Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä voi tulla nuoresta tytöstä joka antaa seksiä 12-vuotiaana savukkeita vastaan? :(

Vierailija
11.06.2012 |

Voiiko enää palautua normaaliin yhteiskuntaan.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi on kuitenkin vasta 12-vuotias. Jämerällä ohjauksella ja toimenpiteillä elämä varmasti saadaan raiteilleen.

Vierailija
2/12 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuossa iässä tehdyt kohellukset välttämättä mitään sen enempää aiheuta. Jos jää ainekoukkuun koviin aineisiin, siitä tosin voi olla vaikea päästä irti mutta muuten useimmat kyllä järkiintyvät iän myötä.

Itsellänikin oli ikävuodet 13-15 ihan holtiton meno, joka viikonloppu juomassa kaupungilla ja koulukiusatun itsetunnon parantelua menemällä pillurallia ajavien miesten kyytiin ja saamalla heiltä hyväksyntää seksin kautta. Sitten se meno alkoi kyllästyttää, aloin keskittyä lukiossa kouluun, menin yliopistoon ja olen elänyt ihan "kunnollista" elämää siitä eteenpäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näemmä vaikka tv-toimittaja...

Vierailija
4/12 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutakin pielessä. Ja varmasti voi tulla vaikka mitä, mutta tarvitsee kyllä apua.

Vierailija
5/12 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuossa iässä tehdyt kohellukset välttämättä mitään sen enempää aiheuta. Jos jää ainekoukkuun koviin aineisiin, siitä tosin voi olla vaikea päästä irti mutta muuten useimmat kyllä järkiintyvät iän myötä.

Itsellänikin oli ikävuodet 13-15 ihan holtiton meno, joka viikonloppu juomassa kaupungilla ja koulukiusatun itsetunnon parantelua menemällä pillurallia ajavien miesten kyytiin ja saamalla heiltä hyväksyntää seksin kautta. Sitten se meno alkoi kyllästyttää, aloin keskittyä lukiossa kouluun, menin yliopistoon ja olen elänyt ihan "kunnollista" elämää siitä eteenpäin.

Mun miehen teinitytär on viettänyt juuri tuollaista elämää, eikä vanhempansa ole saaneet tyttöön mitään otetta. Nyt on raskaana jollekin mikä lie arskalle eikä suostu tekemään aborttia. Peruskoulu käytynä ja päästötodistus ala-arvoinen.

Ei näytä kovin ruusuiselta tämän tytön tulevaisuus vaikka päättäisikin ryhdistäytyä..

Vierailija
6/12 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tulla vaikka mitä. Kunhan saa apua ja tukea. Varmasti pahemmistakin on nuoret selviytyneet ja jättäneet menneisyyden taakseen. Oman identiteetin kehittyminen ja kehittäminen on pitkä prosessi...varmasti tärkeintä olisi saada tyttö arvostamaan itseään ja kehoaan, nin ettei hae hyväksyntää miehiltä seksin kautta.

Vierailija
7/12 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mukaan ennuste ei ole kovin hyvä. Jo se että 12v viettää tuollaista elämää kertoo, että perheessä ei kaikki ole kunnossa. Todennäköisesti on ls-perhe kyseessä.

Vierailija
8/12 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten 12-v joutui tuohon jamaan, että sama voitaisiin estää muiden kohdalla. Minäkään en näe tytön tulevaisuutta kovin valoisana. Ehkä jos tapaa hyvän miehen, niin sitten, mutta hyviä miehiä yleensä saavat ne vähän vähemmän huono-osaiset tytöt.

Surullinen juttu, kerta kaikkiaan.

Vierailija
9/12 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mukaan ennuste ei ole kovin hyvä. Jo se että 12v viettää tuollaista elämää kertoo, että perheessä ei kaikki ole kunnossa. Todennäköisesti on ls-perhe kyseessä.

että perheessä oikeasti pahasti vikaa sitten varmaan ennuste oikeasti vielä huonompi kuin muuten.

Omassa tapauksessani perheessä oli kaikki kunnossa ja muilla sisaruksillani ei koskaan ollut teini-iässäkään tuollaisia ongelmia. Mulle vaan "sattui" vaikeampi teiniys, koko kouluiän jatkunut koulukiusaaminen varmaan siihen myös vaikutti paljon, kun oli niin houkuttavaa että minä hyljeksitty ruma luuserikin olin tietyissä (vanhempien miesten) piireissä suosittu ja ihailtu.

En myöskään saanut tai tarvinnut mitään apua päästäkseni tilanteestani, riitti se että ensinnäkin kyllästyin, toiseksi olin jo tarpeeksi "imenyt" itseeni miesten ihailua niin että olin jo vakuuttunut siitä että olen ihan ok naisihminen vaikka koulussa ikätoverit onkin eri mieltä, ja aloin tietysti sitäkin miettiä että mihin mun elämäni päätyy tätä menoa, enkä todellakaan halunnut päätyä työttömäksi alkoholistiksi tai vastaavaa. Ai niin yritettiin mua välillä "pakkoauttaa" laittamalla koulupsykologille koulun ja vanhempien toimesta mutta minä torjuin avun täysin ja kieltäydyin puhumasta siellä mitään.

Vierailija
10/12 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotikasvatus/huolenpito jo pikkulapsiaikana! Vaatii motivoituneen, lujan ja rakkaudellisen aikuisen apua ja voi hyvinkin onnistua jos hänet saadaan haluamaan joku tavoite elämässään.

Vierailija
11/12 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

12-vuotias on vasta 12-vuotias. Moni sen ikäinen on ihan "kiltti" ja lapsimainen kympintyttö, mutta silti näistä voi tulla muutaman vuoden kuluttua ongelmateinejä, pitemmän ajan kuluttua masentuneita, itsetuhoisia, pudokkaita, tai mitä vaan.

Onko ap:lla mahdollisesti mielessä joku "tuttavaperheen tyttö", jonka paheellisuudella ja tuhoon tuomitulla kohtalolla haluaisit nyt hekumoida? Ja saada samalla vahvistusta sille, että kun tästä tuttavasi lapsesta tulee väistämättä luuseri, niin omasta hiirulaisestasi tulee kaunis menestyjä? Yleensä tällaisilla aloituksilla haetaan jotain sen tyyppistä.

Vierailija
12/12 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

12-vuotias on vasta 12-vuotias. Moni sen ikäinen on ihan "kiltti" ja lapsimainen kympintyttö, mutta silti näistä voi tulla muutaman vuoden kuluttua ongelmateinejä, pitemmän ajan kuluttua masentuneita, itsetuhoisia, pudokkaita, tai mitä vaan.

Onko ap:lla mahdollisesti mielessä joku "tuttavaperheen tyttö", jonka paheellisuudella ja tuhoon tuomitulla kohtalolla haluaisit nyt hekumoida? Ja saada samalla vahvistusta sille, että kun tästä tuttavasi lapsesta tulee väistämättä luuseri, niin omasta hiirulaisestasi tulee kaunis menestyjä? Yleensä tällaisilla aloituksilla haetaan jotain sen tyyppistä.

Joku poliisin / sosiaaliviranomaisten huomaama uusi huolestuttava ilmiö ( näin otsikot, en ole lukenut tämän päivän lehtiä ).

t. ei ap