parhaat lush tuotteet?
onko shampoo palat hyviä?
Kommentit (7)
Mulla on hyvin hankala iho, sekä aknea että atopiaa, ja mun ehdottomia suosikkeja on:
Celestial-kosteusvoide kasvoille (talvella)
Enzymion- ja Cosmetic Lad -kosteusvoiteet kasvoille (kesällä)
Enchanted Eye Cream -silmänympärysvoide
Sympathy For The Skin -vartalovoide
Fresh Farmacy -kasvosaippua
Shampoopaloista Gentle Lentil, Godiva, Soak & Float
Hoitoaineista Retread
Aqua Mirabilis -vartalovoi
Ja lisäks ihania on suihkujellyt ja tuoksut. Paljon oon käyttänyt myös eri saippuoita, mutta viime aikoina ne on alkaneet kuivattaa ihoa, eli nykyään käytössä vaan käsienpesuun ja miehellä.
eniten ne kiinnostaa, kestääkö tuoksu seuraavaan pesuun ja onko mikä hyväntuoksuinen?
eniten ne kiinnostaa, kestääkö tuoksu seuraavaan pesuun ja onko mikä hyväntuoksuinen?
nimiä en muista mutt ase punertava tuoksuu kanelilta
oranssi jasmiinilta
vihreä tuoksuu "mereltä"
tuoksu kestää kaukan hiuksissa, ainakin mulla kun en käytä hiuslakkaa
Mulle ei jää hiuksiin mitään kauhean pitkäaikaista tuoksua shampoista, mut se johtuu siitä, että käytän aina tota Retread-hoitista ja se tuoksuu voimakkaasti (ja jää tuoksu hiuksiin).
on ainoa jota käytän ja aivan huippu tuote! Tuoksu raikas, merellinen. Minulla on rasvoittuvat ohuet hiukset eikä hoitoainetta tarvitse joka kerta edes laittaa, selviää hiukset muutenkin.
Kokeilin myös metsän tuoksuista Jungle-hoitoainepalaa. Oli ihana ja toimiva, mutta ainakin minun käytössäni kului turhan nopeasti. Shampoopala sitävastoin kestää ja kestää...
on sitruunainen kynsinauhavoide, tekee ihmeitä kipeille ja rikkinäisille kynsinauhoille.
Honey I washed a kids ja Rockstar saippuat
Valkosuklaa-hunaja huulirasva
Bubblegum huultenkuorinta
Kaikki shampoopalat
Helping feet jalkavoide