Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lentoemon inhokkiasiakkaat... tunnistatko itsesi? Minä olen 9

Vierailija
11.06.2012 |

Lentoemäntien odotetaan hymyilevän iloisesti koko ajan ja vastaavan ystävällisesti kaikkeen.

Lentoemäntä ja kirjailija Sharon Wingler tunnustaa Journeywoman Network -sivustolle, millaiset asiakkaat ajavat hänet hulluksi.

1. Vanhemmat, jotka kysyvät kaksivuotiaaltaan, mitä tämä haluaa juoda lentoemännän odottaessa kärsivällisesti vieressä ikuisuuden.

2. Ihmiset, jotka laittavat tavaransa huopien ja tyynyjen päälle - ja pyytävät sen jälkeen, saisivatko tyynyjä ja huopia.

3. Ihmisiä, jotka pyytävät tyynyä, odottavat, että se tuodaan ja haluavat sen jälkeen lentoemännän kipittävän heille vielä huovan.

4. Ihmisiä, jotka katsovat, kun heidän vierustoverinsa pyytää jotain, katsovat, kun se tuodaan ja pyytävät sen jälkeen itselleen saman asian.

5. Matkustajat, jotka lakkaavat kynsiään lentokoneessä. Haju on järkyttävä!

6. Ihmisiä, jotka ottavat pois kengät ja nostavat paljaat jalkansa seinälle tai penkille.

7. Matkustajia, jotka aivastavat ilmaan peittämättä suuta ja nenäänsä.

8. Matkustajia, jotka nousevat ylös kesken ilmankuoppien.

9. Ihmisiä, joiden jalat lojuvat jalkakäytävällä niin, että niihin kompastuu.

10. Ihmisiä, jotka kilisyttävät jäitään lasissa, kun haluavat lisää juotavaa.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän yhtäläisyyttä, otan kengät pois, mutta laitan villasukat jalkaani, jalkoja en nosta seinille, mutta penkille saatan nostaa.

Muut kohdat ärsyttävät muakin, vaikka en edes ole lentoemäntä :)

Siis pitkillä lennoilla ja jalat nostan korkeintaan vain siihen omalle penkille. Muutaman tunnin takia en käsimatkatavaroihin villasukkia ota.

villasukat joka lennolle. Ja laskimoiden vajaatoiminnasta kärsivänä mun on pakko nostaa jalat ylös. Ei ne siellä sukattomina ja haisevina tietenkään ole.

Vierailija
2/10 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaisin varmaan olla noista aika moni.

1: aina ei ole mitään, mistä niitä juomia etukäteen katsoisi, saattaisin varmaan kysyäkin lapselta.. en tiedä kun en ole vielä lapsen kanssa lentänyt.

2: jos en olisi älynnyt huopia ja tyynyjä, niin olisin hyvinkin saattanut laittaa tavarani niiden päälle. Jos ne ovat ylähyllyllä en erityisesti niitä ehkä huomaisi, sillä olen näin lyhyt.

3 ja 4: Aina ei heti tiedä mitä haluaa: jos huomaakin olevansa vielä kylmissään tai janoinen, niin kai sitä saa lentoemännältä kuitenkin pyytää ystävällisesti. Jos ei niitä itse kuulu hakea.

6: noin varmasti teen.

7: saattaisin tehdä, jos aivastus yllättäisi.

8: jos olisi kamala pissihätä tms.

Aika moni voisi sattua minulle, mutta en minä pahalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko se emo urakkapalkalla vai mihin sillä on niin kiire? Meillä helpottaisi ihan helkatisti, jos koneessa oikeasti olisi niitä tuotteita tarjolla joita niissä listoissa lukee, eikä niin että aina on "valitettavasti kaikki loppu", sitten joutuu aloittamaan tuon kyselyn uudelleen. Mutta kyllä suosittelisin tuolle ilmatarjoilijalle jotain muuta ammattia, nuo on ihan normaaleja palvelualan juttuja... suurin osa. Paitsi tuo kynsien lakkaaminen, se on jo muitakin koneessa olijoita kohtaan väärin.

Vierailija
4/10 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pitkät jalat, ja joskus on vaikea saada niitä mahtumaan istuimen ja edessä olevan selkänojan väliin. Yritän kyllä parhaani.

Vierailija
5/10 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon 6 tai koko perhe on..just oltiin 6henkee lennolla ja otettiin kengät pois=)

Vierailija
6/10 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ysin "jalat lojuavt jalkakäytävällä" on aika erikoinen ilmaus. En ole tiennytkään, että lentokoneessa on jalkakäytävä. Onko siellä myös suojatie?

Vierailija
7/10 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko laittaa jalat käytävälle, sillä penkin eteen ne eivät mahtuneet. Laukkua ei annettu laittaa ruumaan, oli check-in-väen mielestä käsimatkatavara, mutta laukku ei sopinut ylälokeroon ja kun sen laittoi penkin alle, se ei mahtunut sinnekään kokonaan vaan täytti myös jalkatilan. Joten istuin jalat käytävällä, sori vaan.

Vierailija
8/10 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkalla jossain Tyynenmeren yläpuolella ja kamala kusihätä. Vaihtoehtona olis tietty ollu kastella se penkki, mutta kun lentoa oli jäljellä vielä aika hemmetin monta tuntia, niin ajattelin että nopea visiittii vessaan on kaikille matkustajille mielekkäämpää, vaikkakin siinä oli omat riskinsä ilmakuoppien heilutellessa konetta.

Vierailija
9/10 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän yhtäläisyyttä, otan kengät pois, mutta laitan villasukat jalkaani, jalkoja en nosta seinille, mutta penkille saatan nostaa.

Vierailija
10/10 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis pitkillä lennoilla ja jalat nostan korkeintaan vain siihen omalle penkille. Muutaman tunnin takia en käsimatkatavaroihin villasukkia ota.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kahdeksan