Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko niin, että Jani Toivolaa ei saa pitää ärsyttävänä ihmisenä,

Vierailija
09.06.2012 |

koska hän on musta homo, vaikka ärsyttävyys ei liittyisi mitenkään ihonväriin tai homouteen?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska hän on ällöttävä median lempilapsi, joka lässyttää omia juttujaan "viisaan" näköisenä! hrr Vastenmielinen!

Vierailija
2/18 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se ei liity kyllä mitenkään ihonväriin tai persun seksuaaliseen suuntaukseen.

Tässä tulee parhaalla mahdollisella tavalla selitettyä se miksi Jani ei voi olla ärsyttävä. Aina kun löytyy joku valkoihoinen heteropersu ja sehän tunnetusti oikeuttaa kaikki maailman vääryydet ja vähintään kaikkien tuohon kategoriaan kuulumattomien rasittavat luonteenpiirteet ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin pidän häntä ärsyttävänä, eikä se liity millään tavalla ihonväriin tai seksuaaliseen suuntautumiseen.

Oon myös sitä mieltä, että hän ei ollut kamalan pätevä valinta kansanedustajaksi, vaan varmasti parempiakin vaihtoehtoja vihreiden ehdokkaista olisi löytynyt. Taisi päästä eduskuntaan vain siksi, kun on julkkis.

Vierailija
4/18 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ihanko taisi julkkisasemansa takia eduskuntaan päästä? Että ainoa sillä ratsastanut oli? :D puolethan siellä on noita pellejä eivätkä juuri muutkaan mitään osaa.

Vierailija
5/18 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osallistuin erään työryhmän toimintaan ja Toivola oli tässä kansanedustajaryhmässä kyllä sen eliittiä käytöstavoiltaan ja työskentelytavoiltaan, jäi oikein hyvä kuva henkilöstä. Mutta minulla ei ollutkaan mitään ennakkokuvaa hänestä, koska en seuraa pahemmin TV:tä tai viihdeohjelmia.

Vierailija
6/18 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osallistuin erään työryhmän toimintaan ja Toivola oli tässä kansanedustajaryhmässä kyllä sen eliittiä käytöstavoiltaan ja työskentelytavoiltaan, jäi oikein hyvä kuva henkilöstä. Mutta minulla ei ollutkaan mitään ennakkokuvaa hänestä, koska en seuraa pahemmin TV:tä tai viihdeohjelmia.

Suomen rajojen ulkopuolella asuvana en hirveämmin ole perillä noista telkkariohjelmista joita siellä näkee, mutta lukea osaan. Jostain syystä mussa ei pahemmin herätä luottamusta se että ihminen on ajanut itsensä siihen taloudelliseen tilaan että on menettänyt luottotietonsa. Sitä en epäile etteikö tällainenkin henkilö osaisi seurassa käyttäytyä oikein mallikkaasti.

Vierailija
7/18 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska kaikki homot, neekerit ja muut erilaiset kuin tavis suomalaiset ovat niin ihkuja ja erinomaisia. Olet muutoin olet rasisti

Vierailija
8/18 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"kaikkien on pidettävä Jani Toivolasta"? Tämä on taas marttyyri-itkun suomenmestareiden vingunta. MIKSI minun pitää tykätä Jani Toivolasta ja MIKSI en saa sanoa että en pidä Jani Toivolasta, vaikka

a) kukaan ei ole vaatinut että pidät Jani Toivolasta ja

b) kukaan ei estä sua sanomasta että et pidä Jani Toivolasta, itse asiassa juuri sanoit.

Menkää nyt oikeasti vittuun märisemästä.

T. yksi joka pitää Toivolaa ärsyttävänä

Vierailija
9/18 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi käyttäytyä miten ärsyttävästi tahansa, ja kaikki kritiikki on sitten muka aina sen viiteryhmän syytä.

Eipä tarvitse koskaan katsoa peiliin...

En pidä Jani Toivolasta, suunnattoman ärsyttävä tyyppi.

Ja Jani: ei muuttaisi asiaa vaikka olisit valkoinen heteromies. En pidä Janne Katajastakaan ; )

Vierailija
10/18 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se ei liity kyllä mitenkään ihonväriin tai persun seksuaaliseen suuntaukseen.

Huvittavinta, ettet itse edes huomaa olevasi kuin rasisti.

KAIKKI persut mahtuvat samaan muottiin, KAIKKI persut ovat tyhmiä.. Montakos tuttavapiiriisi kuuluu ja monenko kanssa olet tekemisissä?

Vierailija
11/18 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkää en voi sietää sitä ja jos sanon sen niin olen rasistikusipää homovihaaja jne.

Vierailija
12/18 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein itsekään jaksa sitä läheskään aina seurata vaikka jossain ohjelmissa, on vain niin tohkeissaan ja dramaattinen. Tunnen joskus myötähäpeää, kun seuraan haastatteluja...

Eikä liity ihonväriin tai homouteen kaipa mitenkään. Olen itse homo.

Vierailija
13/18 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
14/18 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ärsyttävä, mutta se varmaan osuu hermoon juuri siksi kun se on niin pohjattoman positiivinen ja optimistinen jne. :D. Kun itse olen enemmän tällainen kyynisyyteen taipuvainen. Kunnioitan tasapuolisesti kaikkia ihmisiä, joilta moinen elämänilo löytyy. T. vihreitä äänestänyt

Vierailija
15/18 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on tervettä itseluottamusta, ettei ole jotain mieltä vain sen takia, että muut on. Minäkin pidän häntä ns tyhmänä, lapsellisena ja erittäin ärsyttävänä, tosin en minä monesta muustakaan politiikosta pidä ja hän nyt on pääsyt tuonne ihan täysien idioottien äänillä vieläpä.

Vierailija
16/18 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivolaa ei saa pitää ärsyttävänä.

Veljeni on homo ja minulla on ollut jamaikalainen ja senegalilainen poikaystävä. Jos Toivolasta sanoo puolikkaankaan negatiivisen sanan, niin on rasistinen homovihaaja.

Toivolan ärsyttävyys on siinä sivuseikka.

Vierailija
17/18 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Toivolasta sanoo puolikkaankaan negatiivisen sanan, niin on rasistinen homovihaaja.

Arvaan että olet muotoillut sanottavasi niin, ettei siitä tule pieneen mieleenkään homoviha tai rasismi. :DDDDDDDDDDDDD

Vierailija
18/18 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljeni on homo ja minulla on ollut jamaikalainen ja senegalilainen poikaystävä.

Palautitko änkerit kotiinsa kun lopetitte vai jäikö tänne ajelehtimaaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme