Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

onko mitään iloa jos joka päivä punnertaa 2*15 krt??

Vierailija
13.06.2012 |

ei juurikaan muuta liikuntaa, olen vain hurahtanut tuohon liikkeeseen. ei mitään venyttelyjä tms.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä itse asiassa punnerran hitaasti osana mun Pilates-ohjelmaa vain 10 kertaa 3 kertaa viikossa ja ihan selvästi sekin on muokannut käsivarsia lihaksikkaamman näköiseksi.

Vierailija
2/5 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi hyvä liike. Treenaa yläkroppaa monipuolisesti (käsivarret, rinta, yläselkä), keskivartaloa (vatsa, selkä) ja myös reisiä. (Puhun "miesten" punnerruksista..)

Tosin älä nyt samaa tee, vaan lisää toistoja ja vaihtele asentoa: kyynärpäät sivuille/ taakse, käsien leveys eri, jalat nostettuna tuolille jne. Koita yhdellä kädellä, yhdellä jalalla, pidä staattisia pitoja...

Toki aerobistakin liikuntaa ja muitakin lihaskuntojuttuja olisi hyvä tehdä, mutta jos ei saa tehtyä kuin yhden liikkeen, niin punnerrus on hyvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai siitä on iloa jos kerran tykkäät niitä tehdä.

Vierailija
4/5 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee lisäksi saman verran vatsa- ja selkälihasliikkeitä, kyykystä nousuja ja yritä vetää leukaa tai nostele jotain painavaa hauiksilla. Tulee paljon vähemmän selkä- ja polvivammoja ja muita revähdyksiä ja nyrjähdyksiä, kun lihaksia harjoittaa edes pikkaisen. Kymmenen kutakin liikettä päivässä auttaa jo paljon niin, ettei varomaton sohvan siirtäminen enää johda sairaslomaan.

Vierailija
5/5 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

parempi kuin ei mitään. Kaikki liikunta voittaa aina sohvalla makaamisen, joten jos tuosta on sinulle iloa, niin jatka vain. Voit sitten vaikka joskus lisätä vaikka 10 vatsalihasta noiden punnerrusten päälle.