Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Faijan suusta:

Vierailija
11.06.2012 |

Mä tiedän,et mun ex vaimo käy tääl ruikuttamassa (isi,äiti on aina koneella,jossain lastensivuilla?). Mut nyt Isän suusta: Sainhan eron jälkeen tylleröiseni pariks päivää,tappelun kera. Uimassa ja eväsretkellä käyty,ja nyt kaurapuuronkeittoon,et pimatsu jaksaa lähtee leirille. Mut mikä teitä naisia vaivaa,ettei isä sais nähdä lastaan eron jälkeen,onko se katkeruutta vai valtaa. Ymmärtäisin jos olisin juoppo tai jotain,mut kun en oo.Tainnu aina olla liian kiltti.

T:Simo

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On paljon yleisempää, että nainen haluaa isäsuhteen jatkuvan. Sulle sattunut huono tuuri.

Vierailija
2/7 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On paljon yleisempää, että nainen haluaa isäsuhteen jatkuvan. Sulle sattunut huono tuuri.

etten olisi isääni enää tavannut. Tapasin sitten häntä salaa, koska äitini raivostui mikäli sai tietää minun olevan isään yhteydessä.

Tiedän myös monia naisia, jotka estävät lapsen ja isän tapaamiset (tai ainakin hankaloittavat niitä mahd. paljon) ja ovat siitä vielä ylpeitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niit tais. Mut en usko että oon ainut faija kenelle näin käy.

Vierailija
4/7 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ei voi sanoa, että asiat tapahtuu samalla tavalla. Silti on olemassa tiettyjä tyyppejä, jotka aina toistuu. On hyvin yleistä:

a)mies häipyy lapsen elämästä vaikka äiti yrittää parhaansa

b)äiti omii lapset, eikä anna isän tavata, eikä tähän ole mitään hyvää syytä (esim. isä alkoholisti, väkivaltainen tms.)

c) isä haluaa tavata lapset, mutta äiti ei anna, koska isä väkivaltainen, alkoholisti tms.

d) tapaamisesta sovitaan hyvässä hengessä. Isä saattaa otta sairaanlapsen toipumaan, että äiti pääsee töhinin jne.

Tapauksia a-d tapahtuu. Jos joku kysyy, miksi tapahtuu b, niin ei ole mitään syytä vastata, ettei näin aina tapahdu. Ei tietenkään tapahdu.

Yhtä hyvin kuin ei voida vastata kysymykseen, miksi naiset rakastuu renttuihin kertomalla, että on olemassa ainakin yksi nainen, joka ei ole rakastunut.

Oscar.

Vierailija
5/7 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mähän rupeen kuulostaa ihan naiselta... ;)

Mut miks asioista täytyy tehdä niin vaikeeta. Luulis et tytön äiti ois onnellinen,et on tämmönen faija,mut sa...na kaikki tehdään vaikeeks. Mä viel ymmärtäisi jos mä olisin ollut se kuka menee ja viipotta.

Vierailija
6/7 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori,mun täytyy nyt sanoa,et noista kohdista ei mikään nappaa muhun,äidistä en oo niin varma.

T:Simo

P.S. Miks naiset ei jaksa kunnollista äijää?

Vierailija
7/7 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex-vaimo ilmoitti eron jälkeen, ettei lapsi tarvitse minua enää. Hoidin kaikki tapaamiset mahdollisimman tunnollisesti. En koskaan puhunut lapselle pahaa äidistä. Varoin tarkkaan tekemästä selviä virheitä kuten käyttämästä alkoholia tai ruumiillista kuritusta. Olin joustava ja aina valmis ottamaan lapsen luokseni. Äiti oli rakentanut itselleen mielikuvan minusta huonona vanhempana ja oikeasti hämmästyi, että lapsi halusi luokseni ja etten hylännyt lasta, kun siihen tarjoutui tilaisuus. Vähitellen äiti hyväksyi, että lapsella on edelleen isä. Onhan se helpompaa hänellekin.

Eli vaikka äiti heti eron jälkeen haluaisi tehdä täydellisen pesäeron lapsen isään, saattaa hän tulla vähitellen järkiinsä ja huomata isästä olevan hyötyä sekä hänelle että lapselle. Pitää olla joustava ja välttää kärjistämästä tilannetta silloin, kun eron jälkeinen viha on pahimmillaan.