Onko teille kodissanne kehystettynä kuvaa jossa olette kahdestaan miehenne kanssa?
Meillä ei. Rupesin miettimään asiaa tänään. Ei yhtä ainutta kuvaa. Seurustelua takana 8 vuotta. Ei olla naimisissa.
Kommentit (39)
sekä ylioppilakuva että hääkuva, lipaston päällä tietty eikä missään seinällä.
olet miehesi kanssa kahdestaan ylioppilaskuvassa? :P
Kyllä, juuri näin.
me tavattiin miehen kanssa vasta 15 v. kirjoitusten jälkeen, olisipa meilläkin. :)
yksi jossa ollaan laskettelulasit päässä Saariselällä :) yhdessä 15v ei naimisissa. Hyvä kuva :)
Pidän hyvin pelkistetystä sisustuksesta ja valokuvista tulee helposti sekava vaikutelma - oli ne sitten kehyksissä pöydällä/hyllyssä tai seinällä. En halua yhtään kuvaa näkyviin.
ei todellakaan. Valokuvia yleensä mistään on 0 kpl. Eletään tätä päivää ja antaa historian olla ja mennä.
Mustavalkoinen hääkuva kehyksissä lipaston päällä. =)
Mutta minä puolestaan rakastan valokuvia. Kuvia löytyy myös isovanhemmistani, lapsista yms.
miehen ystävän häissä otettu yhteiskuva kehystettynä kirjahyllyssä.
joka on teetetty veneessä otetusta valokuvasta. Rakkain kuva ikinä ja saa mut hymyilemään joka kerta kun sitä kuvaa katson.
Mä ainakin olen ylpeä meistä ja hyvistä hetkistä.
Onko tää jotenkin suomalainen juttu, että valokuvat ovat jotenkin junttimaisia näkyvillä. Muissa maissa tuttavilla on jokaisella kuvia näkyvissä seinillä ja pöydillä, toisilla enemmän ja toisilla vähemmän.
joka on teetetty veneessä otetusta valokuvasta. Rakkain kuva ikinä ja saa mut hymyilemään joka kerta kun sitä kuvaa katson.
Mä ainakin olen ylpeä meistä ja hyvistä hetkistä.
Onko tää jotenkin suomalainen juttu, että valokuvat ovat jotenkin junttimaisia näkyvillä. Muissa maissa tuttavilla on jokaisella kuvia näkyvissä seinillä ja pöydillä, toisilla enemmän ja toisilla vähemmän.
Eikä ole lstenkaan kuvia kehyksissä.
valokuvia, koko perheestä, isästä ja lapsesta/lapsista, äidistä ja lapsesta/lapsista, lapsesta/lapsista ja myös pari kuvaa miehestä ja minusta yhdessä. Kuvat ei ole mitään pönötyskuvia vaan usein tilannekuvia tai matkakuvia, joista on ihania muistoja. Näitä löytyy eniten takkahuoneesta ja makuuhuoneista ja ovat ihan omaksi iloksi ei toisten ärsytykseksi ;)
Ei otettu hääkuvaakaan, ja vaikka olisikin, ei se olisi esillä. Ei tykätä erityisesti omista kuvista kehystettynä seinillä, eikä varsinkaan lipastoilla tms. Jotenkin ei sovi meidän sisustukseen eikä tyyliin muutenkaan. Ymmärrän kyllä että joihinkin koteihin sopii ja ovat kauniitakin.
mustavalkoisia kuvia rakkaista, myös meidän kuva yhteiskuva. Otettu metsäretkellä, minulla aurinkolasit päässä.
Minusta valokuvat ovat tuovat kotiin tunnelmaa ja kodintuntua. Visuaalisuus on minulle tärkeää, en viihtyisi missään tyhjässä hallitilassa, jossa ajatellaan vain siivoamista ja sen käytännöllisyyttä. Eivätkä kuvat mitään pölynkerääjiä edes ole, äkkiäkös nuo pyyhkäisee pölyistä.
jos ympäri kotia olisi kaikenlaista sekalaista sälää.
Ei ole muuten muidenkaan ihmisten kuvia, ihan taidetta vaan.
Ollaan oltu yli neljä vuotta yhdessä eikä meistä ole yhtään yhteiskuvaa koskaan otettukaan :D Mies ei tahdo. Eikä mulla ylipäänsä ole miehestä yhtään kuvaa, ei edes kännykässä..
Meillä on pari kuvaa, yksi ainakin reissun päältä tilannekuva, ollaan niin onnellisen näköisiä (ja niin kyllä ollaan ihan oikeastikin), että tulee hyvä mieli aina, kun sen kuvan näkee.
Ei mua huvita katella omaa kuvaa seinällä tai hyllyllä. Lapsista on kyllä 1v. kuvat seinällä.
Eipä musta ja miehestä ole yhteistä kuvaa kuin yksi ja sekin hääkuva.
ei todellakaan. Valokuvia yleensä mistään on 0 kpl. Eletään tätä päivää ja antaa historian olla ja mennä.