Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Arvioikaa/arvostelkaa tämän viestin ärsyttävyys, kiitos!

Vierailija
09.06.2012 |

"Anteeks mutta tuleeko toi sinänsä ihan upea kuoromusa teiltä? Meillä raikaa asunto kuin kappeli eikä tule mun opiskeluista eikä lapsen unista mitään. Saisko vähän hiljempaa, jos mahd? Kiitos."

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ystävällisen vitsikkääseen sävyyn esitetty että en ärtyis.

Vierailija
2/25 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskomattoman KÄRSIVÄLLINEN naapuri sulla että jaksaa olla vielä jopa humoristinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskomattoman KÄRSIVÄLLINEN naapuri sulla että jaksaa olla vielä jopa humoristinen.

Vierailija
4/25 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ärsyttävä. Saitko viestin vai meinaatko laittaa? jos olet laittamassa, niin muotoile pyyntö vähän paremmin. Esim. olisin kiitollinen, jos musiikkia saisi vähään pienemmälle :) tai jotain muuta.

Vierailija
5/25 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun sinänsä arkaa valittaa naapurille jostain :)

mut siis, jos sait tai olet laittamassa ko. viestin jollekin, niin ok on!

Vierailija
6/25 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun sinänsä arkaa valittaa naapurille jostain :)

mut siis, jos sait tai olet laittamassa ko. viestin jollekin, niin ok on!

naapurille jo päivällä, puol kolmen aikaan. Olen oikeasti tosi tosi arka sanomaan mitään, mutta noi naapurit soittaa välillä musiikkia niin kovaa, ettei meillä voi paeta sitä mihinkään. Äitienpäivän aamuna heräsin tohon samaan biisiin, just se aamu kun mun piti saada nukkua...Musa raikaa koko rappukäytävässäkin.

No, tuo naapuri veti herneet nenään big time.

Vierailija
7/25 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

naapuri oli mut jostain bongannut ja pyysi kaveriksi. Ajattelin hyödyntää. Hän vastas tuntia myöhemmin että kyllä kuuluu ja laittoi kellon ajan. Mä vastasin että juu tiedän että on päivä, mutta kai silloinkin voi naapureita ajatella? Ja lisäsin että, no, lapsi nukahti jo itkuunsa ja mä kirjotan esseetä korvatulpat korvissa, joten kyllä tästä näinkin selvitään. Sitten hän vastasi "..." josta mä kysyin, että kuinka tuo pitää tulkita. Hän sanoi ettei mitenkään ja että meidän kannattaa lopettaa fb-kommunikointi kokonaan. :)

Vierailija
8/25 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin on kyllä liian herkkähipiäinen ihminen tai todella itsekeskeinen! Vaikka kerrostalossa/rivitalossa niitä normaaleja asumisen ääniä saa kuulua, niin ei silti saa häiritä naapureita ylettömästi. Mun mielestä musiikin soittaminen todella kovaa ei ole kohteliasta edes päiväsaikaan, jos se kuuluu selvästi naapuriin/rappukäytävään!

Vierailija
9/25 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiltisti sanoin, että te ette varmaan ymmärtäneet miten hyvin se kuuluu. Hän: "No kyllä mulla on aika hyvä käsitys siitä kuinka hyvin se kuuluu minnekin.

Eri asia on sitten, kuinka paljon se mua häiritsee."

"Voit toki jatkossakin huomautella niin statuspäivitysten kuin viestien ja visiittien välityksellä kokemistasi ongelmista, mutta koen, ettei pääasiallinen syy niihin löydy näiden neljän seinän sisältä. Jos haluat, voit toki mittailla myös desibelitasoja ja pahimmassa tapauksessa voit tietysti kutsua poliisinkin paikalla, se on täysi oikeutesi."

Nyyh, mä menetin yhden facebook-kaverin.....

Vierailija
10/25 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa, että useampi ihminen pitää viestiä kohteliaana :)

Vierailija
11/25 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmeessä naapurille, ei kerrostalossa saa päiväaikaankaan toisia tarpeettomasti häiritä. Remontin äänille nyt ei mitään voisi, mutta musiikkia ei ole mikään pakko soittaa noin kovaa. Ja vaikka olisi kuinka luvallista, niin itse en kehtaisi jos tietäisin että siitä on haittaa muille, en ole sentään niin urpo että tieten tahtoen naapureita ärsyttäisin vaikka musiikin hiljentämisestä ei olisi itselleni mitään haittaa eikä vaivaa.

Vierailija
12/25 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veistelisitkö minunkin naapurilleni jonkun samankaltaisen, hän naputtaa vasaralla seinään tälläkin hetkellä. Mukavaa. Onneksi lapsi on melko hyväuninen.

Vierailija
13/25 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka sun vauva nukkuu ja sun pitää tehdä esseetä. Ja toi facebookkiin laittaminen oli törkeetä, olisit käynyt suoraan sanomassa.

Muuta omakotitaloon niin saat olla rauhassa!

Vierailija
14/25 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoidit asian huonosti. Olisi laittanut sitten facebookissa vaikka yksityisviestin tälle naapurille, jos meteli häiritsi.

Kerrostalossa/rivitalossa pitää vaan kestää sitä elämää. Eriasia on jos klo 22 jälkeen metelöivät.

Vierailija
15/25 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli sitä meteliä sitten päivällä tai saatika yöllä, niin jos se on selvästi häiritsevää ja niin sanotusti hyvän maun ulkopuolella, niin kyllä siitä saa ystävällisesti huomauttaa!

Jos on ap:n mainitsema tilanne, niin ei ole ap:n asia kestää tuota metelöivää naapuria! Metelöivän naapurin on sopeuduttava siihen tosiasiaan, että on muuttanut kerrostaloon, jossa on otettava huomioon kanssa-asujat. Lisäksi osoittaa metelöivältä naapurilta todella huonoja käytöstapoja, jos kerta itse tietää soittavansa musiikkia niin kovalla että se kuuluu naapuriin mutta ei ole aikeissakaan tehdä asialle mitään!

Vierailija
16/25 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kirjoittanut naapurin seinälle eikä yksityisviestinä?

hoidit asian huonosti. Olisi laittanut sitten facebookissa vaikka yksityisviestin tälle naapurille, jos meteli häiritsi.

Kerrostalossa/rivitalossa pitää vaan kestää sitä elämää. Eriasia on jos klo 22 jälkeen metelöivät.

Vierailija
17/25 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka sun vauva nukkuu ja sun pitää tehdä esseetä. Ja toi facebookkiin laittaminen oli törkeetä, olisit käynyt suoraan sanomassa.

Vierailija
18/25 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan kuulu kerrostalossakaan kestää omaan asuntoon kuuluvaa häiritsevää musiikkia päivälläkään. Jos on pakko huudattaa, niin muuttakoon häiritsija itse omakotitaloon.

Vierailija
19/25 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
20/25 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis ap tässä. totta kai laitoin yksityisviestin, ja siksi laitoin facebookin kautta, etten päässyt ovelle käymään kun yritin nukuttaa lasta, joka oli jo yliväsynyt ja itkuinen kun musiikki häiritsi. Enkä tiedä olisko mulla ollut pokkaa mennä ovelle muutenkaan (kerran rohkaistuin, mutta he eivät kuulleet kai ovikelloa musiikin takia). Mä kans mietin tota päiväsaikaan valittamista, koska tiedän että NORMAALIT äänet kuuluu elämään, ja meilläkin lapsi (melkein 2, ei vauva) tietenkin pitää jotain ääntä päivisin (ei onneks itke kovin paljoa eikä koskaan öisin).

En mä sille enää rupea mitään laittamaan, kiitän vaan teitä av! Jos täällä ei olla heti ensimmäisenä lynkkaamassa ja huutamassa kyyläks ja muistuttelemassa siitä omasta elämästä, ehkä mä pärjäsin ihan hyvin :) Nyt on se esseekin valmis, ja meen nukkuun. Hassuinta tässä on se, että mä en edes tiedä miltä se naapuri näyttää, joten en osaa pelätä kohtausta portaissakaan.