Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei voi jättää vaimoaan koska vaimo

Vierailija
10.06.2012 |

uhkaa tappaa itsensä. Mies on todella kiltti luonne eikä voi ottaa vastuulleen sitä, että lastensa äiti tekisi tuon teon hänen takiaan.

Mitä miettii tuollainen nainen? Kuka on niin epätoivoinen että haluaa pitää miehen joka ei haluaisi jäädä??

Kuka voisi valottaa minulle tällaisen ihmisen sielunelämää...

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan kaiken mitä mies hänelle tilittää vaimostaan...

Vierailija
2/30 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on klassinen :). Mies sanoo noin, kun oikeesti ei halua eroa. Vaimo ei tiedä mitään koko asiasta. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies on vaan niin "kiltti" että pettää vaimoaan ja valehtelee rakastajattarelleen...

Vierailija
4/30 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että haluaa olla miehen kanssa, joka ei jätä vaimoaan ja keksii tekosyitä?

Vierailija
5/30 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekä sinut, kiihkeän rakastajattaren.

Valehtelemalla voi saada kaiken.

Vierailija
6/30 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuollaista, valehtelee! Ei kukaan aikuinen ihminen, jolla on lapsia, uhkaile todellakaan tuollaisella asialla. Siinä vaiheessa, kun on lapsia, ne lapset on elämän tärkeimmät. Jos joku kysyisi minulta, kumman puolesta kuolisin, mieheni vai lasteni, niin silmää räpäyttämättä vastaisin että lasteni.

Miehet nyt vaan keksii selityksiä toiselle naiselle, että saa pidettyä sekä perheensä että rakastajattarensa. Ja kyllä, kokemusta on omasta menneisyydestäni. Kun olin itse nuori ja lapseton niin perheellinen mies vedätti mua juuri kaikilla tän tyyppisillä saduilla :) Vaimo oli hankala, epästabiili, mielenterveyshäiriöinen, kylmä, ei antanut jne jne.

Joopa joo. Aikuistuttuani olen tajunnut ja huomannut, että tuollainen on valitettavan yleistä käyttäytymistä varatuilta miehiltä.

Oikeasti johonkin toiseen rakastunut mies eroaa kyllä.

Vierailija
7/30 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lue ap esim. tommy hellstenin ja melody beattien kirjoja aiheesta

Vierailija
8/30 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

etkai sä ap uskonut tuota selitystä :D :D :D Ei niin tyhmä saa olla!

Vierailija
9/30 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on niin klassinen veto mieheltä kertoa itsemurha-alttiista vaimostaan, josta ei voi sen vuoksi erota. Sorry, mutta pelkkää vedätystä sinua kohtaan.

Vierailija
10/30 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaimonsa itsemurhasta. Mutta ommista päätöksistään on. Jos vaimo harrastaa vallankäyttöä tuolla tavoin, on miehen vastuulla säilyttää oman rajansa ja tahtonsa. Eli mies on 100% ihan itse vastuussa siitä lähteekö vai jääkö. Ja jos on niin nahjus ettei pysty olemaan vaimolleen rehellinen omista tunteistaan, ei ole ihme että vaimo voi noin pahoin.

Jokainen ON vastuussa omista valinnoistaan, mutta moni mukavuudenhaluinen pelkuri-nahjus yrittää siirtää syyt toisten niskoille omista valinnoistaan.

Vierailija
11/30 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeesti kiltti ja kunnollinen hoitaa asiansa rehellisesti, tyylikkäästi, kaikkia kunnioittaen, eikä roiku missään noin epätoivoisessa. Ja toisaalta, jos mies olis vastuullinen mies eikä "kiltti", ehkä hänellä olisi hyvä liitto vaimonsa kanssa?? Kiltti on mun kokemuksen mukaan usein juuri vastuun vastakohta. kilttinä on myös helppo syyttää muita.6

Vierailija
12/30 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 vuotta sitten olin rakastunut naimisissa olevaan mieheen ja hän minuun. Jäimme kiinni ennen kun päätöksiä oli tehty ja tosiaan siinä kävi niin, että vaimo uhkasi itsemurhalla. Tapasimme siis myös kolmistaan vaimon aloitteesta, koska halusi keskustella tilanteesta ja hän ihan itse kertoi minulle uhanneensa miestään itsemurhalla mikäli jättäisi hänet. Samaten kertoi kohdelleensa heidän pientä lastaan kovakouraisesti, jopa potkaisseensa tämän jaloistaan, koska oli niin sekaisin. Ja todellakin oli erittäin epästabiili ja tämä ei tullut minulle miehen sepittämänä tarinana vaan ihan vaimolta itseltään.

Päätimme miehen kanssa päättää suhteemme hänen lapsensa takia ja toipuminen tästä vei minulta useamman vuoden, hän oli elämäni rakkaus. Vaimo piti yhteyttä minuun, yritti ystävystyä, luulen että halusi näin vain varmistaa että emme palaisi yhteen. Yhteydenpito onneksi harveni, itse olin niin kiltti että puhuin aina hänen kanssaan kun soitti ja tapasimmekin pari kertaa hänen aloitteestaan. Viimeisen kerran soitti vielä kolmen vuoden päästä tapahtuneesta. Välillä mietin ovatko vielä yhdessä ja toivon heidän lapsensa saaneen hyvän lapsuuden.

Vierailija
13/30 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmasti pidä paikkaansa. Miehet ajattelee noin ei naiset.

Vierailija
14/30 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 vuotta sitten olin rakastunut naimisissa olevaan mieheen ja hän minuun. Jäimme kiinni ennen kun päätöksiä oli tehty ja tosiaan siinä kävi niin, että vaimo uhkasi itsemurhalla. Tapasimme siis myös kolmistaan vaimon aloitteesta, koska halusi keskustella tilanteesta ja hän ihan itse kertoi minulle uhanneensa miestään itsemurhalla mikäli jättäisi hänet. Samaten kertoi kohdelleensa heidän pientä lastaan kovakouraisesti, jopa potkaisseensa tämän jaloistaan, koska oli niin sekaisin. Ja todellakin oli erittäin epästabiili ja tämä ei tullut minulle miehen sepittämänä tarinana vaan ihan vaimolta itseltään.

Päätimme miehen kanssa päättää suhteemme hänen lapsensa takia ja toipuminen tästä vei minulta useamman vuoden, hän oli elämäni rakkaus. Vaimo piti yhteyttä minuun, yritti ystävystyä, luulen että halusi näin vain varmistaa että emme palaisi yhteen. Yhteydenpito onneksi harveni, itse olin niin kiltti että puhuin aina hänen kanssaan kun soitti ja tapasimmekin pari kertaa hänen aloitteestaan. Viimeisen kerran soitti vielä kolmen vuoden päästä tapahtuneesta. Välillä mietin ovatko vielä yhdessä ja toivon heidän lapsensa saaneen hyvän lapsuuden.

Jos et, se osoittaa, ettet ole oppinut mitään ihmisenä.

Vierailija
15/30 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä tapahtuu, kun aviossa oleva mies haluaa kaiken mutta ei ota mistään vastuuta.

Jos hän rakastui, miksi ihmeessä hän ei toiminut rehellisesti ja reilusti ja kertonut asiasta vaimolleen ENNEN kuin aloitti suhteen. Sen sijaan hän jää klassisesti kiinni housut kintuissa ja keksaisee sitten tarinan palavasta rakkaudesta, vaikka mitään päätöksiä siis ei oltu tehty. Mies siis oli halunnut reikää ja varmistaa vielä, että on se perhekin kaiken jälkeen. Kun jäi kiinni ja vaimo sekoaa hänen vastuuttoman käytöksensä takia, ollaankin taas ihan nyhveröä, ei osata laittaa rajoja ja esim. suojella tätä "rakkauden kohdetta" (joka et siis todellakaan ollut, koska nyhveröinkään mies ei olisi luopunut tosirakkaudesta mielipuolisen vaimon takia) vaan palaveerataan ihan kolmin ja laitetaan tosirakkauskin kärsimään kaikesta. Huh huh! Siinäpä oikea ihannemies! Vätys ja nyhverö, valehtelija ja pettäjä mutta senkin vielä teki niin huonosti, että jäi heti kiinni. Ja jälleen päätöksen tekivät naiset hänen elämässään, kun vastuuta ei kyennyt omista valinnoistaan tekemään. Oikea saalis!

Ja sitten se toinen nainen huokailee vuosikymmenien jälkeenkin, miten siinä oli tosirakkaus. Pelkkä luuseri mies, joka ei oikeasti tiennyt, mitä tehdä, kun jäi kiinni. Ei olisi missään nimessä eronnut vaimostaan, jos ei olisi jäänyt kiinni, siitä olen varma.

Vierailija
16/30 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei siis aio erota, meinaatko jatkaa suhdetta?

Vierailija
17/30 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 vuotta sitten olin rakastunut naimisissa olevaan mieheen ja hän minuun. Jäimme kiinni ennen kun päätöksiä oli tehty ja tosiaan siinä kävi niin, että vaimo uhkasi itsemurhalla. Tapasimme siis myös kolmistaan vaimon aloitteesta, koska halusi keskustella tilanteesta ja hän ihan itse kertoi minulle uhanneensa miestään itsemurhalla mikäli jättäisi hänet. Samaten kertoi kohdelleensa heidän pientä lastaan kovakouraisesti, jopa potkaisseensa tämän jaloistaan, koska oli niin sekaisin. Ja todellakin oli erittäin epästabiili ja tämä ei tullut minulle miehen sepittämänä tarinana vaan ihan vaimolta itseltään. Päätimme miehen kanssa päättää suhteemme hänen lapsensa takia ja toipuminen tästä vei minulta useamman vuoden, hän oli elämäni rakkaus. Vaimo piti yhteyttä minuun, yritti ystävystyä, luulen että halusi näin vain varmistaa että emme palaisi yhteen. Yhteydenpito onneksi harveni, itse olin niin kiltti että puhuin aina hänen kanssaan kun soitti ja tapasimmekin pari kertaa hänen aloitteestaan. Viimeisen kerran soitti vielä kolmen vuoden päästä tapahtuneesta. Välillä mietin ovatko vielä yhdessä ja toivon heidän lapsensa saaneen hyvän lapsuuden.

Etkö vieläkään tunne tehneesi väärin vokotellessasi toisen miestä?? Jos et, se osoittaa, ettet ole oppinut mitään ihmisenä.

Mies täysin viaton. Ihania nää palstan kyökkipsykologit.

Vierailija
18/30 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

KUKA ja miksi haluaa, että mies jättää vaimonsa? En lukenut kaikkia vastauksia, mutta ilmeisesti ap on siis nainen, joka haluaisi miehen itselleen! Tästä olettamuksesta lähdetään, koska kukaan muu ei voi olla niin julma, että haluaa joidenkin toisten eroa, varsinkaan, kun mitään syytä erolle ei mainita.

Kasva ap aikuiseksi ja tajua, että sinuakin kusetetaan tuossa. Apuuva, pitäiskö jopa suuttua - sinun, joka olet ajatellut olevasi vain vedättäjän roolissa ja vieväsi rusinat pullasta? Taisi käydä vanhanaikaisesti. Ketku mikä ketku se äijä, haluaa sekin vain rusinat pullasta!

Vierailija
19/30 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo aika vakavista puutteista sekä järjessä että tunne-elämässä, ellei aikuisella iällä ymmärrä, että vastuu petoksesta jakautuu teille molemmille! Ta-daa, nyt sinäkin sen tiedät!

Kumpikaan ei ole syytön, vaan olette yhtä pahoja ja yhtä syyllisiä molemmat! Vain silloin, jos varatun kanssa vehtaava ulkopuolinen on ollut huijauksen kohteena siten, että toinen on vakuuttanut olevansa vapaa, hänet voitaneen vapauttaa syyllisyydestä.

Vierailija
20/30 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo aika vakavista puutteista sekä järjessä että tunne-elämässä, ellei aikuisella iällä ymmärrä, että vastuu petoksesta jakautuu teille molemmille! Ta-daa, nyt sinäkin sen tiedät! Kumpikaan ei ole syytön, vaan olette yhtä pahoja ja yhtä syyllisiä molemmat! Vain silloin, jos varatun kanssa vehtaava ulkopuolinen on ollut huijauksen kohteena siten, että toinen on vakuuttanut olevansa vapaa, hänet voitaneen vapauttaa syyllisyydestä.

Et tajunnut ollenkaan pointtiani. No, jotkut ei vaan ymmärrä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi