Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä mulla voi olla!!!

Vierailija
22.11.2005 |

olen jotenkin pois itsestäni ja huimaa? Olenkohan vain yli väsynyt vai hulluksi tulossa?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siis niskan lihakset on pahasti jumissa, niin se vähentää verenkiertoa pään alueelle.

Vierailija
2/4 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

olen jotenkin pois itsestäni ja huimaa? Olenkohan vain yli väsynyt vai hulluksi tulossa?

Mulla oli ihan samanlaista, mihinkään ei oikein saanut " otetta" oli jotenkin niin pyörällä päästään. Pää oli kuin mehiläispesä, täyttä kuhinaa ja huimausta. Väsytti. Tuntu että oli oman kehonsa ulkopuolella, lopulta se johti siihen että alkoi pelätä paikkoja missä joutui tosissaan skarppaamaan että selviytyi, kuten kaupassa.

Kävin lääkärillä, ct-kuvissa, neurologilla...oireita oli mutta ei mitään sairautta. Neurologi sanoi että tuo on hyvin tyypillistä nuorilla naisilla, se tulee yhtäkkiä ja menee ihan yhtäkkiä pois. Saattaa kestää päivän tai vuoden. Mulla kesti vähän alle vuoden. Söin jopa masennuslääkkeitä kun todella masennuin siitä " sekopäisestä" olosta.

Mutta mene lääkärille, jos helpottaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja haluan niistä eroon!!!

Mitä tehdä? Mullakin on matala verenpaine, en tiiä onko vaikutusta...

Vierailija
4/4 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua en niihin saanut, ilmeisesti olivat jotain psykologisia oireita sillä hävisivät pikkuhiljaa kun tulin raskaaksi :)

Niin ja matala verenpaine minullakin AINA, että mulla se ei ainakaan siitä johtunut nimittäin ne oireet pitäis olla vieläkin sen perusteella. ;)

-4-

Vierailija:

ja haluan niistä eroon!!!

Mitä tehdä? Mullakin on matala verenpaine, en tiiä onko vaikutusta...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä neljä