Lestadiolaiset: Millainen koti teillä?
Minua kiinnostaisi tietää.
Millaisessa talossa asutte ja montako lasta teillä asuu vielä kotona?
Kommentit (19)
Vanha, jota ollaan nyt kovasti remontoitu. Sisustus on tällaista valkoista ja harmaata eli monen mielestä tylsää.
Lapsia asuu kotona kolme, eikä meillä enempää lapsia olekaan. :)
Minua jotenkin kiinnostaa lestadiolaisuus ja suurperheet yleensäkin:) Itselläni on kolme lasta ikävälillä 1- melkein 6v.
terv. ap
vanhassa 3-kerroksisessa omakotitalossa asutaan.
ap
mutti veden viinikis, kyseessä ei todellakaan ollut mikään alkoholiton viini. Viimmeisellä ehtoollisella oli viiniä, mitä te juotte ehtoollisella? mehua?
Sitten siis käsittämätöntä tämä lapsien tekeminen, aiköhän tämä maapallo ole jo ylibuukattu. Te olette varmasti käsittäneet aika monta asiaa täyin väärin. Logiikka puuttuu..
sinä ylikansoituspelle Aasiaan valistamaan ja jätä meidät rauhaan.
Muslimit: Millainen koti teillä?
Minua kiinnostaisi tietää. Olen tuon lesta-aloituksia tekevän mamupatjan serkkutyttö ja mulla ei hissi kulje ihan ylös saakka.
Millaisessa talossa asutte ja montako lasta teillä asuu vielä kotona? Sorry, ai satana, tehän asuttekin aina kaupungin eli muiden veronmaksajien piikkiin isoissa kaupungin ghettokämpissä ettekä maksa itse mitään.
Sitten siis käsittämätöntä tämä lapsien tekeminen, aiköhän tämä maapallo ole jo ylibuukattu. Te olette varmasti käsittäneet aika monta asiaa täyin väärin. Logiikka puuttuu..
kun meillä on peräti kolme lasta. Tehtiinkö yksi liikaa?
sinä ylikansoituspelle Aasiaan valistamaan ja jätä meidät rauhaan.
ahaa, siis onko vain teidän etuoikeus jumalan valittuina synnyttää tähän maailmaan lisää lapsia?
länsimaat tuhlaa eniten luonnonvarjoa ja tuohaa luontoa köyhien maiden kustannuksella.
Syntyvyyden säännöstely pitäsi kyllä aloittaa ensimäisenä täältä eikä vierittää kaikkea tämän maailman köyhien niskaan.
Missä lähimmisen rakkaus? teidän uskontonne on jo aikansa elänyt. Tämä on totuus.
Nettiä saa käyttää mutta telkkaria ei saa katsoa? HALOOOOO!
Tulin ihan surulliseksi. Ei ollut tarkoitus saada aikaan tällaista keskustelua:(
ap
6 lasta,koira, mieheni ja minä. Enempää ei lapsia tule, viimeisessä oli henki mennä.(Ennen viimeisintä lasta siis kaikki raskaudet erittäin ok, tämän kerron siksi,ettei joku takerru asiaan, että henkeme uhalla tehtailemme vauvoja. Asia EI ole niin. Sorry, lähti asian viereen rönsyilemään...) Vanhin lukiolainen ja nuorin menee ekalle. jokaisessa makkarissa 2 lasta ja luonnollisestikin vanhemmilla oma myos
Olioo televisiot piilotettuina komeroihin ja oliko samassa komerossa vanhat Teresa/Jenna VHS kasetit?
ette kyllä kolmella lapsella pääse Lessujen kategoriaan.
Saahan sitä olla enemmänkin lapsia ilman, että niitä tai itseä aletaan aivopestä.
Kyllä Lestojen lapsilisät yhdistettynä Lestamafian äidille buukkamaan työhön, jota pidetään varattuna 15 lapsen hoitamisen ajan tulee yhteiskunnalle kalliiksi.
Kertoo Lessujen suuresta suosiosta🤬
Lesta vitsaus on ikävästi Oulun- ja Lapinläänin ongelma.
ongelma kylläkin paisuu koko ajan js saavuttaa kohta etelän portit. Alkakaa valmistautua taisteluun💪
Vierailija kirjoitti:
Tulin ihan surulliseksi. Ei ollut tarkoitus saada aikaan tällaista keskustelua:(
ap
Lestakeskustelut menee aina kiusaamiseksi. Rasismiahan se on, mutta ilmeisesti yleisesti sallittavaa.
Vierailija kirjoitti:
6 lasta,koira, mieheni ja minä. Enempää ei lapsia tule, viimeisessä oli henki mennä.(Ennen viimeisintä lasta siis kaikki raskaudet erittäin ok, tämän kerron siksi,ettei joku takerru asiaan, että henkeme uhalla tehtailemme vauvoja. Asia EI ole niin. Sorry, lähti asian viereen rönsyilemään...) Vanhin lukiolainen ja nuorin menee ekalle. jokaisessa makkarissa 2 lasta ja luonnollisestikin vanhemmilla oma myos
Miten estätte lasten tulemisen? Ehkäisyähän ette saa käyttää.
omakotitalo, asuinpinta-ala 146m2, eräänlainen tupakeittiösysteemi, eteinen ja käytävä toiseen päähän taloa, jossa takkahuone ja lasten makkari, meidän makkari toisessa päässä taloa, pieni työhuone, josta uloskäynti terassille. Takkahuonepää on muutettu autotallista siis jo ennen ku ostettiin tää talo, eli keskellä pukuhuone+sauna ja wc. kolme vaatehuonetta.
Lapsia on 5 ja vanhin täytti just 5v. Ovat nuorinta lukuun ottamatta samassa huoneessa. Jossain vaiheessa tehdään pari muutosta väliseinissä, ni saadaan toinen lastenhuone. En näe mitään syytä, miksi 2-3lasta ei vois asua samaa huonetta vanhempanakin, kun ikäero on vaan pari vuotta ja sukupuolikin on sama.