Höh, viisi vuotta sitten olin 9 kk työttömänä, lähetin tosi
paljon hyviä ja tarkistettujakin hakemuksia, mutta en vaan millään päässyt haastatteluun.
Sitten kerran pääsin ja heti valittiin. Nyt olen taas työttömänä ja tilanne päinvastainen. Olen päässyt jokaiseen hakemaani työpaikkaan haastatteluun, mutta en kuitenkaan tule valituksi.
Missä vika? Pitäiskö mennä jonnekin haastattelukurssille vai onko tämä vain sattumaa?
Kommentit (6)
just ite tulin työhaastattelusta, joka meni kyllä niin pyllylleen. hohhoijaa, kivan ahdistavaa.
luulin tosiaan, että olen niin luontaisen charmantti, että kunhan pääsen haastatteluun niin vakuutan kaikki. Nyt tämä alkaa käydä vähän itsetunnon päälle, kun ei kuitenkaan valita.
Taas tuli kutsu yhteen haastatteluun ja samalla toisesta paikasta tieto, etät olin hyvä hakija mutta päädyttiin kuitenkin pallkkaamaan joku toinen-
Joskus kaikki natsaa, joskus taas ei millään.
Haastatteluihin kannattaa tosiaan valmentautua, mutta toisaalta on mahdollista, että sinulla on ollut vain huono tuuri. Tyyliin, kerta toisensa jälkeen toiseksi paras viidestä kymmenestä ei ole huonosti, mutta ei paljon lämmitä, kun kakksospalkiontoa ei jaeta.
on menneet mielestäni ihan hyvin ja oman arvioni mukaan olisin kyllä hyvä hakemissani töissä.
Tähän tänä aamuna kuulemaani paikkaan oli yli 100 hakijaa, haastattelivat 7 ja olivat kuulemma miettineet minun ja nyt valitun välillä pitkään. Tai sitten vain sanoivat niin.
Pienestä kiinni. Asenne on tärkein.
Mä oon paperilla hyvä, mutta haastattelut ei aina mene ihan putkeen.
Oon onneksi vielä töissä. Haen parempipalkkaista työtä nykyisen ohella koko ajan aktiivisesti.