounaalle.

NAPNAP: Minä olen sitä mieltä että jos sinua huolestuttaa vauvelin liikkuminen niin soita ihmeessä neuvolaan ja pyydä päästä kuuntelemaan sydänääniä. Tulisi itselle ainakin mielenrauha kun on taas viikonloppu kovaa vauhtia tulossa. Uskon kuitenkin että kaikki on ihan kunnossa ja vauvelilla on vaan rauhallisempi jakso menossa. :)

Minullakin meni viime yö aika huonosti. Jalkoja särki ja vessassa kävin melkein tunnin välein. En tiedä olisiko vauveli painanut jotenkin rakkoon vai mitä kun en minä yleensä aivan noin usein joudu öisin käymään vessassa.. Luovutin sitten puoli seiskalta aamulla ja nousin suosiolla ylös kun miehen herätyskello soi. Päätä särkeekin nyt sitten melkoisesti kun uni jäi niin lyhyeksi. On minulla tuolla laukussa Panadolia ja nappaan semmoisen jos alkaa oikein pahalta tuntua koska mun on pakko olla iltapäivällä seminaarissa. Olen koko raskauden ajan pyrkinyt pitämään särkylääkkeiden ottamisen minimissä. Toki teen niin muutenkin mutta erityisesti näin raskaana ollessa.

(.) ei muuten ihmeempiä. Vauveli taitaa nukkua tällä hetkellä kun on niin hiljaista. Kohta pitäisi kellon mukaan alkaa " lounasjumppa" . :)

Joku (en taas muista kuka..) oli varannut kampaajalle ajan ja siitä tuli mieleeni että munkin täytyy varata. Tää pehko on taas sen näköinen että tarttee vähän leikata ennen työpaikan pikkujoulua joka on parin viikon päästä. Ensi viikolla mennään seminaariporukan kanssa Isoon Omenaan pienimuotoiseen pikkujouluun. :) Ihan kahvittelua ja yleistä olemista mutta päätettiin että kutsutaan sitä pikkujouluksi..

Mutta nyt mä käyn tsekkaamassa vielä sähköpostini ja sitten luen hetken ja sen jälkeen lounas kutsuu. :) Mukavaa torstaita kaikille!

Lily & Nappo 26+1

Vierailija
33/40 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Napnap: mene ihmeessa neuvolaan jos huolestuttaa! Uskon kuitenkin et vauvelilla on vain joku rauhallisempi vaihe menossa, eika ole syyta huoleen, mutta sen oman mielenrauhan takia.. Mulla on tosin ollut sama tilanne tassa pari paivaa. Liikkeet tuntuu, mutta harvemmin eika niin voimakkaina. Ma kuitenkin sinnittelen maanantaihin, kun meilla on seuraava laakari, ellei nyt liikkeet ihan kokonaan ennen sita lopu.

Kiva kuulla etta kahvittelut mennyt hyvin! Toivottavasti paasen viela joskus mukaan ;)

Meilla on mies edelleenkin reissussa, ja tulee vasta myohaan huomenna. Ohjelmaa on riittanyt ihan kivasti, vaikka myonnettava on etta ikavakin vaivaa.. Eihan se tietty ole kuin muutama paiva, mutta silti! No, on hanellakin ollut ikava meita ;)

Hyvia vointeja

Browniette 25 tasan!!!

Vierailija
34/40 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen tosiaan oli tapaaminen ja oli kiva nähdä ihmisiä nimimerkkien takaa. Moni vaan jäi pois, joten tsempatkaa ensi kerralla! Harmi napnap, että jouduit kävelemään!

Töissä jos jaksais tän päivän niin sitten alkais melkein kuukauden loma. Siihen kyllä sisältyy muuttoa ulos, muuttoa väliaikais kämppään ja muutto uuteen, joten puuhaa riittää.

Tiistain ultraa odotan sekavin tuntein, kun tyttöolo on niin vahva. Miten reagoin jos Bruno kertookin masussa olevan poika...voi, että sitä pitää kehittää näitä stressin aiheita jos ei muuten ole;=)

Sateista päivää kaikille.

Vierailija
35/40 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi tosiaan etten päässyt kahvitteluun teidä kanssa.Käytiin Sanomatalossa tytön kanssa siinä viiden maissa ennen lääkärille menoa,kun olin luvannut kahvilaan mennä.Pari lusikallista kakkua meni vaan vaikka on kova herkuttelija.Se niskasärky oli sitten angiina ja nyt saatiin kummatkin antibioottikuuri kun mullakin tuli yön aikana kurkku kipeäksi.

Toivottavasti ensi kerralla pääsen mukaan!

Vierailija
36/40 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!!

