Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi osa lesboista tekee itsestään tarkoituksella rumia?

Vierailija
09.06.2012 |

Luulisi että haluaa olla mahdollisimman viehättävä myös sen samaa sukupuolta olevan silmissä.

Miehiksi itsensä mieltävät erikseen, mutta naisena tunnen vetoa kauniisiin tai ainakin jollain tapaa naisellisiin ja viehättäviin naisiin.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. mun miehen mielestä vahvasti meikanneet, hajustetut ja hörhelöihin pynttäytyneet naiset eivät ole viehättäviä, mutta todennäköisesti näillekin naisille löytyy ihailijoita.

Ihminen ulkoinen olemus heijastaa ennen kaikkea sitä, miltä henkilö itse haluaa näyttää. Monet lesbonaiset eivät ehkä tunne oloaan kotoiseksi perinteisesti naiselliseksi mielletyssä lookissa.

Mieheksi itsensä kokevat naiset (tai naiseksi itsensä kokevat miehet) eivät muuten ole homo- vaan transseksuaaleja.

Vierailija
2/25 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsestään rumia? Vai onko nainen, joka ei tällää, tarkoituksella ruma?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sukupuolensa kokonaan, ovat niitä,joista ei tiedä ilman kokeilua että ovatko miehiä vai naisia?

Ja "kaunis nainen" on laaja käsite.

Onko lesbon pakko tehdä itsestään ruma, jotta saa pidettyä miehet poissa häiritsemästä?

Vierailija
4/25 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai onko nainen, joka ei tällää, tarkoituksella ruma?

Vierailija
5/25 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruutupaidat, yms.

Toki kalju nainenkin voi olla naisellinen jos muu olemus on viehättävä.

Voiko lesbo olla naisellinen ja kaunis vai luullaanko heteroksi jos ei pukeudu miestenvaatteisiin ja lävistä ja tatuoi naamaansa jotain miehekästä?

Sitä mää niinku yritän sanoo, että saako lesbo olla naisellinen ja tykätä naisellisista jutuista?

Vierailija
6/25 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, mitäs nämä sitten ovat, jotka haluavat häivyttää sukupuolensa kokonaan, ovat niitä,joista ei tiedä ilman kokeilua että ovatko miehiä vai naisia?

Ja "kaunis nainen" on laaja käsite.

Onko lesbon pakko tehdä itsestään ruma, jotta saa pidettyä miehet poissa häiritsemästä?

Mitä tähän nyt edes vastais?

Määrittele nyt se, mitä tarkoittaa se, että joku on tehnyt itsestään ruman.

Ps. Niitä, joista todella ei osaa sanoa, ovatko he miehiä vai naisia, on HYVIN harvassa. Monilla on hyvin androgyyninen tyyli, mutta oikeasti miehen ja naisen erottaa kyllä toisistaan kaukaa hyvinkin helposti.

Vierailija
7/25 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä mää niinku yritän sanoo, että saako lesbo olla naisellinen ja tykätä naisellisista jutuista?

Oikeasti. Jossain ikiomassa mielikuvitusmaailmassa?

Vierailija
8/25 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lyhythiuksiset lesbonaiset ovat omalla tavallaan hyvinkin kauniita ja viehättäviä. Myös naiselliset, luonnonkauniit naiset ovat kauniita. Molemmat omalla tavallaan. Tekoripsi, purkkirusketus, pakkelikerrosnaiset taas puolestaan jopa aika rumia. Kaunis voi olla monella tavalla.

Itse olen heteronainen, joten miesten puolesta en osaa tähän vastata..

Vierailija
9/25 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärtänyt miksi monet lesbot haluaa näyttää pojalta tai mieheltä. eikös ne nimenomaan tykkää naisista, niin luulisi haluavan näyttääkin naiselliselta..

Vierailija
10/25 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärtänyt miksi monet lesbot haluaa näyttää pojalta tai mieheltä. eikös ne nimenomaan tykkää naisista, niin luulisi haluavan näyttääkin naiselliselta..

ole siitä, miltä HALUAA NÄYTTÄÄ ulkoisesti, vaan siitä, mikä on ihmisen sisäinen tunne pukeutumisesta ja ulkoisesta olemuksesta. Tätä asiaa voi ihmetellä niin paljon kuin haluaa, mutta joka tapauksessa se on niin, että monet lesbot tykkäävät poikamaisemmasta tyylistä, jopa siinä määrin, että rinnat litistetään bind-liivillä.

