Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Juhannuksen viettoamme pidetään omituisena

Vierailija
11.06.2012 |

Olen kyllästynyt ihmettelyihin siitä, miten ihmeessä voimme olla juhannuksena aina kotona. Mihin sinusta pitäisi lapsiperheen mennä juhannuksena, jos mitään mökkiä tms. ei ole käytettävissä, eikä ole rahaa matkustaa minnekään?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olemme. Yhtenä iltana lapset menevät mummulaan hoitoon niin äiti ja isä pääsevät kavereiden luo tai kaverit meille. Mutta muuten juhannus ollaan kotona.

Tosin asumme maalla ja oma piha on lähes kuin monen kaupunkilaisen käsitys mökistä mutta kuitenkin....

Vierailija
22/30 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ihana koti! Juhannuksena mekin ollaan kotona, miksei oltaisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeeta kommentoida,ei oo ajankohtainen asia,meille uskovaisille se on Johanneksen kastejuhla..

Vierailija
24/30 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mielellään niin, että viet tuliaisiksi yhden kahvipaketin ja kun lapset pääsevät ulos autosta, niin huudahdat isäntäväelle "nyt lapset ovat teidän vastuulla!"

Itse voit mennä pihakeinuun ja ottamaan aurinkoa sekä nauttimaan rentouttavia virvoitusjuomia ja nouset keinusta vain, kun kutsutaan syömään.

Puoli vuotta juhannuksen jälkeen voit hämmästellä jokaiselle sukulaiselle ja ystävälle, miksi isäntäväki ei kutsu teitä "hauskaan juhannuksen viettoon" ensi kesänä.

Nimimerkki: "Ensi juhannuksena emme ole mökillä"

Vierailija
25/30 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tartte kotona ulista koiran kanssa jota ei saa hoitoon mihinkään,t.kahden susikoiran omistaja

Vierailija
26/30 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitävät minä pitävät, sama se. Itse olen juhannukset ja joulut ja muut juhlapyhät aina yksin, enkä edes juhli niitä muuten kuin vetämällä perskännit ja ruoaksi mikropizzaa. Ei paljon kiinnosta mitä muut siitä ajattelee.

Vierailija
27/30 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai ei ehkä mökin omistajille kuitenkaan...meillä ei tosin sukulaisillakaan ole mökkiä. Ja jollekin aiemmalle, olemme aina joulun kotona. ap

Vierailija
28/30 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olen töissä mies"parka" joutuu yksin olemaan lasten kanssa sukulaisissaan. Voi voi.

Vierailija
29/30 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

viettäneet juhannukset kotikaupungissamme Helsingissä. Ken kerran uskaltaa jäädä jussina stadiin huomaa, että siitähän tulee kuin maaseutu. Voi nauttia juhannuksen rauhasta kävellen keskellä katua. Emme halua menettää tilaisuutta nauttia tästä poikkeksellisesta rauhasta. Maalle ehtii silloin, kun siellä on vähemmän ruuhkaa.

Vierailija
30/30 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me vietettiin viime vuonna erilainen juhannus. Olen joka ikisen elämäni juhannuksen ollut mökillämme saaristossa. Tehnyt siellä aina ne samat juhannusjutut suunnilleen samojen ihmisten kanssa. Nyt halusin jotain muuta.

Varasimme juhannusaaton risteilyn höyrylaivalla. Kävimme sitä ennen saunassa ja käytimme alkuillan laittautumiseen.

Laivalla oli ruokailu ja musiikkia. Nautimme maisemista ja ihmettelimme kokkoja. Kun päästiin takaisin rantaan, olimme niin väsyneitä, että suuntasimme kotiin nukkumaan.

Seuraavana päivänä teimme ajeluretken lähistölle maaseudulle. Ostimme paikallisilta tuottajilta salaattiainekset ja lampaanlihaa. Ajoimme ystävien kotiin, jossa grillattiin yhdessä ja vietettiin iltaa.

Oli oikein kiva juhannus noinkin!