G: JUHANNUSJUOMAT 2012? ev
Kommentit (27)
breezereitä. Ihan parasta kesäjuomaa.
Ja lapsille mehua :D
Ehkä juon yhden siiderin, mut enpä tiiä.
Kokista ja mainoo puolet ja puolet. Jos se maito vetää hökkylälle niin sen voi lusikoida.
hyvin jäähdytettynä joten ei ongelmaa juomien suhteen tänä juhannuksenakaan. Säästämme vuositasolla tolkuttoman määrän rahaa kun emme kannata alkoa emmekä tupakkayhtiöitä huumehemmoista puhumattakaan. Myös karamellit ja muu makea on hylättyjen turhakkeiden listallamme, ilman niitä on ihana olla eikä liikakiloja näy edes vatsarannalla.
Grilliruokaa ja määrättömästi kuivaa valkoviiniä.
listalla kuohuviiniä, punaviiniä, superkuivaa siideriä (jos suosikkimerkkiäni sattuu alkoon ilmaantumaan, jos ei tule, niin ollaan ilman). Lisäksi vesimelonia, josta saa kivoja drinkkejä tai kuumalla ilmalla voi nesteyttää itseään ihan vaan pakasteessa käyneillä melonilohkoilla, jääteetä, vettä ja vielä maitoa ja mehua lapsille. Eiköhän näillä pärjää.
Emme kaipaa päihteitä vaan vietämme elämää lasten ehdoilla, kun niitä olemme kerran hankkineet.
En kyllä joisi muutenkaan, vaikkei lapsia olisikaan
Olen raskaana ja siitä tämä alkoholittomuus. Kyllä mielestäni juhannukseen kuuluisi hyvä raikas booli, jääkylmä valkoviini ja saunajuomaksi alkon lonkeroa :)
Mutta limpparilinjalla mennään tällä kertaa.
jos juhlisin, niin skumppaa sitten ja guinnessia
sitten tehdään booli, mihin tulee 2 pulloa todella kuivaa valkkaria, pullo venäläistä vodkaa, sitruunamehua, limejuomaa ja hedelmiä. Todella hyvää.
Lisäksi muutama saunaolut ja sidukka minulle.
pullo kuohuviiniä, pullo punkkua, mulle 1 siideri ja miehelle 2 kaljaa.
Paikalla 6 aikuista, viinit ostettu yhteisiksi.
lapsen lääkäriin tai kutsumaan ambulanssin, ja olette päihtyneen oloinen, teidät puhallutetaan, ja hupsista, olette lastensuojelun asiakkaita.
jonne kaikki tuovat varmaan jonkin verran alkoholia. Itse osallistun ostamalla pullon punaviiniä ja muutaman lonkeron saunajuomiksi, nämä siis kolmeksi päiväksi. Lapselle pillimehu tai pari, ettei pienelle tule ulkopuolinen olo kun muut saavat kylmää juomaa saunan jälkeen. Ruuan kanssa lapset juovat maitoa.
Emme kaipaa päihteitä vaan vietämme elämää lasten ehdoilla, kun niitä olemme kerran hankkineet.
En kyllä joisi muutenkaan, vaikkei lapsia olisikaan
Juhannuksen ruokalistalla on peruna-porkkanasosetta ja äidinmaidonkorviketta (kaikki vieraat eivät kelpuuta äidinmaitoa, nipot) sekä nakkeja ja ranskalaisia jotka sopivat viisivuotiaan ehtoihin. Ruokailujen välillä pompitaan trampoliinilla, leikitään vesisotaa, pidetään toisiamme sylissä ja nukutaan kolmet päiväunet. Viimeistään yhdeksältä ollaan koko suku nukkumassa ettei kenellekään vaan tule traumoja.
Mennään suvun kallioiselle saarimökille, äkkijyrkän rannan ääreen. Siellä pitää olla vielä tarkempana kuin kotona. Jos oltaisiin juhannus kotosalla, ottaisin punkkua.
Mies osti itselleen 4 tölkkiä limsaa ja minä itselleni litran purkin appelsiinimehua. Lapselle ostettiin mehutetroja.
7tlk 0,5l energiajuomaa.
Mies voi ehkä yhden saada.
on kutsuttu grillibileisiin ja pyydetty viemään omat juomat, joten viedään 1 plo shampanjaa, 1 plo punkkua ja 6x0,5 l oluttölkkiä ainakin
Ostan samppanjaa, kuivaa roseviiniä, kuivaa valkoviiniä, erikoisoluita ja tavallista lageria. Ehkä miehille jallupullo ja naisille flag-punssia