mulla on todella suuri klitta
2siskollani ns normaalit,iselläni on n26mm pitkä ja 15mm paksu , siskoni kiusaavat että mulla on suurempi kuin heidän poika kavereilla,onko kellään sama ongelma?
Kommentit (8)
mutta onko siitä oikeasti mitään haittaa? Onko mahdollista, että olisitkin intersukupuolinen? Jos asia ei sinua haittaa, niin eihän sille mitään tarvitse tehdä.
mutta eipä ole koskaan tullut mieleenkään mittailla sitä. Saati esitellä siskoilleni tai että tietäisin, minkä kokoiset heillä on. Lisäksi vielä sisemmät (muka pienemmät) häpyhuulet ovat isot.
Olen hyvin seksuaalinen ja nautin todella ja mieheni on hulluna alapäähäni juuri sellaisena kun se on. Mitä sitä kokoa sen kummemmin miettimään, kaikilla meillä ne paikat on erilaiset ja yksilölliset. Tyttölapsistani huomaan, että aika samanlaiset paikat heillekin on kehittymässä, lienee jonkin verran perinnöllinen ominaisuus.
Älä anna sisarustesi pilata itsetuntoasi, paikkasi ovat hyvät juuri sellaisina kun ovat!
Aika pienet heidän poikakavereillaan :D
Antaisitko yhteystietoja? :D
Vitsi, vitsi. Nauti siitä mitä sinulla on.
mutta eipä ole koskaan tullut mieleenkään mittailla sitä. Saati esitellä siskoilleni tai että tietäisin, minkä kokoiset heillä on. Lisäksi vielä sisemmät (muka pienemmät) häpyhuulet ovat isot.
Olen hyvin seksuaalinen ja nautin todella ja mieheni on hulluna alapäähäni juuri sellaisena kun se on. Mitä sitä kokoa sen kummemmin miettimään, kaikilla meillä ne paikat on erilaiset ja yksilölliset. Tyttölapsistani huomaan, että aika samanlaiset paikat heillekin on kehittymässä, lienee jonkin verran perinnöllinen ominaisuus.
Älä anna sisarustesi pilata itsetuntoasi, paikkasi ovat hyvät juuri sellaisina kun ovat!
mullakin sisemmät häppärit on kuin jollan purjeet!
meitä ihmisiä ja makuja on niin moneen junaan että yhden tai kahdenkaan sanomisista ei kannata päiväänsä pilata.
sitä paitsi minunkin mielestäni näin miehen näkökulmasta suuri klitta ja häpyhuulet naisella on todella seksikkäät.
nauti erilaisuudestasi ja koeta olla siitä ylpeä. ehkä siskosi ovat vain kateellisia?
TOimii hyvin ja osuu helposti oikesiin paikkoihin?