Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

VAIMO PETTI, samaan joutuneet jakakaa kokemuksianne

Vierailija
09.06.2012 |

Pettäminen tapahtui todella ikävästi eli perhe-elämä rullasi pelottavankin hyvin ja itse olen ollut todella onnellinen joten tämä tuli päin naamaa niin yllätyksenä kuin olla voi, niin kuin usein varmaan tapahtuukin.

Meillä on aina ollut suhteessa hellyyttä ja seksielämäkin toiminut vaimon puheiden mukaan hyvin. Itse miehenä toki olisin valmis aktiivisempaankin kuin 2-3krt viikossa joten myös tuolta osin sattui kipeästi kun vaimo hakenut vaihtelua ja lisää muualta jo pitkän aikaa. Vaimo on aina ollut ehdoton yksiavioisuudesta.

Rakkaus ei toki sammunut kuin kynttilänliekki puhaltaessa tämän sivusuhteen johdosta ja jatkoa mietin myös lapsen takia.

Herää kuitenkin kysymyksiä joihin te saman kokeneet voisitte vastata ja auttaa minua ja muita vastaavassa tilanteessa olevia.

Miten kauan meni kun opit luottamaan kumppaniisi uudelleen vai onko se edes täysin mahdollista?

Onko suhteenne syventynyt tapauksen johdosta vai muuttunut lähinnä yhteiseksi taloudeksi?

Seurasiko luottamuksen puute seuraavaan suhteeseen? Toisinsanoen paraniko vaihtamalla?

Jos jäit suhteeseen niin kuinka kauan aikaa kului että pystyit harrastamaan taas seksiä kumppanisi kanssa (seksielämä on minulle iso osa parisuhdetta)?

Kävitkö terapiassa yksin vai kävittekö parisuhteterapiassa? Onko siitä ollut apua?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla