Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysymys työnhakuun liittyen

Vierailija
13.06.2012 |

Voiko teidän mielestänne tänä päivänä vielä käydä kysymässä töitä ns.ovelta ovelle? Vaikka avoimia paikkoja ei siis olisi missään ilmoitettukaan...

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehdä valmiita hakemuksia ja jättää eripaikkoihin. Mun työpaikalla,jos joku käy kysymässä töitä,niin aina pyydetään tuomaan hakemus

Vierailija
2/10 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä nyt enää mennä ovelta ovelle kysymään. Ehkä se oli silloin joskus ruuhkatukka-aikoina muotia, mutta ei töitä nykyään haeta noin. Aika harvaan firmaan pääset edes kulunvalvontaa pidemmälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku vahtimestari, sihteeri, aulatyöntekijä tmv, jotka eivät pysty sanomaan työpaikkoihin yhtään mitään, eivät välttämättä edes tiedä tarkkaan, että kuka rekrytointeja hoitaa.

Vierailija
4/10 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurihan muutama viikko sitten av-mammat mainostivat täällä kuinka heidän teinikullanmurunsa ovat niin loistavasti saaneet kesätöitä kun ovat kiertäneet ovelta ovelle niitä kyselemässä.

Vierailija
5/10 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi laitella avoimia hakemuksia ja miksei vaikka soittaa jonkun firman HR-ihmiselle.

Työtä etsivä teini voi hyvin itse suoraan kysyä vaikka kaupasta tms. Itse voi myös aktiivisesti soitella.

Vierailija
6/10 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kohta 40, ikäni töitä tehnyt, aloittanut 15 v. ja yhtään duunia en ole saanut niin, että siitä olisi ollut ilmoitus lehdessä...

Vierailija
7/10 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurihan muutama viikko sitten av-mammat mainostivat täällä kuinka heidän teinikullanmurunsa ovat niin loistavasti saaneet kesätöitä kun ovat kiertäneet ovelta ovelle niitä kyselemässä.

Se on varmaan silti vähän eri asia käydä kysymässä kesätöitä "Hannun herkkuun" tai "Kuismasen kukkaan" kun ihan oikeita töitä. Varmaan suuri osa kesätöistä tulee kaupungin puolelta, nurmikon leikkuuta ja muuta. Jos yritys on yhtään isompi niin myös kesätyöt haetaan nettilomakkeen kautta.

Vierailija
8/10 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kohta 40, ikäni töitä tehnyt, aloittanut 15 v. ja yhtään duunia en ole saanut niin, että siitä olisi ollut ilmoitus lehdessä...

Ja miten monta työpaikkaa sinulla on tuon 25 vuoden aikana ollut?

Vierailija
9/10 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 työpaikkaa. Siis opiskelijan ja koululaisen kesätöitä ja sitten ihan kunnon duuneja.

Vierailija
10/10 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 työpaikkaa. Siis opiskelijan ja koululaisen kesätöitä ja sitten ihan kunnon duuneja.

En nyt tiedä koska olet viimeksi työtä hakenut ja millä alalla olet töissä, mutta aika haastavaa tuo on nykyään töitä saada ovelta ovelle kulkemalla. Mutta kuten sanoin niin ainakaan isompiin yrityksiin on turha edes haaveilla pääsevänsä sisään vaan reippaasti kävelemällä ja kyselemällä.