Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vertaistukea? Olen aina pukenut tyttäreni

Vierailija
09.06.2012 |

Vain tiettyihin väreihin. Vaaleanpunainen, valkoinen ja harmaa. Nyt tytär on kasvanut isommaksi, omaa mielipiteitä ja haluaa pukeutua myös muihin väreihin. Esim. siniseen. Olen ihan kriisissä. Haluan että tyttäreni on aina vaaleanpuna-harmaa-valkoinen. Siniseen puettuna hän ei ole esteettisesti yhtä ihana silmiini. Auttakaa.

Samoin poikani. Hänen lempivärinsä on vihreä. Minä en voi sietää vihreää. Enkä örkkipaitoja. Poikani haluaisi pukea vihreitä örkkipaitoja päällensä, mutta minä en anna. En pidä niistä.

Maailmani menee ihan sekaisin, kun en saa stailata lapsiani oman mielen mukaan. Apua. Minun täytyy varmaan hankkia elämä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin myös äärettömän huono provojen ja trollien kirjoittaja aloittaessani, mutta taito kehittyy kyllä kun jaksaa vaan harjoitella!

Tsemppiä uusiin yrityksiin, se ensimmäinen onnistunut tuottaa sellaisen nautinnon, että ymmärrät kertaheitolla, että elämä on totaalisen yliarvostetta!

Vierailija
2/4 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun tällaisia ihmisiä oikeasti on! Ihan vapaana vaeltavat täällä joukoissamme. Kyllä meillä on nykyisin asiat hyvin, kun aikuisilla naisilla on mahdollisuus omistaa elämänsä lapsen vaatteen väristä kriiseilylle. Kiitos menneille sukupolville, että mahdollistitte tämän! Huraa naisen vapaus valita mihin asioihin satsaa aikaansa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vertaistukea?

Vierailija
4/4 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä harmaa?