Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Arvioikaa/arvostelkaa tämän viestin ärsyttävyys, kiitos!

Vierailija
09.06.2012 |

"Anteeks mutta tuleeko toi sinänsä ihan upea kuoromusa teiltä? Meillä raikaa asunto kuin kappeli eikä tule mun opiskeluista eikä lapsen unista mitään. Saisko vähän hiljempaa, jos mahd? Kiitos."

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta, lasta ei kannata totuttaa siihen, että nukahtaa voin täydessä hiljaisuudessa, siinä tekee karhunpalveluksen itselleen ja lapselle.

Vierailija
22/25 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta, lasta ei kannata totuttaa siihen, että nukahtaa voin täydessä hiljaisuudessa, siinä tekee karhunpalveluksen itselleen ja lapselle.

no me siis asutaan ison risteyksen vieressä keskustassa ja lähellä paloasemaa, eli melua on. Se oli vaan kai tuo outo musiikki, ei olla totuttu, ja ehkä lapsi ei ymmärtänyt mitä se on. Ja muuten, tuo statuspäivitys johon naapuri viittasi, koski yöllä tehtävää katuporausta, näin ymmärsin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta pystyisitkö itse nukahtamaan kun joku kuoromusiikki raikaa?

Vierailija
24/25 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mähän siis kysyin olisko parempi jos tulisin ovelle, johon naapuri vastas ettei se mua mitään hyödyttäis. Ja musiikki oli brahmsia, kappaleen nimen unohdin.

Vierailija
25/25 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin tykkään luukuttaa musiikkia kovallaan ja usein varsinkin humalassa nimenomaan niin että naapuritkin kuulee!

Onneksi asun nyt maalla missä on 200-300m lähimpään naapuriin toisessa suunnassa ja toisessa taas about kilometri. :)

MUTTA olen huomannut työpaikoilta ja muista vastaavista tilaisuuksista missä on muitakin paikalla kuin se joka valitsee musiikin, että en edes nauti musiikista jos tiedän että se häiritsee jotakuta.

Pitää olla siis todella paksunahkainen sekä itsekäs tyyppi että kykenee ylipäätään nauttimaan musiikista jos tietää että se häiritsee muita. Itse en siihen pystyisi.

Onneksi nyt kukaan ei häiriinny ellen vallan festareita ala pihallani pitämään. :)