Miltä toisen naisen rinnat tuntuvat halatessa?
Kun halaat ystäviäsi tai muita tuttujasi, tunnetko hänen rintansa? Miltä naisen rinnat tuntuvat omiasi vasten halatessa? Mitä ajattelet, kun tunnet ne?
Kommentit (33)
Jos rinnat on tosi isot, eihän niitä voi välttyä huomaamasta?
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 09:43"]
Miehenä voin sanoa, että naista halatessa rintojen painautuminen omaa rintakehää vasten on suunnattoman ihana tunne.
[/quote]
Varsinkin silloin, kun halaan rakasta Pirjo-tätiäni. Se tuntuu joka kerta ne tissit tuntuvat suunnattoman ihanalta! terveisin Kalle-Einari 50-v, joka ei koskaan oikein kasvanut aikuiseksi
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 10:41"]
Jos rinnat on tosi isot, eihän niitä voi välttyä huomaamasta?
[/quote]
Niin. Vähän samoin kuin käsiä.
22
Olen mies, tai oikeastaan poika. Hetero.
Tyttöä halatessa tissit tuntuvat joskus oikeastaan ahdistavilta, ainakin jos halaus on tiukka. Oikeastaan siksi, kun mietin aina, että ei kai häntä vain häiritse.
Minulla on läheinen kaveriporukka, johon kuuluu tyttöjä ja poikia. Poikia on helpompi halata. Poikia halatessa ei tarvitse ajatella mitään kummempia. Se tuntuu luonnollisemmalta kuin tyttöjen halaaminen.
Pehmeiltä, ihanilta. Miksi kysyt?
Vähän hassuilta.
Kerran halasin puolituttua ja tissit
painui tyhmästi ja kiusallisrsti yhteen, kun
ollaan samanpituiset.
Ihmettelin vastenmielistä oloa.
Myöhemmin tajusin, että liiallisen intiimiyden epämiellyttävyyttä vahvisti, etten edes pahemmin tykännyt ihmisestä.
Monilla kursseilla ihmiset pannaan halaamaan. Tyhmää ja teennäistä.
Kun olen halannut rakkaita läheisiä naisia
silkasta tapaamisen ilosta tai muuten spontaanisti en ole huomannut rintoja.
Pakko myöntää, että miehen halaaminen on
mukavampaa, paitsi jos mies on pulska.
Todella kiihottavaa halata rinnat vastakkain painautuneena. Kertoo halattavan naisen tunteista , että haluaa sitä. Vieläkin kiihottavampaa jos tissit ovat ilman liivejä. Silloin nainen jo melkein antautuu kiihkeämpäänkin seksiin. Koettu on ja siitä kiitos naiselle olet ihanan haluttava.
Mua vähän ällöttää, jos joskus sattuu toisen tissit tuntemaan. On liian intiimiä. Yleensä kyllä en tunne niitä, en tiedä johtuuko siitä, että itselläni on isot rinnat, jotka pykii eteen, vai siitä että halaan aika etulenossa ja etäältä.
En halaa tiukasti, silleen kevyesti vaan. En pidä halailusta. Sellainen miehen karhuhalaus tuntuu joskus hyvältä.
Samalta kuin lihavan ihmisen halaaminen
Hyvä ap. Niihin suhtautuu heteronainen samanlaisella intohimolla kuin vaikka käsiin tai mihin tahansa toisen ihmisen ruumiinosiin. Jenkkakahvoihin, kaljamahaan, nenään jne.
Ja totta kai naiset ajattelevat myös esim sukulaismiehiä halatessaan uuh niin vahvoja käsivarsia ja aah niin ihanaa rintakehää. Tollot! Halaaminen on oikeastaan vain harvoin seksuaalista, ja ellei ihminen kykene ymmärtämään sitä, uskon, että sellaisen ihmisen tunnistaa jo käytöksen ja ulkonäön perusteella kaukaa. Negatiivisessa mielessä.