Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Smartbalssien sopivuudesta

Vierailija
09.06.2012 |

Saan ne kyllä työnnettyä sisään, mutta tuntuu kuin loppuisi pituus kesken. Eli joudun vähän survomaaan, että saan ne sisään. Tökkää siis sinne nupukkaan. Mietin, että onko tässä jotakin laskeumaa. Toisaalta kävin hyppimässä trampoliinilla, ja hyvin pysyvät sisällä. Onkohan minulla vain luonnostaan jotenkin lyhyt emätin, vai onko tuo sama tunne kaikilla?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joudun laittamaan aina liukkaria että menevät hyvin perille asti, muuten jäävät ihan tuohon suuaukon tuntumaan.

Jotenkin nyt viime kuukausina tuo "lyhyys" on kadonnut ja ne kuulat menee ongelmitta sinne paikoilleen. Myös pysyvät ja ovat ainoastaan mukavan tuntuiset vaikka olisivat pitempäänkin.

Vierailija
2/4 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän myös hyvin säännöllisesti näitä Smartballs kuulia ja en ole huomannut etteivät sopisi pituudeltaan. Muuten kuukautiskierto vaikuttaa tuohon emättimen pituuteen hieman.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt pitänyt näitä koko päivän. Yhden kerran alempi pallo valui puoleksi ulos kun kävelin vähän rivakampaan rahtiin.

Jos nuo pallot pysyy noin suht hyvin sisällä, niin voiko kyse olla mistään laskeumasta? Vai onkohan minun anatomia jotenkin normaalista poikkeava tuon emättimen syvyyden suhteen. Vai tuntuuko muillakin, että pituus loppuu kesken (ja nupukka tulee vastaan) ja joutuu vähän survomaan niitä sisälle?

Vierailija
4/4 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietää miten harjoitta lihaksia.. itsellä kun hypin niin on jo märät housut :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yksi