Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Häät oli tänään ja mies petti!

Vierailija
09.06.2012 |

Se sika jäi kiinni housut nilkoissa juhlapaikan takahuoneessa mun morsiusneidon kanssa :( Mä lähdin ja olen nyt kotona.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"korkkaaminen"?

Vierailija
2/11 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen pahiollani

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti päivä meni muuten hyvin. Kyllä miehesi varmaan kohta kotiutuu. Kerrankos sitä pojat on poikia.

Vierailija
4/11 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti päivä meni muuten hyvin. Kyllä miehesi varmaan kohta kotiutuu. Kerrankos sitä pojat on poikia.

Älä anna tuollaisin pikkujutun kaivaa mieltäsi, häät ovat kuitenkin vain kerran elämässä. Sitäpaitsi morsiusneito auttaa sinua varmasti miehesi hoidossa jatkossakin.

Vierailija
5/11 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
6/11 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaverille kävi myös noin. Ainoa ero oli että tää tapahtui hääyönä ja mun kaverin parhaan ystävän kanssa. Mun kaveri oli sammunut ja mies(somali)oli heti toisen naisen kimpussa ja kun mun kaveri heräsi ja meni tupakkalle niin siellä ne sitten oli. Avioliiton pytyi heti mitätöimä

Vierailija
7/11 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaverille kävi myös noin. Ainoa ero oli että tää tapahtui hääyönä ja mun kaverin parhaan ystävän kanssa. Mun kaveri oli sammunut ja mies(somali)oli heti toisen naisen kimpussa ja kun mun kaveri heräsi ja meni tupakkalle niin siellä ne sitten oli. Avioliiton pytyi heti mitätöimä

ettei olisi totta? Kaikki mitä tällä palstalla lukee, on totta! Niin minä ainakin uskon.

Vierailija
8/11 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
9/11 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen mieheni (joku niistä, mulla oli viidennet häät tänään :))on jo sammunut tuossa vaiheessa, joten se ei voi panna. Muutenkin meillä on morsiusneitojen kanssa sellanen sopimus, että miehet on yhteisiä, eikä ne kyllä meitä erottaisikaan, kun ollaan kaikki saman mallisia (kapea vyötärö, isot rinna) ja meidän miehet kaikki yhtä tyhmiä.

Vierailija
10/11 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

takaapäin ja morsiusneito kirjoitti samaan aikaan av:lle että kyllä sulhanen kohta kotiutuu...

Porvoolaiset pikahäät

Vierailija
11/11 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äidin ja isän häissä isäni yllätettiin pussailemassa toista naista. Sattuipa vielä äitini isä puolustelemaan isääni.. Vajaa kymmenen vuotta kesti se liitto. Ihmeen kauan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan