Miten hienovaraisesti vinkata miehelle, että voisi hankkia piilarit?
Miten hienovaraisesti vinkata miehelle, että voisi hankkia piilarit? Silmälasipäiset miehet ei mua vaan sytytä, ja tämä mies on muuten niin täydellinen kuin vaan voi olla.
Kommentit (12)
Maksat ne sitten varmaan hänellle? Tiedätkö muuten, miten ärsyttävää niiden kanssa on touhuta?
Minä ainakin loukkaantuisin jo smies sanoisi minulle, että oot upee, mut noi lasit..
Ei siihen löydy mitään lempeää tapaa sanoa.
Tänä päivänä piilarit ovat kaikkien saatavilla ja leikkaukset kaupan päällle. On siis oma valinta käyttää laseja. Ne ovat osa minua.
En kahta kertaa vilkaise miestä, jolle lasini ovat ongelma.
Mua ei silmälasit haittaa, päin vastoin!
Oikeastaan ei pitäisi edes sanoa noin, kun alat pian pitää lujemmin kiinni miehestä, joka ei kuitenkaan sinulle kelpaa sellaisenaan. Sanonpa kuitenkin, että anna miehen löytää itselleen joku muu, ettei tarvitse sinun olla parin vuoden kuluttua marisemassa täällä kuinka inhoat miehesi rumuutta ja häpeät häntä.. hänen silmälasejaan
Ja täytyy sanoa, että olisi ihan hirveää joutua pitämään oman puolison vuoksi piilolinssejä hänelle kelvatakseen.
Aika pahasti sulla viiraa, jos tuollainen asia häiritsee!
Jätä se mies, hän ansaitsee parempaa!
ettei voisi ihan suoraan kysyä että oletko koskaan miettinyt hankkia piilareita? En minäkään kyllä sitä ymmärrä miksi ne lasit voi merkittävä turn-off olla aikuisille ihmisille mutta kyllä minusta tuollaista asiaa voi ihan kysyäkin vaikka sillä varjolla että ne olisi urheillessa kätevämmät, ei huurru tms.
En minäkään kyllä sitä ymmärrä miksi ne lasit voi merkittävä turn-off olla aikuisille ihmisille
aikuinen ihminen voi noin ajatella.
Silmälasit nyt vaan mielestäni tekee miehestä seksuaalisesti epäviehättävän.
t.ap
t.ap
Entä jos miehesi kysyisi, että oletko koskaan ajatellut värjätä sen ja sen väriseksi (koska todellisuudessa hiusvärisi ei sytytä häntä niin kovin)?
Eikö kuulostaisi helkutin pinnalliselta!
Laittasit miehes venkslaamaan joittenkin piilareitten kanssa, tosi itsekästä ja pinnallista.
Enkä sitten alkanut tosissani sen silmälasipäisen miehen kanssa.
Nyt kun olen 44 v niin enää ei haittaisi tuollainen asia ;)
t.ap
lässytykset tekee naisesta seksuaalisesti epäviehättävän.
turn off jos miehellä lasit. En vain voi sille mitään. Alkaa esimerkiksi naurattaa jos lemmeskelyn alkaessa mies ottaa lasit pois ja laittaa pöydälle. Silmätkin näyttävät erilaisilta.
unohda koko seurustelu kenenkään kanssa. Opettele itse itseäsi, sopeudu ajatukseen, että suhteessa mennään niin monilla koukeroilla, ettei sinun toiveesi todellakaan tule yhteen toisen kanssa. Ulkonäkö voi olla se eka seikka, joka ns. natsaa, mutta kulissiksi se jääkin, jos et todellakaan näe silmälasipäistä omaksi rakkaaksesi. Ei nyt voi auttaa, vinkkejä ei tule.