Vierailija
11/25 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

edes pidä kauniina,muttei rekkalesbokaan ole mun mielestä erityisemmän viehättävä, ei ainakaan jos käytöskin ja tapa liikkua ja puhua on kuin rekkakuskilla.

Vierailija
12/25 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

edes pidä kauniina,muttei rekkalesbokaan ole mun mielestä erityisemmän viehättävä, ei ainakaan jos käytöskin ja tapa liikkua ja puhua on kuin rekkakuskilla.

Ei kai kaikkien pidä muokata ulkoista olemustaan juuri sun silmää miellyttäväksi?

Vierailija
13/25 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska se on kyrvänmallinen ja siis miehinen symboli. Minkäs lesbo sille mahtaa että naisen sukupuolielin on rakennettu niin, että g-piste sijaitsee paikassa, johon dildo yltää.

Yms. asioita. Miksi näyttää mieheltä jos tahtoo ja seksuaalisesti haluaa naista.

Haluu tietää.

Vierailija
14/25 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kaikkien pidä muokata ulkoista olemustaan juuri sun silmää miellyttäväksi?

vetoaa, mutten rekkalesbon kiinnostuksen herättämäisen takia itse halua rekkalesbolta näyttää.

Vierailija
15/25 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne on itse äärimmäisen rasistisia esimerkiksi bi-sseksuaalisia kohtaan.

Suvaitaan vaan oikeanlaista lesboutta ja homoutta, mutta heterojen pitäisi suvaita ihan kaikkea lesboilta, jotka ei itse suvaitse mitään.

Kärjistän, mutta totuus on tämä.

Vierailija
16/25 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska se on kyrvänmallinen ja siis miehinen symboli. Minkäs lesbo sille mahtaa että naisen sukupuolielin on rakennettu niin, että g-piste sijaitsee paikassa, johon dildo yltää.

Yms. asioita. Miksi näyttää mieheltä jos tahtoo ja seksuaalisesti haluaa naista.

Haluu tietää.

Mä en muuten ole ikinä saanut emätinorgasmia, vaikka siellä emättimessä sellainen g-piste kuulemma on.

Tuohon jälkimmäiseen "kysymykseen" on vastattu tässä ketjussa niin monta kertaa, että pakkoko sitä enää on jankuttaa?

Vierailija
17/25 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskokaa tai älkää, mutta kauneutta on erilaista. Toiset pitävät viehättävinä naisia, jotka panostavat itseensä hiustenpidennyksin, tekoripsin ja microshortsein. Ihmiset näkevät tuossakin ilmestyksessä eri asioita.

Itse lesbona en voisi katsoa hetkeäkään naista, josta ei tiedä onko hän ihminen vai meikkipää. Toisaalta tuskin sellainen nainen kiinnittäisi minuun mitään huomiota - lyhyt tukka, en meikkaa. Valitettavasti meillä ei lähtökohtaisesti edes olisi välttämättä mitään yhteistä.

Olihan tämä jo tiedossa, mutta muistanpa taas viihteellä etten mene lähellekään femmejä, saan varmasti käsilaukusta jos koitan iskeä koska olen "ruma." :)

Vierailija
18/25 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lyhyt poikatukka ja miesten vaatteet päällä. Kävelevät kuin tukkijätkät...

Vierailija
19/25 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.google.fi/imgres?q=eva+dahlgren&hl=en&sa=X&qscrl=1&nord=1&rl…

Tuon tyylinen ja ikäinen nainen.

Mut tämä ko. nainen on tietenkin liian tasokas, että en kirjaimellisesti hänestä elättele toiveita. ap

Vierailija
20/25 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lyhyt poikatukka ja miesten vaatteet päällä. Kävelevät kuin tukkijätkät...

No ensinnäkin on ihan sama pidätkö sinä ihmisiä rumina vai et.

Toisekseen mistä sinä tiedät kuka on lesbo ja kuka ei? Luultavasti tulkitset lesboiksi vain tietyn näköiset (mielestäsi rumat..) naiset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kaksi