Mä haluan ehdottomasti tulla seuraavaan tapaamiseen mukaan!! Mitenkä olisi vaikka 28.12 keskiviikko?? Vai mitkä ne viikot olivat mitä olitte ajatelleet...

Mulle ei juuri kummempaa kuulu, pikkuisen liikkeitä tunnen jo päivittäin, vaikka hentosia ovatkin!! Töissä oleminen vie kyllä kaikki voimat. Kyykyssä oleminen alkaa olla jo hankalaa. Näinköhän sitä jaksaa helmikuuhun saakka? Miten muut, varsinkin hoitajat, jaksavat?

Meillä on se Brunon ultra joulukuun alussa, kovasti jo odotan sitä.

Nyt täytyy lähteä koiruuden kanssa ulos...

T. Suzy

Vierailija
37/40 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei käy se joulun ja uudenvuoden välinen viikko ollenkaan. Mies on silloin talvilomalla ja vietetään perheen kanssa aikaa jotenkin lomaillen:) Seuraavalla sitten käy, ja varmaankin enne jouluakin. Ehdotelkaa päiviä te työssä käyvät:)

-Santtu 26+1

Vierailija
38/40 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=Indianred]Taitaa hempat tosiaan olla laskenut sitten viime käynnin, nyt viikon verran oon ollu ihan älyttömän väsynyt. Toisaalta voi johtua tuosta pimeydestäkin. No, neuvola keskiviikkona, että sitten selviää.

Pää lyö ihan tyhjää... en muista yhtään asiaa, josta olisi ollut puhetta... *miettii ja muistelee* ei onnistu... täytyy ottaa ehkä uusi yritys illemmalla...

Omaan masuun ei uutta kuulu. Kovasti vaavi liikkuu, mutta eipä näy eikä tunnu liikkeet vielä ollenkaan ulospäin.

Nyt syömään ja sitten lepäämään...

Monkey ja mosse rv. 23+1

Vierailija
39/40 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivä pulkassa. Ollut kyllä oikeastaan jo useamman tunnin mutta olen kotonakin vielä ahertanut gradun parissa. Sitten käväisin kaverin kanssa uimassa ja kotona poljin vielä hetken pyörällä ennen Kotikatua. Nyt on aika virkeä ja tyytyväinen olo. Tosin Kotikadussa oli vähän ikävä loppu ja itkuhan siinä pääsi. Raskaus herkistää..

Alkaa olla tuolla yliopistolla istuminenkin jo työn ja tuskan takana. Sitäkin riemua riittää ainakin vielä tammikuuhun asti. Vaikka en töissä pystyisikään olemaan niin opiskelut hoidan loppuun vaikka mikä olisi. Tai no jos lääkäri jostain syystä vuodelepoon määrää niin en sitten tietenkään mutta juuri mikään muu ei kyllä minua estä..

Mieskin kotiutui oikein " ihmisten aikoihin" . En edes muista koska mies olisi ollut kotona ennen kuutta.. Tänään yllätti ja oli kotona jo viideltä. Ihan kiva ylläri. :) Ja toi vielä tullessaan roskaruokaa. Ei kyllä saisi syödä hampparia ym. mutta kai sitä nyt joskus. Oli kyllä oikein hyvää ja kiva kun ei tarvinnut tehdä ruokaa.

(.) ei kummempia. Sitä tavallista. :) Mies lupasi minulle jalkahieronnan Everwoodia katsellessa. Ihanaa!! Tässähän tämä ilta sitten meneekin.

Huomenna menen jälleen kiusaamaan kirjaston tätejä aamusta ja iltapäivästä luennolle. Sen jälkeen täytyykin käydä kaupassa että saadaan viikonloppunakin syödä jotain. Veljeni on tulossa kotona käymään ja sitä ihmettä täytyy käydä ihastelemassa sitten lauantaina. :)

Mutta mutta.. Mukavaa illan jatketta jokaiselle! Huomiseen. Pian onkin jo taas viikonloppu! :)

Lily & Nappo 26+1

Vierailija
40/40 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kiitos kahvittelu seurasta eilen niille jotka oli paikalla. Mukavaa oli nähdä taas ketä kaikkia täällä onkaan. Odotan innolla seuraavaa tapaamista tosin mullekkaan ei varmaankaan sovi se väliviikko.

Omaa napaa sen verran että iskias vaivaa joka päivä nykyisin ja tänään oli tosi outo olo. Pyörrytti monta tuntia ihan niin pahasti että tuntui taju melkeen menevän ja sitten oksetti. Kyllä se on tässä helpottanut illan mittaan mutta ihan normaali olo ei ole vieläkään. Tosi kummallista ja ikävää. Mistähän johtuu..? Huomenna olisi sitten ultran laskujen mukaan kasassa 25 viikkoa.