Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teille kodissanne kehystettynä kuvaa jossa olette kahdestaan miehenne kanssa?

Vierailija
13.06.2012 |

Meillä ei. Rupesin miettimään asiaa tänään. Ei yhtä ainutta kuvaa. Seurustelua takana 8 vuotta. Ei olla naimisissa.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei todellakaan. Valokuvia yleensä mistään on 0 kpl. Eletään tätä päivää ja antaa historian olla ja mennä.

Vierailija
22/39 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekä ylioppilakuva että hääkuva, lipaston päällä tietty eikä missään seinällä.

olet miehesi kanssa kahdestaan ylioppilaskuvassa? :P

Kyllä, juuri näin.

me tavattiin miehen kanssa vasta 15 v. kirjoitusten jälkeen, olisipa meilläkin. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi jossa ollaan laskettelulasit päässä Saariselällä :) yhdessä 15v ei naimisissa. Hyvä kuva :)

Vierailija
24/39 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän hyvin pelkistetystä sisustuksesta ja valokuvista tulee helposti sekava vaikutelma - oli ne sitten kehyksissä pöydällä/hyllyssä tai seinällä. En halua yhtään kuvaa näkyviin.

ei todellakaan. Valokuvia yleensä mistään on 0 kpl. Eletään tätä päivää ja antaa historian olla ja mennä.

Vierailija
25/39 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustavalkoinen hääkuva kehyksissä lipaston päällä. =)

Vierailija
26/39 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta minä puolestaan rakastan valokuvia. Kuvia löytyy myös isovanhemmistani, lapsista yms.

Vierailija
27/39 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen ystävän häissä otettu yhteiskuva kehystettynä kirjahyllyssä.

Vierailija
28/39 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka on teetetty veneessä otetusta valokuvasta. Rakkain kuva ikinä ja saa mut hymyilemään joka kerta kun sitä kuvaa katson.

Mä ainakin olen ylpeä meistä ja hyvistä hetkistä.

Onko tää jotenkin suomalainen juttu, että valokuvat ovat jotenkin junttimaisia näkyvillä. Muissa maissa tuttavilla on jokaisella kuvia näkyvissä seinillä ja pöydillä, toisilla enemmän ja toisilla vähemmän.

Vierailija
29/39 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka on teetetty veneessä otetusta valokuvasta. Rakkain kuva ikinä ja saa mut hymyilemään joka kerta kun sitä kuvaa katson.

Mä ainakin olen ylpeä meistä ja hyvistä hetkistä.

Onko tää jotenkin suomalainen juttu, että valokuvat ovat jotenkin junttimaisia näkyvillä. Muissa maissa tuttavilla on jokaisella kuvia näkyvissä seinillä ja pöydillä, toisilla enemmän ja toisilla vähemmän.

Vierailija
30/39 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

10-vuotishääpäivä tänä kesänä.

Vierailija
31/39 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä ole lstenkaan kuvia kehyksissä.

Vierailija
32/39 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

valokuvia, koko perheestä, isästä ja lapsesta/lapsista, äidistä ja lapsesta/lapsista, lapsesta/lapsista ja myös pari kuvaa miehestä ja minusta yhdessä. Kuvat ei ole mitään pönötyskuvia vaan usein tilannekuvia tai matkakuvia, joista on ihania muistoja. Näitä löytyy eniten takkahuoneesta ja makuuhuoneista ja ovat ihan omaksi iloksi ei toisten ärsytykseksi ;)

Vierailija
33/39 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei otettu hääkuvaakaan, ja vaikka olisikin, ei se olisi esillä. Ei tykätä erityisesti omista kuvista kehystettynä seinillä, eikä varsinkaan lipastoilla tms. Jotenkin ei sovi meidän sisustukseen eikä tyyliin muutenkaan. Ymmärrän kyllä että joihinkin koteihin sopii ja ovat kauniitakin.

Vierailija
34/39 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mustavalkoisia kuvia rakkaista, myös meidän kuva yhteiskuva. Otettu metsäretkellä, minulla aurinkolasit päässä.

Minusta valokuvat ovat tuovat kotiin tunnelmaa ja kodintuntua. Visuaalisuus on minulle tärkeää, en viihtyisi missään tyhjässä hallitilassa, jossa ajatellaan vain siivoamista ja sen käytännöllisyyttä. Eivätkä kuvat mitään pölynkerääjiä edes ole, äkkiäkös nuo pyyhkäisee pölyistä.

Vierailija
35/39 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ympäri kotia olisi kaikenlaista sekalaista sälää.

Vierailija
36/39 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole muuten muidenkaan ihmisten kuvia, ihan taidetta vaan.

Vierailija
37/39 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan oltu yli neljä vuotta yhdessä eikä meistä ole yhtään yhteiskuvaa koskaan otettukaan :D Mies ei tahdo. Eikä mulla ylipäänsä ole miehestä yhtään kuvaa, ei edes kännykässä..

Vierailija
38/39 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on pari kuvaa, yksi ainakin reissun päältä tilannekuva, ollaan niin onnellisen näköisiä (ja niin kyllä ollaan ihan oikeastikin), että tulee hyvä mieli aina, kun sen kuvan näkee.

Vierailija
39/39 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua huvita katella omaa kuvaa seinällä tai hyllyllä. Lapsista on kyllä 1v. kuvat seinällä.

Eipä musta ja miehestä ole yhteistä kuvaa kuin yksi ja sekin hääkuva.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän